جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار (351)

ناکارآمدی فروش اینترنتی

8 سال پیش ( 1394/9/16 )
 

پرسش: مدیر یک کسب وکار در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی هستم. کسب وکارم آنلاین است و محصولاتم را از طریق وبسایت به فروش می‌رسانم. در این رابطه تمام تلاشم این بوده که وبسایتی برای کسب وکارم طراحی کنم که کاربران هنگام رجوع به آن به راحتی بتوانند خرید خود را انجام دهند و اطلاعات لازم را به‌دست بیاورند اما با این حال همچنان با مشکلاتی در این رابطه مواجهم و روز به روز تعداد مشتریانم کمتر می‌شود. به نظرتان آیا کاهش مشتریانم به خاطر وبسایت و طراحی آن است؟ در این رابطه راهنمایی بفرمایید.

پاسخ کارشناس: کسب وکارهای آنلاین باید درنظر بگیرند که مشتریان امروزی ساعت‌های زیادی را در فضای مجازی به سر می‌برند. پس در واقع وسیله مراجعه آنها به فضای مجازی و استفاده از وبسایت‌های مختلف، گوشی‌های همراه شده‌است. بیشتر مشتریان امروزی از طریق موبایل به جست‌وجو در فضای مجازی می‌پردازند و درصد آمارهای این مشتریان روزبه روز بیشتر می‌شود.

درنتیجه کسب وکارهای آنلاین باید ابزارها و لوازم لازم را برای بهینه‌سازی وبسایت خود به‌کار برند تا مشتریان هنگام مراجعه به وبسایت‌ آنها از طریق موبایل به راحتی بتوانند اطلاعات لازم را به‌دست بیاورند.چنین کسب وکارهایی باید وبسایت‌های خود را برای جست‌وجوی موبایلی تغییر دهند و راهکارهای مختلفی را اجرا کنند که مشتریان به آسانی بتوانند از طریق موبایل از این کسب وکارها خرید کنند.

تولید محتوا و ایجاد ارتباط آسان‌تر از طریق جست‌وجوگرهای موبایلی به چنین کسب وکارها در جهت جذب مشتریان بیشتر کمک خواهد کرد. اگر مشتریان متوجه شوند که با موبایل خود به آسانی به وبسایت کسب‌وکار دسترسی خواهند یافت وفاداری و تعهد بیشتری پیدا می‌کنند. البته کسب وکارها می‌توانند از این طریق مشتریان گروه هدف خود را هم بیابند و متوجه شوند که چه کسانی از کدام مکان‌ها به آنها مراجعه کرده‌اند.

اگر کسب وکارها به چنین اطلاعاتی دست بیابند می‌توانند خدمات ویژه‌تری را برای گروه مورد نظر ارائه دهند تا آنها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنند. به هرحال کسب وکارهای آنلاین باید به‌طور مرتب خود را با تکنولوژی‌ها روز همراستا کنند تا بتوانند مشتریان بیشتری به‌دست بیاورند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GrUPfxke
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه