شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

هوش مصنوعی نیز به یاری این محصولات آمده است تا امنیت سایبری شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی ارتقا یابد و مخاطرات کم تر شود. این اتفاق با حمایت از تولید 11 محصول به کمک فناوری هوش مصنوعی شتاب گرفته است.

فناوران تهرانی با تولید 10 و سمنانی ها با تولید یک محصول به ارتقای امنیت سایبری کاربران کمک کردند. فضای سایبری که با متصل کردن کامپیوترها، دستگاه های با قابلیت اتصال به اینترنت، سرورها، روترها و سایر مولفه هایی که زیرساخت اینترنت را شکل می دهند پدید آمده است و محافظت از داده های اطلاعاتی آنها برای همه سازمان ها و مجموعه ها ضروری است.

امنیت سایبری با تولید 11 محصول مبتنی بر هوش مصنوعی ارتقا یافت

امنیت سایبری هم به معنای محافظت از سیستم ها، شبکه ها و برنامه ها در برابر حملات دیجیتالی است. دسترسی، تغییر و نابودی اطلاعات مهم، دریافت پول از کاربران و ایجاد وقفه در روال کسب وکارها از اهداف حملات سایبری است. به همین دلیل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تولید محصولاتی که بتواند از چنین رخدادهای نامطلوبی پیشگیری کند، حمایت کرده است و تاکنون 11 محصول در این زمینه به تولید رسیده است.

«شرکت الگوریتم های هوشمند رایابین پارس با تولید محصول تشخیص هویت با استفاده از عنبیه»، «گنج آفرینان تابان آینده با محصول چت بات رهام»، «عامر اندیش هوشمند با تولید سرویس تبدیل گفتار فارسی به متن»، «توسعه گران فناوری مسیر پویا با تولید محصول سرویس احراز هویت (شناسا)»، «قطب دانش و فناوری های مدرن ستاره پارس با محصول سامانه امنیتی تشخیص و مطابقت چهره» از جمله شرکت هایی هستند که برای توسعه این عرصه فناورانه تلاش می کنند.

برچسب ها : اخبار شرکت ها
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/UoblOEKc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه