دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

زمانی که ChatGPT برای اولین بار منتشر شد، افراد بسیار زیادی در حوزه فناوری را شگفت زده کرد. حالا «بیل گیتس»، هم بنیان گذار مایکروسافت، در مصاحبه جدیدی به «سم آلتمن»، مدیرعامل OpenAI، اعلام کرده که انتشار ChatGPT او را نیز شگفت زده کرده است.

گیتس در مصاحبه خود با آلتمن که به عنوان بخشی از پادکست هم بنیان گذار مایکروسافت با عنوان «Unconfuse Me with Bill Gates» پخش شده است، گفت: «بسیار مفتخرم که کار شما را درحال تکامل دیدم و بسیار به آن شک داشتم.» گیتس در طول این پادکست نیم ساعته که ابتدا با Axios به اشتراک گذاشته شد، می گوید:

«انتظار نداشتم ChatGPT تا این اندازه خوب باشد. من را مات و مبهوت کرد.»

گیتس و آلتمن درباره نحوه قانونمندکردن و تنظیم گری هوش مصنوعی صحبت کردند

نظر بیل گیتس و سم آلتمن درباره قانونمندکردن هوش مصنوعی

در ادامه گیتس و آلتمن درباره نحوه قانونمندکردن و تنظیم گری هوش مصنوعی صحبت کردند؛ سوالی که درحال حاضر دولت های سراسر جهان نیز روی آن فکر می کنند. آلتمن مدت هاست که درباره نیاز به مقررات هوش مصنوعی صحبت کرده است، اما گیتس در این پادکست او را بیشتر تحت فشار قرار داد.

آلتمن در این رابطه می گوید: «فکر می کنم که ما شروع به کشف این موضوع کرده ایم» و پیشنهاد می کند که باید تعداد انگشت شماری از قدرتمندترین سیستم های جهان را برای تنظیم هوش مصنوعی ارائه کنیم. آلتمن در ادامه همچنین گفت که انتظار دارد این فناوری به سرعت به سمت سیستم هایی با 100 هزار یا یک میلیون برابر قدرت محاسباتی GPT-4 کشیده شود.

مدیرعامل OpenAI می گوید:

«اگر حق با ما باشد، فکر می کنیم این فناوری تا جایی پیش خواهد رفت که بر جامعه، توازن قدرت ژئوپلیتیکی و بسیاری چیزهای دیگر تأثیرگذار خواهد بود.»

او به آژانس بین المللی انرژی اتمی اشاره کرد که روی تسلیحات هسته ای نظارت دارد و گفت که ChatGPT می تواند روند بازرسی سیستم های تسلیحاتی را ساده کند.

گیتس و آلتمن همچنین در بخشی از مصاحبه خود درباره اپلیکیشن هایی که بیشتر استفاده می کنند نیز صحبت کردند. آلتمن با بیان این موضوع که دوست داشت در پاسخ به این سؤال با ChatGPT پاسخ دهد، گفت که بیشتر از اپلیکیشن Slack استفاده می کند. گیتس نیز Outlook را به عنوان پرمصرف ترین اپلیکیشن خود معرفی کرد.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qevAy65U
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه