جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

توجه به انواع روش‌هــای جذب گردشگر در ایران و سایر کشورها بسیار مورد توجه است ما هم پیش از این راه‌های جذب گردشگر از طریق گردشگری دریایی تا هوایی و زمینی را به شما پیشنهاد داده‌ایم. در این کلاف می‌خواهیم اشاره‌ای بکنیم به گردشگری هوایی آن هم از نوع بالن سواری.

در برخی کشورهای دنیا از بالن برای حمل‌و‌نقل در مکان‌هایی که شرایط پرواز هلی‌کوپتر وجود ندارد استفاده می‌کنند و در برخی دیگر از کشورها هم، بالن سواری نوعی تفریح جذاب برای افراد به‌شمار می‌آید، بالن جزو آن دسته وسیله‌های حمل‌و‌نقل و تفریحی است که بسیار پرهزینه و اما بسیار هم پردرآمد است.

از مهم‌ترین مزیت‌های این سرمایه‌گذاری، جاذبه آن برای اغلب افراد به علاوه عدم توسعه و توجه به آن و درآمدهای بالای این کسب‌و‌کار است. البته پیش از این هم درخصوص شرایط ورود به این بازار و سرمایه‌گذاری روی تاسیس یک سایت پرواز بالن سواری، گزارشی توسط گروه سرمایه‌گذاری روزنامه «فرصت امروز» ارائه شد و اما امروز با توجه به اعلام آمادگی‌های سازمان هواپیمایی کشوری و وضعیت مثبت شرکت آرام‌بانان آسمان که تنها شرکت فعال در این حوزه است، می‌خواهیم به شما پیشنهاد بدهیم که روی این سرمایه‌گذاری مهیج و پردرآمد فکری بکنید و برای گرفتن اطلاعات بیشتر و حتی بهره‌مندی از راهنمایی‌ها و حمایت شرکت آرام‌بانان آسمان، با دفتر روزنامه تماس بگیرید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PhTBY3MD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه