جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

اجاره جرثقیل 7 تن با جرثقیل نوین

اجاره جرثقیل 7 تن با جرثقیل نوین

یکی از جرثقیل های پرکاربرد در پروژه های عمرانی و یا شهری جرثقیل 7 تن می باشد. بارها برای شما نیز پیش آمده است که نیاز به یک جرثقیل جمع و جور دارید که طول و عرض زیادی نداشته باشد و بتوانید به راحتی بار مورد نظر خود را جابجا کنید. جرثقیل 7 تن یکی از بهترین گزینه ها برای این کار می باشد. برای اینکه اقدام به کرایه جرثقیل کنید می بایست تمامی ویژگی ها و مشخصات آن را کامل بشناسید و با اطلاعات کامل اقدام به اجاره جرثقیل نمایید.

مشخصات جرثقیل 7 تن

جرثقیل 7 تن یکی از پرکاربردتری جرثقیل ها در تهران می باشد. این جرثقیل با دارا بودن یک دکل بلند می تواند بسیاری از پروژه های عمرانی را هندل کند. دکل این جرثقیل 21 متر می باشد و توانایی جابجایی بار تا وزن 4 تن و 900 کیلوگرم را دارد. شما می توانید با این جرثقیل انواع بار را در ارتفاع های بالا جابجا کنید.

جرثقیل های هفت تن انواع مختلفی دارند. برخی از آن ها کابین دار می باشند و برخی دیگر به صورت کفی دار اجاره داده می شوند. شما می توانید هر گزینه ای را که در نظر دارید از شرکت های معتبر کرایه کنید. یکی از شرکت هایی که در تهران در زمینه اجاره جرثقیل فعالیت می کند جرثقیل نوین می باشد که جزو بهترین گزینه ها در زمینه کاری خود است.

شماره تماس: 09126454165

وب سایت: www.jarsaghilnovin.com

مهم ترین نکته ای که در مورد اجاره جرثقیل های کفی دار و یا کابین دار وجود دارد این است که دقیقا بدانید جرثقیل مورد نظر را برای چه کاری اجاره می کنید. اگر نمی دانید کدام نوع جرثقیل برای کار شما مناسب تر است بهترین راه این است که با شماره های درج شده تماس بگیرید و مشاوره های لازم را از شرکت مورد نظر دریافت کنید.

مزایای جرثقیل کفی دار

از مزیت های مهم جرثقیل های کفی دار که می توانید برای پیشبرد پروژه های خود آن را اجاره کنید می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره کرد. کفی این جرثقیل ها باعث می شود نیاز به اجاره دو ماشین برای حمل و نقل نداشته باشید در نتیجه هم از نظر مالی و هم از نظر زمان صرفه جویی خواهید داشت. جرثقیل های کفی دار جزو پرکاربردترین گزینه ها می باشند که می توانید برای بسیاری از پروژه های ساخت و عمرانی از آن استفاده کنید.

اجاره جرثقیل 7 تن از جرثقیل نوین

برخی نکات مهم برای اجاره جرثقیل 7 تن

به هنگام کرایه جرثقیل می بایست برخی از نکات را در نظر داشته باشید تا در انتها با ضرر مالی و یا حتی جانی روبرو نشوید. شما می توانید با رعایت نکات زیر جرثقیل مورد نظر را با مناسب ترین قیمت کرایه کنید.

  • پیش از تماس با شرکت اجاره جرثقیل نوین حداقل اطلاعات را در مورد نوع کالا، وزن و حجم بار داشته باشید تا با اطلاعات کامل مشاوره خود را دریافت کنید.
  • اطلاعات ساختمانی که قرار است محموله در آن قرار بگیرد را مشخص کنید. ارتفاع ساختمان، فاصله بین محل استقرار جرثقیل تا ساختمان و ... می بایست مشخص باشد.
  • بهتر است برای سرویس دهی مناسب، یک روز قبل اقدام به اجاره جرثقیل نمایید تا در زمان مورد نظر پروژه به اتمام برسد.
  • اگر محل کاری که در آن احتیاج به جرثقیل دارید خیابان یا معابر اصلی است می بایست مجوزهای لازم برای انسداد راه را از راهنمایی رانندگی دریافت کنید تا دچار مشکل نشوید.
  • اگر محل کار شما در محدوده ترافیک می باشد باید از جرثقیل های مجاز برای تردد استفاده کنید.
  • در صورت امکان برای ساعات کم تردد از اجاره جرثقیل استفاده کنید تا مشکلات غیر منتظره برای شما پیش نیاید.

اجاره جرثقیل 7 تن از جرثقیل نوین

گروه جرثقیل نوین چندین سال است که در زمینه اجاره انواع جرثقیل فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه برای پیشبرد اهداف خود سعی در بهبود روند کاری و بهبود کیفیت خدمات را داشته است. جرثقیل نوین با سابقه ای درخشان در زمینه کرایه جرثقیل آمادگی خود را برای اجاره انواع جرثقیل اعلام می نماید. برای اجاره و یا استعلام قیمت همین حالا به وب سایت jarsaghilnovin.com مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SJTQKkkB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه