یکشنبه, ۹ آذر(۹) ۱۳۹۹ / Sun, 29 Nov(11) 2020 /
           
فرصت امروز

مزیت های همکاری با میکرواینفلوئنسرها

9 ماه پیش ( 1398/11/16 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : مایکل گوتا  

بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی در صدر تمامی روش ها قرار داشته و پیش بینی می شود که اهمیت آن در چند سال آینده به مراتب افزایش پیدا کند. تحت این شرایط یکی از مواردی که باعث افزایش سرعت موفقیت شما می شوند، همکاری با اینفلوئنسرها است، با این حال آیا این افراد بهترین گزینه های موجود برای تمامی برندها هستند؟ درواقع در کنار این افراد شاخه ای شکل گرفته است به نام میکرواینفلوئنسر که از تعداد دنبال کننده به مراتب پایین تری برخوردار بوده و معمولا فعالیت آنها تخصصی تر است. در همین راستا قصد بررسی و تحلیل این موضوع را داریم که چرا به عقیده بسیاری از افراد میکرواینفلوئنسرها گزینه های به مراتب بهتری برای همکاری تجاری هستند.

1-به بودجه به مراتب کمتری نیاز است

مزیت های همکاری با میکرواینفلوئنسرها

همکاری با یک میکرواینفلوئنسر، بسیار کم هزینه تر از اینفلوئنسرها بوده و این امر باعث صرفه جویی شدید در بودجه شما خواهد شد. این امر به معنای آن است که شما قادر به همکاری با افراد به مراتب بیشتری خواهید بود. همچنین توجه داشته باشید که تخصصی بودن افراد به این معنا است که مخاطبان هرچند کم این افراد، از آمادگی ذهنی لازم برای پذیرش برند شما و تبدیل شدن به مشتری برخوردار هستند. در نهایت این موضوع کمک خواهد کرد تا حتی برندهای نوپا با امکانات مالی بسیار محدود نیز بتوانند در این زمینه فعالیت های لازم را داشته باشند.

2-تبلیغی حرفه ای تر خواهید داشت

به علت این امر که تعداد تبلیغ های چنین افرادی به مراتب کمتر از یک اینفلوئنسر است، آنها زمان و انگیزه بالاتری را برای جلب رضایت شما خواهند داشت. به همین خاطر نیز کیفیت تبلیغ، به مراتب بهتر خواهد بود. همچنین توجه داشته باشید که حجم کم تبلیغات، باعث می شود تا شما بهتر نمایش داده شده و بیشتر در ذهن مخاطب باقی بمانید. برای مثال در حال حاضر بسیاری از اینفلوئنسرها ده ها تبلیغ را تنها در یک روز انجام می دهند. این تعداد بالا باعث می شود تا عملا هیچ چیز در ذهن مخاطب باقی نمانده و حتی از این اقدام تکراری بیش از حد خسته شود، با این حال تبلیغ شما تنها تنوعی در فعالیت های یک میکرواینفلوئنسر بوده و حتی ممکن است مخاطب تا یک هفته، تبلیغ دیگری را مشاهده نکند. بدون شک این امر به ماندگاری بالاتر شما و افزایش تاثیر تبلیغ کمک شایانی را خواهد کرد.

مطلب مرتبط: چگونه مناسب ترین اینفلوئنسرها را برای همکاری با برند خود پیدا کنیم

3-امکان تعامل بیشتر فراهم است

یک اینفلوئنسر به علت وجود تعداد بالای مخاطبان خود عملا نمی تواند با بیشتر آنها ارتباط لازم را داشته باشد، با این حال این امر برای یک میکرواینفلوئنسر کاملا متفاوت بوده و آنها می توانند در کم ترین مدت زمان ممکن، به تمامی سوالات پاسخ دهند. همچنین معمولا ارتباط این افراد با تمامی مخاطبان خود در سطح بسیار خوبی همراه است. بدون شک چنین تبلیغی از سوی این افراد، به علت ارتباط بسیار خوب، با شانس موفقیت بالاتری همراه خواهد بود.

در نهایت توجه داشته باشید که اگر هنوز هم با تردیدهایی مواجه هستید، می توانید با هر دو گروه همکاری داشته و براساس آمارهای به دست آمده، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین فراموش نکنید که بسیاری از افراد مستعد، تاکنون به میکرواینفلوئنسر بودن فکر نکرده اند. به همین خاطر هیچ گاه از ارائه چنین پیشنهادی واهمه نداشته باشید.

منبع : smallbiztrends
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/T6kazqo4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
استعلام قیمت های روز
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
بهترین کتاب های تاریخ حوزه تبلیغات
هوش مصنوعی، خانه دلخواه شما را پیدا می کند
چگونه در اینستاگرام تیک آبی دریافت کنیم؟
چگونه ایمنی محل کار را ارتقا دهیم؟
راهکارهای رشد کسب و کار در سال 2021
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه