پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از گسترش نیوز، قیمت خودرو ها در تاریخ چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، برای دومین روز متوالی، به صورت صعودی گزارش شده است. این رشد نرخ بیشتر در محصولات داخلی مشاهده می شود، در حالی که خودرو های مونتاژی به طور عمده بدون تغییر قیمت عرضه می شوند.

به دنبال تشدید تنش ها در منطقه و افزایش قیمت دلار تا سطح ۶۲ هزار و ۸۰۰ تومان، بازارهای موازی نیز رشد نرخ هیجانی را شروع کردند و این امر باعث افزایش قیمت خودروهای داخلی و برخی از خودروهای مونتاژی شد. با این حال، با شروع معاملات امروز، بخشی از هیجان بازار کاهش یافته و در ساعات ابتدایی روز، قیمت دلار حدود ۴۰۰ تومان کاهش یافت.

همانطور که اشاره شد نرخ خودروهای داخلی نسبت به سایر خودروهای بازار، رشد بیشتری دارند. برای دومین روز هم محصولات ایران خودرو را پرچم دار رشد نرخ در بازار معرفی می کند که شاین مکس، خودروی وارداتی این شرکت با افزایش ۹۰ میلیون تومانی، بیشترین رشد را نسبت به سایر محصولات دارد.

رشد هیجانی قیمت خودرو ها در بازار تحت تاثیر نرخ ارز

وانت آریسان یکی از کم نوسان ترین محصولات ایران خودرو محسوب می شود که از ابتدای روز جاری بیشترین درصد افزایش نرخ را دارد و با رشد ۲۵ میلیون تومانی به کانال ۴۹۸ میلیون تومان رسیده است. به این ترتیب وانت آریسان در یک قدمی کانال نیم میلیون تومان قرار گرفت.

دنا پلاس ۶ سرعته که روز گذشته رشد عجیب ۹۵ میلیون تومانی را به ثبت رسانده بود، امروز هم ۲۰ میلیون تومان دیگر بالا رفت و به کانال ۹۰۰ میلیون تومان رسید.

اطلس جدیدترین محصول سایپا به شمار می رود که از ابتدای روز جاری ۹ میلیون تومان گران تر از روز گذشته و با نرخ ۵۸۴ میلیون تومان معامله می شود.

شاهین G یکی دیگر از محصولات این شرکت نیز چهار میلیون تومان افزایش نرخ دارد و با ۷۶۰ میلیون تومان قابل خریداری است.

کی ام  سی X۵ محصول تازه وارد کرمان موتور و فیس لیفت جک S۵ به شمار می رود که رشد ۱۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته دارد و با یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

کی ام سی T۸ یکی از پرفروش ترین پیکاپ های مونتاژی بازار است که از ابتدای روز ۴۰ میلیون تومان افزایش یافت و به کانال یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسید.

فیدلیتی پرایم پنج نفره یکی از کراس اوورهای محبوب بهمن موتور بوده که از ابتدای روز جاری ۲۵ میلیون تومان افزایش یافته و با یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان معامله می شود.

لاماری ایما یکی دیگر از محصولات مونتاژی محبوب در بازار محسوب می شود. این خودرو نیز ۳۵ میلیون تومان نسبت به روز گذشته گران تر شده و با دو میلیارد و ۳۰ میلیون تومان قابل خریداری است.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Q3XIrioW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه