جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران گفت: سال 92 حدود 140 هزار تن ماهی قزل‌آلا در کشور تولید شد که با توجه به درخواست روسیه برای قزل‌آلای تولیدی ایران، یک بازار خوب برای صادرات این محصول به روسیه فراهم شده است. 

حسین عبدالحی، معاون آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران در گفت‌وگو با فارس، در مورد پتانسیل‌‌ صنعت آبزی‌پروری برای ارز‌آوری در راستای کاهش وابستگی به درآمد نفتی گفت: در صنعت آبزی‌پروری پتانسیلی برای پرورش میگو وجود دارد، به‌طوری‌که سال 92 حدود 13 هزار تن میگو تولید و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال هم حدود 19 هزار تن از این محصول تولید شود. وی افزود: بخشی از تولید میگو در راستای تامین امنیت غذایی به مصرف داخلی اختصاص می‌یابد و بخشی از آن صادر می‌شود. 

معاون آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران با بیان اینکه پتانسیل پرورش ماهی قزل‌آلا یکی دیگر از راه‌های ارز‌آوری و درآمدزایی در راستای کاهش وابستگی به نفت است، تصریح کرد: سال 92 حدود 140 هزار تن ماهی قزل‌آلا در کشور تولید شد که با توجه به درخواست روسیه برای قزل‌آلای تولیدی کشورمان یک بازار خوب برای صادرات این محصول به روسیه فراهم شده است. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/f0XEKxvT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه