شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بدون شک تبلیغات باید یک پیشنهاد فروش و بازاریابی منحصر به فردی را به مصرف کننده ارائه کند تا به خرید ترغیب شود.

در واقع ارائه این پیشنهاد باعث می شود شرکت یک گام از رقبای خود پیشی بگیرد. این دسته از پیشنهادها باید قدرت این را داشته باشند که مشتریان خود را متقاعد سازند در بازار رقابتی با تنوع بالای حال حاضر، برند شما را انتخاب کنند. به بیان ساده تر تبلیغ باید مشخص سازد محصول چه ویژگی  خاصی دارد که در سایر محصولات یافت نمی شود و به این شکل آنان را به خرید ترغیب کند.

با این حال در مواردی پیشنهاد فروش منحصربه فرد، ظاهری کسل کننده به خود می گیرد و آن گونه که باید مشتری را به خود جذب نمی کند. در واقع این گونه پیشنهادها حتی اگر از نظر اقتصادی مناسب باشند، اگر نتوانند مشتری را به سمت خود بکشانند عملا بی فایده خواهند بود. برای جلب نگاه مشتری لازم است پیشنهاد ارائه شده همراه با خلاقیت هایی باشد که به قدر کافی هیجان را به او انتقال دهد.

به این شکل مشتری بهتر می تواند با شرکت شما ارتباط برقرار سازد. در همین راستا لازم است تبلیغات خود را هیجانی تر کرده تا مشتری را بیشتر تحت تاثیر قرار دهید و مخاطب نیز راحت تر آنچه که قصد گفتنش را دارید، بپذیرد.

ایده

Grolsch  نام شرکتی هلندی است که در زمینه تولید نوشیدنی های گازدار فعالیت می کند. طعم نوشیدنی های تولیدی این شرکت تفاوت چندانی با محصولات سایر شرکت ها نداشته و همین امر باعث می شود شرکت نتواند نسبت به سایر رقبای خود پیشی بگیرد. این موضوع سبب شد مدیران بخش بازرگانی و تبلیغات این کارخانه به دنبال ویژگی خاصی در نوشیدنی های تولیدی خود باشند که آن را از سایر نوشیدنی های مشابه متمایز می ساخت.

این ویژگی منحصر به فرد حس گرمایی بود که در آخر نوشیدنی به مصرف کننده انتقال می داد و شرکت نیز تبلیغات خود را با تکیه بر همین ویژگی سازماندهی می کرد.

در واقع در تبلیغات سعی می شد اهمیت یک نوشیدنی خوش طعم را که در آخر به فرد حس گرما منتقل می کرد، به بهترین شکل نشان داده شود.

این اقدام باعث می شد مشتری بین این محصول با سایر محصولات تفاوت جالبی حس کند و نسبت به خرید این محصول اشتیاق بیشتری پیدا کند. از دیگر عوامل موفقیت تبلیغات این شرکت تیتر و شعارهای تبلیغاتی جذابی بود که به کار می برد و در این امر به شیوه روزنامه نگاران عمل می کرد.

در واقع روزنامه نگاران بهترین تبلیغ نویسان هستند و همیشه در عملیات بازاریابی موفق اند، آنها با نوشتن تیترهای داغ همیشه موفق به فروش بیشتر می شوند.

همین امر در نهایت باعث شد شرکت بتواند در همان سال به دو برابر سود بیشتر از حد مورد انتظار خود دست یابد و تیم تبلیغاتی آن نیز به علت طرح موفقیت آمیز خود خیلی زود به عنوان یکی از بهترین های حوزه خود مطرح شد.

آنچه در عمل باید انجام دهید

- همواره تبلیغات خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید شعارهای تبلیغاتی هنوز برای مخاطب جذابیت لازم را دارد. فراموش نکنید که اگر از عمر شعار تبلیغاتی خود چهار سال گذشته باشد، دیگر جذابیت لازم را نخواهد داشت و باید جایگزین شود.

- پیشنهاد فروش منحصربه فرد به عنوان قلب تپنده تبلیغات محسوب می شود و بدون آن نباید انتظار تبلیغی موفق را داشت. به همین خاطر جهت ارتباط مناسب تر با مخاطب بهتر است محتوایی طنزگونه داشته باشد.

- به دنبال ویژگی  خاصی باشید که برای پیشنهاد فروش منحصربه فرد(usp)  گزینه مناسب تری باشد تا به این شکل به نتایج مناسب تری دست پیدا کنید.

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CjvKDW5S
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه