دوشنبه, 04 خرداد 1394 - 10:05

آیا می‌دانستید اگر شما در انجام کاری خوب هستید، به واسطه اینکه یک مدیر هستید لازم نیست که تمامی کارها را خودتان انجام دهید؟ لذا یکی از وظایف شما به‌عنوان مدیر انتقال دانش خوب انجام دادن کار به دیگران است. اگر با موضوع تفویض احساس ناراحتی می‌کنید می‌توانید از وظایف کوچک و سپس بزرگ و بزرگ‌تر شروع کنید. مشکلاتی که ممکن است سر راه‌شان باشد را پیش‌بینی کرده و آموزش کافی در این رابطه را انتقال دهید. در مسیر تفویض اختیار، شما باید امکانات و ابزارهای مناسب را در اختیار آنان قرار دهید. تفویض اختیار بدون دادن امکانات لازم نمی‌تواند آنان را در انجام بهتر وظایف‌شان یاری کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید