جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

روز گذشته اروپا شرکت‌ها و صنایع جدیدی را به فهرست تحریم‌های خود علیه روسیه اضافه کرد که بخش انرژی و صنایع نظامی این کشور را نیز شامل می‌شود. به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، ‌اتحادیه اروپا روز گذشته تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه اعمال کرد.

بر همین اساس صنایع نظامی و انرژی این کشور نیز در دور جدید تحریم‌ها مورد توجه اتحادیه اروپا قرار گرفته‌اند. نام شرکت‌های بزرگی همچون کلاشینکف، که از جمله بزرگ‌ترین شرکت‌های اسلحه‌سازی روس به شمار می‌رود و همچنین روسنفت، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نفتی این کشور، نیز در فهرست تحریم‌های جدید به چشم می‌خورد.

بر همین اساس شرکت‌های روسنفت، ترنس نفت و گازپروم نفت از افزایش بدهی طولانی مدت در بازارهای سرمایه اروپایی منع شده‌اند. اتحادیه اروپا همچنین، ارائه خدمات به روسیه برای انجام عملیات اکتشافی را در پروژه‌های قطبی، دریای عمیق و شیل نیز ممنوع کرده است.

از سوی دیگر 9 شرکت بزرگ نظامی روسیه نیز از سوی اتحادیه اروپا تحت تحریم قرار گرفته‌اند. این اتحادیه در قالب تحریم‌های جدید، ارائه وام‌های بلند‌مدت بیش از 30 روز به پنج بانک اصلی روسیه را ممنوع اعلام کرده است. نام 24 شخصیت روس از جمله اعضای پارلمان و فعالان اقتصادی این کشور نیز در فهرست تحریم‌های جدید به چشم می‌خورد.

پیش‌بینی می‌شود در روزهای جاری ایالات متحده نیز تحریم‌هایی را همگام با اروپا علیه روسیه اعمال کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mKr3vjEU
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه