سه شنبه, ۲۹ اسفند(۱۲) ۱۴۰۲ / Tue, 19 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت طلا در کانال 1800 دلار

1 سال پیش ( 1401/5/22 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از اکوایران، قیمت طلا در روز جمعه بیش از نیم درصد افزایش یافت، تا طلا چهارمین صعود متوالی هفتگی خود را نیز ثبت کند.

قیمت طلا در آخرین ساعات معاملات هفته در روز جمعه توانست روی مرز 1800 دلار تاب بیاورد تا امیدواری ها برای افزایش قیمت در هفته آتی را بیشتر کند. طلا در هفته ای که گذشت بیش از 1.5 درصد رشد قیمت داشت تا پس از پنج هفته مجددا کانال 1800 دلاری را لمس کند.

قیمت طلا در کانال 1800 دلار

یکی از دلایل رشد طلا کاهش نرخ سود اوراق قرضه در آمریکا بود. در حقیقت این فعل و انفعالات زمانی در بازارها تشدید شد که معامله گران پس از انتشار گزارش تورم آمریکا متقاعد شده اند که احتمالا سرعت رشد نرخ بهره توسط فدرال رزرو کاهش پیدا کند.

داده های تورم ایالات متحده این باور را به وجود آورده است که سرعت رشد تورم فروکش کرده است و این موضوع فدرال رزرو را از موضع تهاجمی خود اندکی دور خواهد کرد. البته برخی سیگنال های انقباضی فدرال رزرو در روزهای اخیر اجازه نداد تا قیمت طلا پیشروی بیشتری در کانال 1800 دلاری داشته باشد. بالاترین قیمت ثبت شده طلا در هفته گذشته سطح 1807 دلاری بود.

با اینکه اکنون برخی سرمایه گذاران خطر تورم را دیگر جدی قلمداد نمی کنند اما فدرال رزرو اعلام کرد که فعلا مبارزه با تورم را رها نخواهد کرد. طلا در فضایی که نرخ بهره هدف فدرال رزرو پایین تر باشد عملکرد بهتری دارد.

این در حالی است که تنش های به وجود آمده بر سر مساله تایوان می تواند یکی دیگر از پشتیبان های صعودی طلا در روزهای آینده باشد.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yOZuxPsa
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
مهدی خانمرادی :
1 سال پیش
سلام در طا در1800دلار در اماربیکاری ودر ایات متهد ودر معملکردان در 20هرار دلار بارار بار با 1800دلار جامعه ودر خرید کلاهی ایالد متهد با طل ودرمسیر نزول درفدرال ودر صندوق های ارز دیجتال ودر امار بیکاری ایالات متهده منتشر با شماره ********
مهدی خانمرادی :
1 سال پیش
سلام در طلا درمرز 1800دلار در ایلات متهد ودر امار بیکاری با شماره *********** مهدی خانمرادی
مهدی خانمرادی :
1 سال پیش
در طا 1800دلاری در طلاهای جهانی ودر طلا های مرز 1800دلار در اماربیکاری امریکاه ودر ایالات متهده در 25 زون سال جاری بیکاری امریکاه با شماره ********** مهدب خانمرادی
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورپرده پذیراییلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه