پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

راه‌های بسیار زیاد و جالبی پیش‌روی شماست كه می‌توانید به كمك آنها یك تبلیغات خوب و كم‌هزینه برای کسب‌و‌کارتان طراحی كنید. در این راه‌ها از پخش كردن آگهی‌های كوچك كاغذی گرفته تا تقبل هزینه برگزاری یك مراسم خیریه كه خبر آن در مطبوعات منتشر می‌شود، همگی می‌توانند راه‌های مناسبی باشند كه شما را با كمترین هزینه و به بهترین شكل به هدف‌تان نزدیك می‌كنند. مهم نیست كه شما به‌عنوان یك مدیر و صاحب یك كسب‌وكار مشخص، چه مسیری را برای رسیدن به تبلیغات خوب برمی‌گزینید، مهم این است كه اگر به‌لحاظ اقتصادی دچار ركود شده‌اید یا اینكه تازه یك كسب‌وكار شروع كرده‌اید و امكان صرف هزینه‌های گزاف را ندارید، هزینه تبلیغات خود را در حداقل نگه دارید.

 



گام اول
درباره كسب‌و‌كارتان بنویسید. برای این كار می‌توانید از نشریات تجاری محلی استفاده كنید كه معمولا كمكی دوطرفه خواهد بود. آنها نیاز به محتوا برای نشریات خود دارند و شما هم نیاز به جایی دارید كه درباره كار خود در آنجا بنویسید. در این مسیر بهتر است به جست‌وجوی نشریات محلی، روزنامه‌های كوچك و خبرنامه انجمن‌های مختلف بپردازید.

علاوه‌بر‌این شما حتی می‌توانید برای وبلاگ‌هایی نیز كه موضوعاتشان به كسب‌وكار شما مرتبط است مطالب خود را بفرستید و كسب‌وكار و شیوه كاری‌تان را برای‌شان شرح دهید.

گام دوم
كلاس‌های آموزشی برگزار كنید. شهرداری‌های مناطق مختلف معمولا كلاس‌های متنوعی با موضوعات، ورزشی، موسیقی و غیره را برای ساكنان منطقه خود برگزار می‌كنند. تحقیق كنید و ببینید آیا شهرداری منطقه سكونت شما یا منطقه كاری‌تان كلاس‌هایی در زمینه كسب‌وكار یا تمرین در جهت رسیدن به یك كسب‌وكار موفق برگزار می‌كند.

گام سوم
از اینترنت استفاده كنید. بسیاری از صاحبان كسب‌وكار برای تبلیغ از اینترنت استفاده نمی‌كنند زیرا باور دارند در دریای اطلاعات اینترنت، تبلیغات آنان گم می‌شود. برای این كار بهتر است از روش «پرداخت به‌ازای هر كلیك» در موتورهای جست‌وجو و شبكه‌های اینترنتی برای ترویج نام تجاری خود استفاده كنید.

گام چهارم
تبلیغات چاپی را فراموش نكنید. به جای اینكه یك آگهی بزرگ یك‌چهارم صفحه در یك روزنامه تجاری مهم منتشر كنید، به‌سراغ روزنامه‌های محلی بروید زیرا بیشتر در دست مردم می‌چرخند.

در این شرایط می‌توانید از این حوضچه كوچك یك ماهی بزرگ شكار كنید. این كار بسیار بهتر از آن است كه خود را در كنار میلیون‌ها آگهی پرزرق‌وبرق در روزنامه‌های معروف قرار دهید.

گام پنجم
از یك اتفاق حمایت كنید. به دنبال موسسه‌های خیریه‌ای باشید كه به دنبال اسپانسر برای برگزاری برنامه‌های خود هستند. تمامی بزرگان امر تبلیغات این كار را به صاحبان كسب‌وكار پیشنهاد می‌دهند، زیرا شما می‌توانید در فضایی مثبت كه عده‌ای برای انجام كار خیر جمع شده‌اند، كسب‌وكار خود را معرفی كنید.

گام ششم
آگهی‌های كاغذی كوچك منتشر و آن را همه‌جا پخش كنید. بسیاری از بزرگان معتقدند كه این كار راهی بی‌نظیر برای جلب مشتری و انجام تبلیغات برجسته با كم‌ترین هزینه است. آنها باید با حروف درشت و رنگارنگ باشند و در آنها از عباراتی هوشمندانه و منحصر‌به‌فرد استفاده كنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bonAwKDg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه