پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

رستورانهای خوب در شهر دبی

3 سال پیش ( 1399/5/13 )
 

شهر دبی از نقاط مهم در دنیا از نظر تجاری است و در آنجا بسیاری از شرکت های معروف دنیا و برندهای معتبر حضور دارند و فروشگاه و شعبه در این شهر زیاد است. شهر دبی دارای بازارهای مختلف طلا و جواهر و مراکز خرید بزرگ و دیدنی بوده که شامل امکانات بسیار زیاد هستند و می توانید در این مراکز خرید انواع محصولات و کالاهای مختلف را تهیه کنید و با تخفیف های بسیار خوبی بخرید. شهر دبی دارای سواحل زیبا و با شنهای روشن بوده و آبی شفاف و تمیز دارد و می توانید در انجا به انواع ورزشهای آبی بپردازید و از سواحل این شهر لذت ببرید. شهر دبی دارای آب و هوایی است که در بیشتر سال آفتابی و صاف بوده که آنجا را برای ساحل رفتن به شهری بسیار خوب تبدیل کرده است. در شهر دبی موزه ها، سالن های تئاتر و کنسرت و پارک های آبی و شهر بازی های مختلفی وجود دارد و جاذبه های خاصی مانند آکواریوم و پیست اسکی سر پوشیده را هم در آنجا می توانید تجربه کنید. در شهر دبی ساختمان های دیدنی و مدرن قرار دارند که برخی از آنها آوازه جهانی دارند که می توان به برج العرب و همینطور برج خلیفه اشاره کرد که به عنوان بلند ترین سازه مسکونی جهان با ارتفاع 828 متر شناخته می شود. در تور دبی می توانید در هتل های 5 ستاره این شهر اقامت داشته باشید و از خدمات لوکس و مجلل این هتل های 5 ستاره لذت ببرید. تور گردشگری دبی از تورهای پر طرفدار خارج ایران به شمار می رود و آنجا به دلیل نزدیکی به ایران به مقصد سفر های تفریحی مردم ایران تبدیل شده است و بسیاری آنجا را برای گردش انتخاب می کنند. اگر به خوراک و غذاهای مختلف غلاقه دارید و دوست دارید به رستوران های مختلف با غذاهای مختلف بین المللی سر بزنید دبی یکی از بهترین شهرهایی است که می توانید در آنجا خوراک های مختلف را امتحان کنید. این شهر علاوه بر غذاهای عربی و رستوران های مختلف عربی شامل انواع رستوران های بین المللی با غذاهای مختلف و متنوع بوده و در آنجا می توانید انواع غذاهای مختلف دنیا را امتحان کنید. در ادامه برای شما تعدادی از بهترین رستوران های شهر دبی را معرفی خواهیم کرد تا در تور دبی بعضی از این رستوران ها را تجربه کنید، پس با ما همراه باشید.

رستورانهای خوب شهر دبی

رستوران پیرچیک دبی

اگر به غذاهای خوشمزه دریایی علاقه دارید و دوست دارید بهترین غذاهای دریایی را در یکی از رستوران های خوب را امتحان کنید. حتماً به رستوران پیرچیک بروید. این رستوران دارای منظره بسیار زیبا و فضای مجلل بوده و بر روی یک اسکله قرار گرفته است و در وسط آبها قرار گرفته است. این رستوران یکی از بهترین رستوران ها برای قرار های دو نفره بوده و شامل انواع غذاهای دریایی خوشمزه مانند میگو و ماهی و خرچنگ و همینطور صدف می شود.

رستوران تام و سرج دبی

به گزارش سفر باتو ، یکی از رستوران های خوب در دبی که دارای غذاهای خوشمزه اروپایی و ابتکاری است رستوران تام و سرج است. این رستوران فضایی بسیار صمیمی و سالنی زیبا با دکوراسیونی شیک دارد و در نزدیکی خیابان معروف شیخ زاید قرار گرفته است. رستوران تام و سرج توسط دو دوست افتتاح شده است که همه روزه تا بعد از ظهر باز است و در انجا می توانید وعده های صبحانه و همینطور نهار را میل کنید.

رستوران دینر این د اسکای دبی

از رستوران های ابتکاری و جالب در دبی رستوران دینر این د اسکای است که در واقع این رستوران هم یک فعالیت هیجان انگیز و هم یک رستوران بسیار خوب به شمار می رود. این رستوران به این صورت است که شما با انتخاب غذای خود بر روی صندلی مینشینید و با رعایت نکات امنیتی میز و صندلی به ارتفاع می روند و آشپز ها در آنجا غذای شما را سرو می کنند و در عین حالی که می توانید منظره های زیبا را مشاهده کرده و ارتفاع زیادی را زیر پای خود ببینید غذای خود را نیز میل میکنید که شامل انواع غذاهای بین المللی و خوشمزه می شود.

رستوران نایا دبی

دیگر رستوران خوب در دبی رستوران نایا است که یک رستوران خوب هندی به شمار می رود این رستوران داری فضایی لوکس و سالنی مجلل بوده و از بهترین رستوران های دبی است که در منطقه جمیرا قرار گرفته است. این رستوران بسیاری از توریست های شهر دبی را به سوی خود جذب کرده است و غذاهای بسیار خوبی را برای مشتریان ارائه می کند که دارای کیفیت بالا و مواد اولیه تازه و خوشمزه هستند.

رستوران لا پاریلا دبی

اگر می خواهید غذاهای آرژانتینی و آمریکای جنوبی را هم امتحان کنید می توانید به رستوران لا پاریلا بروید که انواع غذاهای خوشمزه اسپانیایی را به شما ارائه می کند که شامل انواع کبابهای خوشمزه می شوند. انواع ادویه ها و طعم های تند را می توانید در آنجا امتحان کرده و در یک فضای زیبا و محیطی باز غذای خود را میل کنید. این رستوران دارای غذاهای دریایی و همچنین گیاهی نیز می شود.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SbWCc4oq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه