شنبه, ۱۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 4 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

لاغری و چربی سوزی یکی از سخت ترین و چالش برانگیزترین کارهای دنیا به حساب می آید، چه بسا افراد زیادی در این راه شکست خورده اند و هرگز موفق به رسیدن وزن ایده آل خود نشده اند. افرادی که تصمیم به لاغری می گیرند باید از اراده قوی و همچنین رژیم غذایی خاصی برخوردار باشند تا به هدف خود برسند.

وجود میان وعده ها و خوراکی های خوشمزه و استفاده از آنها یکی از دلایل عدم لاغری محسوب می شود. بیشتر خوراکی ها دارای شکر فراوان، مواد افزودنی و مضر هستند. افراد دارای رژیم غذایی سالم و کاهش وزن باید از محصولات سلامت محور با کالری و قند کم و انرژی زیاد استفاده کنند. کینوفیت با آگاهی از این امر به ارائه محصولات سلامت محور بر پایه کینوا برای تمامی افراد در بازار کرده است. با ما تا انتها همراه شوید تا بهترین محصولات رژیمی کینوفیت آشنا شوید.

 کینوا چیست؟

کینوا گیاهی با قدمت 7۰۰۰ ساله در آمریکای جنوبی است که برگ هایی مانند اسفناج دارد. اما از دانه های آن به عنوان خوراکی استفاده می شود، کینوا دارای ۳ نوع سفید، سیاه و قرمز است و در دسته شبه غلات قرار می گیرد. این گیاه به دلیل خواص فوق العاده ای که دارد به خاویار گیاهی معروف است.

انواع کینوا

۱- کینوا سفید

۲- کینوای سیاه

۳- کینوای قرمز

کینوا چطور باعث چربی سوزی می شود؟

وجود پروتئین و فیبر فراوان در کینوا باعث احساس سیری در فرد می شود. زیرا کینوا دارای کالری و قند کم، مواد مغذی فراوان، مواد معدنی بالا وانرژی بالا است.

کینوا چطور باعث چربی سوزی می شود؟

همچنین کینوا دارای کربوهیدرات های پیچیده (کربوهبدرات مفید برای بدن) است که بر خلاف کربوهیدرات های ساده (کربوهیدرات های مضر) دیرتر هضم می شوند و معده را مدت طولانی تری پر نگه میدارند. به همین دلیل امکان پرخوری برای افرادی که از کینوا استفاده می کنند، وجود ندارد.

همچنین کینوا باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود که این امر به چربی سوزی کمک فراوانی می کند. جهت خرید کینوا به وبسایت کینوفیت کنیوفیت مراجه نمایید.

ویتامین های موجود در کینوا

کینوا سرشار از ویتامین های B1, B2 , B6 , B9 ، مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیوم، فسفر، آهن، روی، پروتئین، فیبر، اسید آمینوها، امگا3، امگا6، امگا9 و دیگر ترکیبات مغذی می باشد. برای اطلاع از دیگر خواص کینوا کلیک کنید.

طریقه مصرف کینوا چگونه است؟

■ با پختن دانه کینوا در آب یا شیر می توان از آن به عنوان غلات در وعده صبحانه مصرف کرد.

■ کینوا پخته شده را می شود در سالاد یا سوپ استفاده کرد تا طعم بهتری بگیرد.

■ می توان دانه های کینوا را آسیاب و از آرد آن کوکی، کتلت و… تهیه کرد.

■ دانه کینوا به صورت پاپ کورن نیز استفاده می شود.

تاثیر میان وعده در کاهش وزن

کاهش وزن به این معنا نیست که فرد از خوردن میان وعده دست بکشد، بلکه باید در انتخاب تغذیه خود دقت کند و از مصرف خوراکی های ناسالم بپرهیزد.

انتخاب درست میان وعده می تواند در کاهش وزن تاثیرگذار باشد. زیرا احساس سیری طولانی مدت و جلوگیری از پرخوری در وعده های اصلی می شود. همچنین کینوا با خواص زیادی که دارد، باعث احساس سیری طولانی مدت نیز می شود. استفاده از محصولات سلامت محور بر پایه کینوا باعث می شود تا میزان غذای دریافتی کم شود و در نتیجه کالری کمتری به بدن برسد.

 اگر میخواهید لاغر شوید، باید قید این خوراکی های خوشمزه را بزنید!

خوراکی ها و میان وعده های مضر و پرکالری که علاوه بر به خطر انداختن سلامتی موجب چاقی نیز می شوند به شرح زیر است.

× چیپس و پفک

×فست فود

×نوشیدنی های شیرین

× کیک و شیرینی جات

محصولات سلامت محور بر پایه کینوا برای چه افرادی مفید است؟

به طور کلی تمامی افراد اعم از بچه ها تا بزرگسالان می توانند از کینوا در برنامه غذایی خود استفاده کنند. مصرف به اندازه کینوا در طول روز برای تمامی افراد مجاز است. البته افرادی که دارای سابقه سنگ کلیه دارند، به دلیل اگزالات موجود در کینوا باید با احتیاط کینوا مصرف کنند. به طور کلی کینوا برای افراد زیر مفید می باشد.

  • افراد دارای رژیم غذایی کاهش وزن
  • افراد دارای رژیم غذایی افزایش وزن
  • افراد دارای سبک زندگی سالم
  • گیاه خواران و وگان ها
  • افراد دیابتی
  • ورزشکاران
  • مادران

البته باید توجه داشت که می توان با خیساندن دانه کینوا در آب و شستشوی آن، میزان اگزالات کینوا را کاهش داد.

معرفی محصولات سلامت محور کینوفیت بر پایه کینوا

در ادامه به معرفی محصولات کینوفیت که بر پایه کینوا است، اشاره می کنیم.

معرفی محصولات سلامت محور کینوفیت بر پایه کینوا

  1. غلات کینوا

غلات کینوا شامل سه محصول اعم از دانه کینوا، آرد کینوا و پرک کینوا می شود. از این محصولات می توان در آشپزی و تهیه سالاد، سوپ، پاستا، کتلت و بیسکویت استفاده کرد.



  1. پاف کینوا

کینوفیت دارای 3 طعم پاف به شرح زیر است:

  • پاف سبزیجات کینوا
  • پاف پنیری کینوا
  • پاف چیلی کینوا 



  1. کوکی کینوا

کوکی های کینوا با سه طعم مناسب تمامی افراد توزیع می شود.

  • کوکی وانیلی کینوا با تکه های شکلات
  • کوکی شکلاتی کینوا با تکه های فندق
  • کوکی کینوا میکس



  1. کروتان کینوا

کینوفیت دارای 3 کروتان بر پایه کینوا به شرح زیر است.

  • کروتان کینوا پنیر پارمسان
  • کروتان کینوا سیر و کره
  • کروتان کینوا چاشنی ایتالیایی

 

محصولات سالم کینوا جایگزین چه محصولاتی هستند؟

  • غلات کینوا جایگزین برنج و ذرت

 ورزشکاران و افراد دیابتی می توانند از غلات کینوا به جای غلات عادی در رژیم غذایی خود استفاده کنند.

  • پاف کینوا جایگزین اسنک

پاف های کینوا تماما بر پایه کینوا و دارای رنگ طبیعی و پروتئین بالا هستند. از این پاف ها به جای پفک می توان استفاده کرد.

  • کوکی کینوا جایگزین شیرینی و بیسکویت های معمولی

افراد دارای دیابت، ورزشکاران و کسانی که در رژیم غذایی خود قند و شکر را محدود کرده اند، می توانند از کوکی های رژیمی کینوا که دارای شکر و روغن کمی است، استفاده کنند.

  • کروتان کینوا جایگزین چیپس، نان سفید و نان سیر

از کروتان کینوا به جای نان سیر، نان سفید و چیپس می توان استفاده کرد، که دارای ارزش غذایی بالا و سالم برای همه سنین است.

به طور کلی کینوا دارای خواص متعدد زیادی است که همگان می توانند از آن در رژیم غذایی خود استفاده کنند. استفاده از محصولات سلامت محور کینوفیت بر پایه کینوا بهترین گزینه برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل است. میان وعده های خوشمزه کینوایی علاوه بر اینکه برای سلامت شما مفید هستند، باعث لاغری و سیری طولانی مدت نیز می شوند.

از اینکه تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید، سپاسگزاریم.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ByfeKXfr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه