جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

7 پلتفرم برتر تبلیغات اینترنتی در سال 2022

2 سال پیش ( 1401/1/29 )
نویسنده : آمر همزا   مترجم : امیر آل علی  

امروزه بستر اینترنت به مهمترین فضا برای فعالیت کسب و کارها تبدیل شده است. با این حال برای دیده شدن، شما همچنان به تبلیغات نیاز دارید. اگرچه در این زمینه انواع فرمت های تبلیغ وجود دارد، با این حال قبل از پرداختن به این موضوع، شما نیاز به انتخاب بهترین پلتفرم برای فعالیت خود دارید. در این زمینه آمارها هر ساله تغییراتی را دارد و به همین خاطر لازم است تا براساس جدیدترین آنها، اقدام نمایید. در این راستا هفت پلتفرم برتر تبلیغات اینترنتی در سال 2022 را بررسی خواهیم کرد. 

7 پلتفرم برتر تبلیغات اینترنتی در سال 2022

1-گوگل

بدون شک گوگل به عنوان محبوب ترین موتور جست و جو جهان، بهترین بستر برای نمایش تبلیغات شما محسوب می شود. درواقع این شرکت، انواع تعرفه ها را تعیین کرده است که باعث می شود انتخاب آن، کاملا مقرون به صرفه باشد. برای مثال شما می توانید به ازای هر بار کلیک بر روی تبلیغ خود، مبلغی را پرداخت نمایید که بدون شک یک امکان بسیار خوب خصوصا برای برندهایی با بودجه محدود می باشد. درواقع گوگل  به این بخش توجه ویژه را دارد و بخشی جداگانه تحت عنوان AdWords را معرفی کرده است که در آن حتی می توانید آمارهای هر تبلیغ را مشاهده کنید و توصیه های لازم را نیز به شما ارائه می دهد. در این زمینه آمارها نشان می دهد که بیش از 60 درصد بازاریاب ها، از این پلتفرم استفاده می کنند که آماری خارق العاده محسوب می شود. 

مطلب مرتبط: بهترین کتاب های تاریخ در زمینه تبلیغات اینترنتی

2-بینگ 

بینگ هم از جمله مرورگرهای محبوب محسوب می شود که در زمینه تبلیغات دیجیتال، طی چند سال اخیر فعالیت های مهمی را انجام داده است. درواقع هدف اصلی فعالیت های این برند، پیدا کردن مشتریان هدف برای کسب و کارهای مختلف است. همچنین این برند، ابزارهای مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا میزان تاثیر فعالیت های خود را اندازه گیری کرده و مقایسه های لازم با فعالیت های گذشته را داشته باشند. همچنین به صورت خودکار، پیشنهاد کمپین های مختلفی می شود تا شما بتوانید ایده های لازم برای فعالیت مداوم را داشته باشید. درواقع در این برنامه، شما بدون آگاهی کافی از استراتژی ها نیز می توانید با گزینه های مختلف آشنا شوید. همچنین تبلیغات را می توانید براساس پارامترهای مختلف، شخصی سازی کنید. برای مثال تنها در زمان و برای افراد مشخصی در یک مکتب خاص، در معرض نمایش قرار گیرد. همچنین این برنامه، یادآوری های لازم را نیز دارد تا بتوانید پیگیر فعالیت های قبلی خود باشید. 

3-پینترست

این شبکه اجتماعی پس از اینستاگرام، برترین فضای اشتراک گذاری تصاویر محسوب می شود. با این حال مزیت هایی دارد که در هیچ شبکه ای مشاهده نمی شود. درواقع پینترست تنها شبکه ای محسوب می شود که درصد کاربران خانم آن به مراتب بیشتر از آقایان است. به همین خاطر استفاده از سرویس تبلیغاتی، برای برندهایی که مشتری هدف بانوان هستند، بسیار کاربردی خواهد بود. در این زمینه روش های مختلفی برای نمایش تبلیغات نظیر مقالات پین شده، تابلوهای تبلیغاتی و... وجود دارد. 

4-یوتیوب

بدون شک بزرگترین بستر اشتراک گذاری ویدئو، فضایی مهم برای نمایش تبلیغات محسوب می شود. در این زمینه فراموش نکنید که در حال حاضر ویدئو، مهمترین فرمت محتوا نیز محسوب می شود و محبوب ترین می باشد. به همین خاطر توجه به این بخش نیز کاملا ضروری است. در این راستا با توجه به سهیم شدن یوتیوبرها در سود تبلیغات، این افراد نیز واکنش خوبی به چنین اقدامی دارند. در کنار این مسئله شما می توانید مستقیما با این افراد وارد همکاری شده و اقداماتی نظیر آنباکس، داشته باشید که تمامی این اقدامات، بدون شک منجر به فروش چند برابری برای برند شما خواهد شد. در این زمینه یوتیوب، آمارهای تبلیغات را در اختیار شما قرار می دهد تا اطلاعاتی نظیر میزان بازدید را داشته باشید. 

5-لینکدین 

شبکه تخصصی حوزه کسب و کار، حرفه ای ترین کاربران جهان را در اختیار دارد. درواقع تمامی کاربران لینکدین، از افراد فعال در حوزه های مختلف کسب و کار محسوب می شوند و تبلیغات می تواند بالاترین نرخ تاثیر را داشته باشد. در این زمینه این شبکه از سال 2018، فعالیت تبلیغاتی خود را آغاز کرده و نکته جالب ابن است که شما می توانید برای تبلیغات خود، اقداماتی نظیر برگزاری دوره های آموزشی هم داشته باشید. درواقع با توجه به حرفه ای بودن کاربران، این اقدام می تواند تاثیر بیشتری در مقایسه با مشاهده یک برند تبلیغاتی، داشته باشد. با این حال فراموش نکنید که بهتر است که دوره های شما، کاملا رایگان باشد تا امکان جذب حداکثری را به دست آورید. 

6-کوئرا

این برند در مقایسه با تمامی پلتفرم های معرفی شده، متفاوت است. درواقع این بستر، فضایی برای پاسخ دادن به سوالات کاربران توسط کارشناس ها محسوب می شود. در این زمینه وجود بیش از 300 میلیون کاربر فعال، باعث شده است تا فضا برای اقدامات تبلیغاتی نیز بسیار مهیا باشد. در این زمینه شیوه کار درست به مانند گوگل بوده و تمامی گزینه های وجود در آن، وجود دارد. درواقع کمترین خلاقیت نیز به این شبکه اختصاص پیدا می کند.

مطلب مرتبط: مزایای تبلیغات اینترنتی چیست؟

7-اینستاگرام 

اینستاگرام در زمان معرفی خود به قدری موفق بود که بسیاری از آمارهای موجود در زمینه شبکه های اجتماعی را جا به جا کرد و همین امر باعث شد تا فیس بوک با رقمی تاریخی، اقدام به خرید آن نماید. امروزه نیز اینستاگرام یکی از 5 شبکه اجتماعی عالی محسوب می شود که کاربران میلیاردی دارد. در چند سال اخیر این شبکه، به کسب و کارها توجه ویژه نشان داده و بخش تبلیغاتی را اضافه کرده است. درواقع شما می توانید با پرداخت هزینه، از سیستم های به وجود آمده در خود اینستاگرام برای نمایش بهتر پست های خود استفاده کنید. همچنین می توانید با اینفلوئنسرها همکاری داشته و اقدام به تبلیغ نمایید که در این زمینه انواع نرم افزارها وجود دارد تا بهترین اینفلوئنسرها در حوزه های مختلف را پیدا کنید. در این زمینه اخیرا تلاش شده است تا در ابتدای ویدئوها، تبلیغاتی قرار داده شود تا با این اقدام، به صورت مستقیم وارد رقابت با یوتیوب شوند که باید دید این طرح تا چه حد می تواند مطابق انتظارات باشد. در هر صورت اینستاگرام نه تنها برای نمایش محصولات، بلکه برای فروش نیز دارای امکانات مختلفی می باشد. 

منبع : tweakyourbiz
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bdZqK9eU
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه