سه شنبه, ۲۵ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Tue, 16 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز
چرا برندها باید جذاب، اصیل و سرگرم کننده باشند؟

انتظارات نسل جوان از برندها

5 سال پیش ( 1399/4/23 )
پدیدآورنده : رابرت ویلیامز   پدیدآورنده : علی آل علی  

نسل جوان موسوم به نسل Z اکنون دیگر یک گروه خردسال محسوب نمی‎شوند. این گروه اکنون در سن فعالیت کاری و کسب درآمد هستند بنابراین توجه به این گروه به عنوان یکی از مهمترین مشتریان هدف برندها اهمیت بسیار زیادی دارد. برندهای بزرگ و کوچک در طول سال‎های اخیر به طور مداوم در تلاش برای جلب نظر مشتریان نسل جوان هستند، با این حال تعداد محدودی از برندها موفق به جلب نظر مشتریان مورد نظر شده‎اند. دلیل این امر سختگیری بسیار زیاد مشتریان نسل جوان در مورد تعامل با برندهاست. بازاریاب‎ ها در تعامل با این دسته از مشتریان باید به نکات ریز و جزئی بسیار زیادی توجه داشته باشند.

مهمترین ویژگی نسل جوان اتکا به اینترنت برای کسب اطلاعات موردنیازشان است. بر این اساس برندها باید سرمایه گذاری قابل توجهی بر روی استفاده از اینترنت در فرآیند بازاریابی و تبلیغات داشته باشند. چالش اصلی در این میان مهارت بالای مشتریان نسل جوان در کاربست شیوه‎ های مسدود سازی تبلیغات است بنابراین بازاریاب‎ها در این زمینه مسیر دشواری برای تعامل با مخاطب هدف خواهند داشت. در طول شیوع ویروس کرونا نیز بسیاری از کاربران نسل جوان به دورکاری مشغول بوده‎اند، با این حساب فعالیت بازاریابی در شبکه‎های اجتماعی نوعی ضرورت برای برندها محسوب می‎شود.

انتظارات نسل جوان برندها

امروزه بسیاری از کارشناس‎ها نسبت به افزایش تاثیر فناوری بر روی زندگی مردم واکنش‎های منفی دارند. نکته مهم در این میان خوشبینی عمیق نسل جوان نسبت به تاثیر فناوری‎های مدرن بر روی زندگی است بنابراین برندهای فعال در زمینه فناوری‎های نوین شانس بسیار بالایی برای جلب نظر مشتریان نسل Z دارند. وظیفه اصلی برندها در این میان تمرکز بر روی نکاتی مانند جذابیت و اصالت در رابطه با مشتریان نسل جوان است. امروزه مشتریان نسل Z به دنبال برندهای اصیل هستند بنابراین اگر شما در زمینه تولید محصول و کمپین بازاریابی به صورت اصیل و غیرتقلیدی عمل کنید، توجه مشتریان نسل Z به طور خودکار به شما جلب می‎شود. این نکته در حوزه بازاریابی یکی از مهم‎ترین ویژگی‎های نسل جوان محسوب می‎شود. بسیاری از برندها به دلیل عدم آشنایی با این ویژگی نسل جوان اقدام به بازاریابی به شیوه‎ های سنتی برای این گروه سنی می‎کنند.

مطلب مرتبط: از مشتریان نسل Z چه می دانیم؟

توصیه اساسی ما برای برندها و بازاریاب‎ها در تعامل با نسل Z توجه به ویژگی‎های منحصر به فرد این گروه است. شما امکان تعامل سازنده با این گروه از مشتریان با استفاده از شیوه‎های بازاریابی سنتی را ندارید، بنابراین باید به دنبال راهکارهایی مانند ایجاد جذابیت، اصالت و همچنین تلاش برای سرگرم ‎سازی مخاطب هدف باشید.

منبع : marketingdive
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1GRUfk8S
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
قیمت خودرو های پرفروش ایران خودرو و سایپا امروز سه شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۴ معیارهای گوگل برای استخدام کارشناس سئو قیمت دلار و یورو بانکی / ۲۵ آذر ۱۴۰۴ قیمت خودرو امروز ۲۵ آذر ۱۴۰۴ قیمت طلا و سکه امروز قبل از شروع معاملات ۲۵ آذر ۱۴۰۴ آنبوردینگ (Onboarding) نیروی کار تازه در شرکت شماره 2844 روزنامه فرصت امروز  «پُلی ای آی» ۸۶ میلیون دلار جذب کرد؛ جنگ جدید بر سر مرکز تماس و تجربه مشتری تسلا وارد مرحله تازه آزمایش روبوتاکسی شد؛ بدون ناظر انسانی، وسط خیابان های آستین IPO در هند: عرضه اولیه ۱.۲ میلیارد دلاری «ICICI Prudential AMC» با استقبال کامل روبه رو شد بورس های جهان محتاط شدند؛ بازارها منتظر تصمیم بانک های مرکزی و داده های کلیدی قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۲۴ آذر ۱۴۰۴ بانک های اروپا و موج تازه صعود؛ وقتی «اقتصاد قدیمی» با فناوریِ جدید جان می گیرد دعوای ۲۳۰ میلیارد دلاری روسیه با «یوروکلیر» در بلژیک؛ پرونده ای که بازارها را حساس می کند چین از پنج مقصد اصلی صادرات آلمان خارج می شود؛ نشانه ای از تغییر نقشه تجارت اروپا
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانه
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

Situs toto

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

slot depo 5k

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot 5000

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d