جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

لپ تاپ دست دوم بخریم یا نو؟ راهنمای خرید لپ تاپ استوک

بدون تردید خرید هر کالای آکبندی می تواند برای کاربران جذاب تر و کاربردی تر باشد. با این حال قیمت بالای لپ تاپ های ارائه شده در بازار ممکن است که افراد را به سمت خرید لپ تاپ دست دوم روانه کند. هر چند که لپ تاپ های نو دارای سخت افزاری قدرتمندتر و به روزتر هستند و از ظاهر زیباتری برخوردارند ولی قیمت لپ تاپ کارکرده و اقتصادی بودن آن نیز می  تواند به عنوان یک مولفه کاربردی کاربران را ترغیب به خرید نماید.با توجه به شرایط اقتصادی موجود، خرید لپ تاپ استوک می تواند به عنوان یک گزینه ایده آل در نظر گرفته شود. با این حال موارد متعددی وجود دارند که هنگام انتخاب و خرید این محصولات می توانند به شما کمک کنند. خرید از یک مرجع معتبر به عنوان مهم  ترین نکته باید در نظر گرفته شود. با توجه به نوسانات قیمت دلار و به واسطه اینکه امکان خرید یک لپ تاپ قدرتمند به صورت آکبند وجود ندارد، باید به سراغ گزینه دوم یعنی خرید لپ تاپ استوک یا لپ تاپ دست دوم بروید. فراموش نکنید امروزه بسیاری از فروشگاه های معتبر با ارائه لپ تاپ های فوق العاده با کیفیت به صورت دست دوم، می توانند بخش زیادی از نیازهای شما را برطرف کنند.

 

لپ تاپ دست دوم بخریم یا نو؟ راهنمای خرید لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک چیست؟

هر تعریفی که تاکنون در مورد لپ تاپ دست دوم و استوک در ذهن خود داشته اید را کنار گذاشته و مطلب زیر را مطالعه کنید. در واقع استوک به معنای موجود بودن در انبار می باشد. بسیاری از کاربران این اصطلاح را با کالای دست دوم و کارکرده که به صورت معیوب وجود دارند، اشتباه در نظر می گیرند. جالب است بدانید که بخشی از لپ تاپ های دست دوم عمر کارکرد آن ها کمتر از یک هفته خواهد بود. بخش زیادی از کاربران پس از خرید یک محصول و با بررسی قابلیت های آن، تصمیم به فروش آن خواهند گرفت.

بخش زیادی از لپ تاپ هایی که در بازار ایران به نام لپ تاپ استوک به فروش رسانده می شوند، از دبی وارد شده و با کیفیت بالایی به فروش رسانده می شوند. این لپ تاپ ها در کشورهای آمریکا و بخش زیادی از کشورهای اروپایی جمع  آوری می  شوند.

با توجه به روزرسانی مداوم سخت افزار و نرم افزارهای موجود، کاربران در این کشورها ترجیح می  دهند خود را به روز نگه دارند. به همین علت تعداد زیادی از شرکت های اروپایی پس از عدم فروش این محصولات، ترجیح می  دهند آن ها را به کشورهای خاورمیانه و بخشی از کشورهای آفریقایی ارسال کنند. به عبارت دیگر در بسیاری از شرایط ممکن است با انتخاب یک لپ تاپ استوک بتوانید محصول کاملا نو و آکبند در اختیار داشته باشید.

آیا لپ تاپ دست دوم ارزش خرید دارد؟

برای پاسخ به این سوال باید موارد متعددی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال بیایید چند نکته ساده را به صورت اجمالی با هم مرور کنیم. آیا قبل از خرید لپ تاپ تست های مورد نظر را بر روی آن انجام داده اید؟ آیا از صحت و سلامت لپ  تاپ مورد نظر اطمینان حاصل کرده  اید؟ قیمت لپ تاپ دست دوم در مقایسه با لپ تاپ مناسب است یا خیر؟

اگر یک مرجع معتبر برای خرید لپ تاپ دست دوم انتخاب کرده باشید، می توانید با اطمینان بالایی خرید خود را انجام دهید. مراکز فروش لپ تاپ کارکرده و دست دوم امروزه با بررسی کامل و انجام تست های لازم، محصولاتی با سلامت کامل در اختیار شما قرار می دهند. اگر تمام راهکارهای مورد نظر برای بررسی سلامت لپ  تاپ طی شده باشد، باید بدانید که پاسخ سوال نخست یعنی بالا بودن ارزش خرید لپ تاپ دست دوم یک کلمه است؛ بله.

لپ تاپ دست دوم می  تواند با ارزش خرید بالا انتخاب شود. با این حال این انتخاب همواره به سادگی رخ نخواهد داد. سعی کنید اگر دانش کافی برای تست سلامت لپ تاپ های دست دوم را ندارید، از یک فرد متخصص و وارد به این حوزه نیازهای خود را برطرف کنید.

این شرایط را ما در فروشگاه آترامارت به  خوبی مدنظر قرار داده ایم. متخصصین فعال در مجموعه آترامارت پس از طی کردن این روند به خوبی از صحت لپ تاپ های استوک و دست دوم اطمینان حاصل کرده و آن ها را با کیفیت بسیار بالایی در اختیار شما قرار می دهند.

تفاوت لپ تاپ دست دوم با لپ تاپ استوک؟

با توجه به مواردی که عنوان کردیم، ممکن است با این سوال درگیر شوید که آیا لپ تاپ دست دوم لپ تاپ استوک تفاوت دارد یا خیر؟

اگر بخواهیم به صورت تخصصی به این سوال بپردازیم، می توانیم تفاوت هایی را در این دو محصول مشاهده کنیم. در واقع لپ تاپ دست دوم به صورت عمومی به همان لپ  تاپ  های کارکرده گفته می شود. هر کدام از ما در منزل یا محل کار خود ممکن است یک لپ تاپ داشته و قصد فروش آن را داشته باشیم. این محصول می  تواند با استهلاک قطعات داخلی همراه باشد. در طرف مقابل لپ تاپ های استوک به لپ تاپ های موجود در انبار گفته می شود که ممکن است با کمترین کارکرد به فروش رسانده شوند. هنگامی که به دنبال خرید لپ تاپ استوک هستید، می توانید با حساسیت بالا محصولی انتخاب کنید که در حد یک لپ تاپ آکبند قرار گیرد.

لپ تاپ دست دوم بخریم یا نو؟ راهنمای خرید لپ تاپ استوک

 

آیا لپ تاپ دست دوم بخریم؟

پاسخ به این سوال نیز باید از جنبه های مختلف داده شود. در واقع این که شما تنها با انتخاب و خرید یک لپ تاپ کارکرده بتوانید نیازهای خود را برطرف کنید ممکن است گاهی اوقات با مشکلاتی مواجه شود. اگر به دنبال خرید لپ تاپ کارکرده هستید، باید از جنبه های مختلف این محصول را به خوبی بررسی کنید. امروزه لپ تاپ های کارکرده در گریدهای مختلف به فروش رسانده می شوند. نخستین مسئله ای که می تواند در خرید لپ تاپ دست دوم مورد بررسی قرار گیرد، ظاهر محصول خواهد بود. هر اندازه لپ تاپ های دست دوم از لحاظ ظاهری با کیفیت بالاتری وجود داشته باشند و بدون خط و خش و شکستگی به فروش رسانده شوند، قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. لپ تاپ های دست دوم را از لحاظ گرید یا درجه به چند دسته تقسیم می کنند.

به عنوان مثال لپ تاپ های درجه A با ظاهری کاملا تمیز و به مانند لپ تاپ های آکبند، بدون شکستگی و خط و خش در معرض فروش قرار می  گیرند. این لپ تاپ ها به واسطه کیفیت ظاهری بسیار بالایی که دارند، از قیمت بیشتری نسبت به رده های دیگر برخوردار هستند. دسته دیگری از لپ تاپ ها در گرید یا درجه B نیز به واسطه خط و خش جزئی می توانند گزینه های کاربردی باشند.

در عین حال گاهی اوقات کاربران ترجیح می دهند با پرداخت هزینه  های بسیار کمتر، یک لپ تاپ با درجه C خریداری کنند. این محصولات با ایرادات ظاهری از جمله شکستگی، خط و خش عمیق و پیکسل سوخته به فروش رسانده می شوند. به هیچ عنوان خرید این گونه لپ تاپ ها توسط افراد متخصص و وارد در این حوزه توصیه نمی شود.

مورد بعدی که برای خرید لپ تاپ دست دوم باید آن را در نظر داشته باشید، نوع کاربری لپ تاپ است. قبل از خرید لپ تاپ کار کرده باید با خود فکر کنید که لپ تاپ مورد نظر را برای چه زمینه کاربری نیاز خواهید داشت. با توجه به اینکه امروزه لپ تاپ های دست دوم با زمینه های کاربری اداری، خانگی، مهندسی، دانشجویی، صنعتی و گیمینگ به فروش رسانده می شوند، باید از ویژگی های خاص هر کدام، اطلاعات کافی به دست آورید. به عنوان مثال لپ تاپ های دست دوم با کاربری خانگی با قیمت بسیار مناسب می توانند برای تماشای فیلم و وبگردی، گزینه ای ایده آل باشند. این محصولات با قیمت مناسب به فروش رسانده می شوند. کاربر برای استفاده خانگی از لپ  تاپ نیاز به سخت افزار قدرتمند نخواهد داشت.

در طرف مقابل گاهی اوقات گیمرها و افرادی که علاقه مند به انجام کارهای حرفه ای هستند، برای انجام امور سنگین نیاز به پردازنده قدرتمند خواهند داشت. به همین علت برای خرید لپ تاپ دست دوم باید گزینه ای انتخاب کنند که از سخت افزارهای قدرتمند بهره  مند باشند.

آترامارت، مرجع تخصصی فروش لپ تاپ دست دوم

اگر به دنبال خرید لپ تاپ استوک و خرید لپ تاپ دست دوم هستید، از راه های مختلفی می توانید نیاز خود را دریافت کنید. امروزه در سطح شهر، فروشگاه های مختلفی این محصولات را به فروش می رسانند. با این حال گشت و گذار در فضای وب نیز شما را با فروشگاه  های اینترنتی مختلفی مواجه خواهد کرد. با این حال خرید از یک مرجع معتبر و وارد به این امر می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

فروشگاه اینترنتی آترامارت به واسطه بهره مندی از فروشندگان متخصص و مجرب در این حوزه سعی کرده انواع لپ تاپ های دست دوم را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهد. اطمینان داشته باشید محصولات موجود در فروشگاه آترامارت از سلامت کامل نرم افزاری و سخت افزاری برخوردار هستند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bPXrUSGJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه