جمعه, ۸ مرداد(۵) ۱۴۰۰ / Fri, 30 Jul(7) 2021 /
           
فرصت امروز

مدیریت کارمندان یکی از سخت ترین کارها در حوزه کسب و کار محسوب می شود. بسیاری از مدیران برای انجام این کار با چالش های مداومی رو به رو هستند. این امر توانایی مدیران برای تاثیرگذاری بر روی کسب و کارشان به بهترین شکل ممکن را به شدت کاهش می دهد. 

بدون تردید مدیریت کارمندان با استفاده از داده های معتبر و توصیه های حرفه ای کار شما را به شدت ساده می کند. هدف اصلی در این مقاله دقیقا همین نکته است. در ادامه برخی از توصیه های حرفه ای برای مدیریت کارمندان به بهترین شکل ممکن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. این امر به شما برای تعامل هرچه بهتر با کارمندان تان و همچنین مدیریت آنها کمک شایانی خواهد کرد.

تعامل با کارمندان با 5 نکته طلایی

نرخ بالای عدم تعامل با کارمندان با شرکت ها

براساس گزارش موسسه گالوپ، امروزه به طور میانگین 64 درصد از کارمندان هر شرکت دارای هیچ تعاملی با تیم مدیریتی نیستند. این امر بیانگر جو بسیار خشک و بی روح در شرکت های مختلف است. این نکته برای کارآفرینان نتایج به شدت تأسفباری به همراه دارد. وقتی شما به اندازه کافی با کارمندان شرکت تان تعامل نداشته باشید، شانسی برای تاثیرگذاری بر روی آنها پیدا نخواهید کرد. این امر توانایی شما برای توسعه کسب و کارتان را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین شما را بدل به یکی از شرکت های مستعد برای از دست دادن کارمندان برترش خواهد کرد. 

مطلب مرتبط: تعامل با کارمندان جدید شرکت در دوران دورکاری

کارمندان در صورت عدم مشاهده تعامل از سوی تیم مدیریت کسب و کار انگیزه بسیار اندکی برای فعالیت طولانی مدت در یک کسب و کار خواهند داشت. این امر اهمیت بسیار زیادی برای کسب و کارها در پی دارد. اگر شما تا به حال به این نکته توجه نکرده بودید، همین حالا باید دست به کار شوید. هرگونه تعامل نزدیک و صمیمانه ای به مشتریان مسیر فعالیت برند شما را به طور قابل ملاحظه‎ای بهبود خواهد بخشید. 

اتلاف کلان بودجه در بخش تعامل با کارمندان

بسیاری از استراتژی ها و طرح های مورد تایید برندها برای تعامل با کارمندان به رغم نیاز به بودجه فراوان تاثیرگذاری بسیار اندکی دارد. شما باید به اندازه کافی برای تاثیرگذاری بر روی کارمندان تان از خلاقیت سازمانی استفاده کنید. در غیر این صورت هیچ شانسی برای تاثیرگذاری بر روی آنها نخواهید داشت. 

صرف بودجه‏ های فراوان در حوزه کسب و کار شاید یک گزینه لوکس باشد، اما اگر همراه با ایده های جذاب نباشد، هیچ تاثیری برای شما به همراه ندارد. یکی از دلایل اصلی شکست پروژه های گران قیمت در زمینه تعامل با کارمندان عدم توجه آنها بر روی ریشه های مشکلات کارمندان است. درست به همین خاطر به طور مداوم مورد بی توجهی کارمندان قرار می گیرد.

اگر شما در تلاش برای اختصاص بودجه به بخش تعامل با کارمندان هستید، باید از صرف هزینه های بالا پرهیز کنید. یک راهکار جایگزین در این میان تلاش برای ایجاد رابطه ای نزدیک با آنهاست. این امر تاثیرگذاری بسیار بیشتری در مقایسه با سایر کارها و شیوه ‏های پرهزینه خواهد داشت. 

کارمندان مسئول عدم تعامل نیستند

شاید شما مقصر اصلی عدم تعامل با کارمندان را خود آنها معرفی کنید. این امر یکی از رویکردهای عجیب و غریب در زمینه کسب و کار محسوب می شود. شما باید به اندازه کافی برای پذیرش مسئولیت اشتباهات تان در زمینه کسب و کار شجاعت داشته باشید. 

اگر شما استراتژی خوبی برای تعامل با کارمندان در دستور کار قرار ندهید، هرگز شانسی برای تعامل مناسب با آنها پیدا نخواهید کرد. این امر یک رویکرد عمومی در میان برندها محسوب می شود بنابراین شما باید به بهترین شکل نسبت به یافتن مقصد اصلی در این میان عمل کنید. مقصر اصلی در این رابطه همیشه شما هستید. پس بی جهت تقصیر را به گردن فرد دیگری نیندازید. 

مطلب مرتبط: چالش تعامل با همکارانی که مورد علاقه مان نیستند

شروع فرآیند تعامل با کارمندان باید همیشه از تیم مدیریت شرکت شروع شود. متاسفانه امروزه برخی از مدیران هم دارای تعامل مناسبی با هم نیستند. این امر مشکلات عرصه مدیریت کسب و کار را بیش از هر زمان دیگری بزرگ خواهد کرد بنابراین شما باید تعامل بهینه را از تیم مدیریت شروع کنید در غیر این صورت الگوی جذابی برای کارمندان تان نخواهید بود. 

منبع : entrepreneur
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sL5CSIFE
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه