پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

فوتبال در میان محبوب‌ترین ورزش‌های جهان قرار دارد و به دنبال این محبوبیت بیشترین درآمد را هم عاید بازیکنانش می‌کند. بازیکنان فوتبال در سطح جهانی با بینندگان 250 میلیونی‌ روبه‌رو هستند و می‌توانند توجه زیادی را به خود جلب کنند. ثروت توام با شهرت، موقعیت ویژه‌ای برای آنها به وجود آورده است که می‌توانند از آن برای درآمدزایی بیشتر استفاده کنند. باشگاه‌ها و تیم‌های ملی حقوق بالایی به بازیکنان‌شان می‌دهند و در برابر آن از اسپانسرها و حقوق تلویزیونی‌شان درآمد زیادی کسب می‌کنند.

بازیکنان برتر جهان در باشگاه‌های مختلفی حضور دارند و علاوه بر درآمدی که از بازی در این باشگاه‌ها دارند، از تبلیغات و برندینگ هم درآمدزایی می‌کنند. جام‌جهانی 2014 یکی از بهترین فرصت‌ها بود تا بازیکنان بعد از آن قراردادهای بزرگ امضا کنند، هم برای بازی در باشگاه‌ها و هم برای تبلیغات آدیداس، نایک، پپسی، ولوو و برندهای دیگر.

3454658697080 9

کریستین رونالدو، ثروتمندترین فوتبالیست جهان در سال 2015 در مجموع 79میلیون دلار درآمد سالانه دارد که تنها بخشی از آن را حقوق باشگاه رئال‌مادرید تشکیل می‌دهد. 52.2 میلیون دلار حقوقی است که او سالانه از این باشگاه دریافت می‌کند. 26.8 میلیون دلار از درآمدهای این بازیکن ناشی از تبلیغ برای نایک، سامسونگ، تگ‌هیور، هواپیمایی امارات و... است.

لیونل مسی بعد از رونالدو ثروتمندترین فوتبالیست جهان است که از 70.5 میلیون دلاری که سالانه به دست می‌آورد 48.5 میلیون دلار را از باشگاهش بارسلونا دریافت می‌کند.او سالانه 22 میلیون دلار از فعالیت برای اسپانسرها درآمد دارد. از جمله آدیداس، سامسونگ، پپسی و هواپیمایی ترکیش.

زلاتان ابراهیموویچ با 41.8 میلیون دلار درآمد سالانه سومین بازیکن ثروتمند سال 2015 است. او 35.8 میلیون دلار از درآمدش را از پاری سن ژرمن به دست می‌آورد و بقیه را از کار کردن برای اسپانسرهایش یعنی نایک و ولوو.

گرت بیل، بازیکن ولزی رئال‌مادرید با درآمد سالانه 34.9 میلیون دلار در میان ثروتمندترین‌هاست. او سالانه 25.4 میلیون از باشگاهش حقوق می‌گیرد و 6.5 میلیون دلار هم از فعالیت‌های تبلیغاتی‌اش در همکاری با آدیداس و Lucozade به دست می‌آورد.

نیمار رتبه پنجم ثروتمندهای فوتبال را در اختیار دارد. درآمد این بازیکن برزیلی که در بارسلونا بازی می‌کند مجموعا 31.7 میلیون دلار است که تنها 14.7 میلیون دلار آن درآمدش از باشگاه بارسلوناست و بخش بزرگی از این درآمد به فعالیت‌های انفرادی او بر می‌گردد. او سالانه با حضورش در تبلیغات برندها 17 میلیون دلار کسب می‌کند. نایک، کاسترول، پاناسونیک، اورئال و فولکس‌واگن از برندهایی هستند که نیمار را برای تبلیغ به خدمت گرفته‌اند.

رادامل فالکائو بازیکن کلمبیایی تیم منچستریونایتد هم در میان ثروتمندترین‌های 2015 قرار دارد. این بازیکن در مجموع 31 میلیون دلار درآمد دارد که 27 میلیون دلار آن از باشگاهش به او تعلق می‌گیرد و بقیه آن هم از فعالیت‌های انفرادی‌اش در تبلیغات عایدش شده است. پوما، سامسونگ و ژیلت از برندهایی هستند که او برای‌شان تبلیغ می‌کند.

وین رونی با 25.8 میلیون دلار درآمد سالانه هشتمین بازیکن ثروتمند فوتبال است. این بازیکن تیم‌ملی انگلیس و باشگاه منچستر یونایتد 19 میلیون دلار از باشگاه درآمد دارد و 6.8 میلیون دلار از درآمدش ناشی از فعالیت‌هایی مثل ظاهر شدن در تبلیغات اسپانسرهایش است. او برای نایک، سامسونگ، هارپر کولینز و بعضی از برندهای دیگر تبلیغ می‌کند.

جیمز رودریگز سالانه 25.4 میلیون دلار درآمد دارد. این بازیکن تیم ملی کلمبیا در باشگاه رئال‌مادرید بازی می‌کند و درآمدش از باشگاه 21.4 میلیون دلار است. بقیه درآمد او هم از فعالیت‌های تبلیغاتی‌اش به دست می‌آید.

سرجیو آگوئرو، بازیکن آرژانتینی که در منچسترسیتی بازی می‌کند در مجموع 25.3 میلیون دلار در سال دریافت می‌کند که 18.1 میلیون دلار آن حقوقی است که از باشگاه می‌گیرد. او در تبلیغات پوما، پپسی، ژیلت و بعضی از برندهای دیگر ظاهر شده است و 7.2 میلیون درآمد سالانه از این فعالیت‌ها دارد.

لوییز سوآرز با درآمد 19.9 میلیون دلاری دهمین بازیکن ثروتمند جهان است. بازیکن اروگوئه‌ای که برای بارسلونا در اسپانیا بازی می‌کند سالانه 15.4 میلیون دلار از درآمدش را از تیمش می‌گیرد و 4.5 میلیون دلار هم از اعتبارش در افکار عمومی و شرکت در فعالیت‌های مختلف کسب می‌کند.

بسیاری دیگر از بازیکنان هم درآمدی نزدیک به درآمد او دارند. مثل رابین فن‌پرسی که سالانه 16 میلیون دلار از منچستر حقوق می‌گیرد و 3 میلیون دلار از راه‌های دیگر درآمد دارد. فرانک ریبری نیز 17 میلیون دلار از بایرن‌مونیخ حقوق می‌گیرد و یک میلیون دلار هم درآمد جداگانه دارد.

برچسب ها : کافه مدیران دریچه
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9J8flGVh
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه