پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

کمپانی تویوتا رکوردشکنی خود را در فروش خودروهای هیبریدی در سال 2015 شرح داد.طبق توضیحات داده شده از طرف تویوتا، این شرکت در سال 2015 در داخل اروپا تعداد مدل خودرو‌های هیبریدی فروخته شده‌اش به 209‌هزار دستگاه رسیده است و این آمار نسبت به سال قبل 17‌درصد افزایش فروش را نشان می‌دهد. طبق آمار تویوتا، در مقابل نزول قیمت سوخت در پنج سال اخیر، باز هم مدل هیبریدی hybrid yaris (یاریس)، در فروش خودرو‌های هیبریدی به نسبت سال گذشته، 23‌درصد افزایش داشته و 72‌هزار دستگاه خودروی به فروش رسیده را ثبت کرده است.

7897684563453451235235236347458569

Yaris hybrid طرح B تکنولوژی خودرو‌های الکتریکی شرکت تویوتا را دگرگون کرده است و در اروپا از هر سه دستگاه خودروی toyota yaris، یکی خودروی ورژن الکتریکی است و این اهمیت خودرو‌های الکتریکی را نشان می‌دهد.ل ازم به ذکر است که تویوتا نخستین خودروی هیبریدی‌اش را در سال ۲۰۰۰ در آمریکا عرضه کرد و برای نخستین بار مدل پریوس برای فروش در این بازار قرار گرفت. در سطح جهان نیز تمام نسخه‌های تویوتا پریوس با اختلاف بسیار زیادی از خودروهای هیبریدی پرطرفدار به شمار می‌روند. مجموع فروش جهانی پریوس‌ها ۴/۷‌میلیون دستگاه بوده که این آمار دو سوم فروش خودروهای هیبریدی تویوتا در جهان بوده است. 

تویوتا در مجموع ۲۷ مدل هیبریدی را در سراسر دنیا به فروش می‌رساندکه بسیاری از آنها به بازار ژاپن محدود هستند. در بازاری مانند آمریکا، تویوتا و لکسوس در مجموع ۱۲ مدل هیبریدی را عرضه می‌کنند و طبق آمار تویوتا، ۷۰‌درصد فروش هیبریدی‌های آمریکا را به خود اختصاص می‌دهند. تویوتا در آوریل ۲۰۱۲، ۴میلیون خودروی هیبریدی‌ فروخت و ۱۱ ماه بعد در مارس ۲۰۱۳ به ۵‌میلیون رسید و کمتر از یک سال بعد نیز در ژانویه ۲۰۱۴ به رکورد ۶‌میلیون دست یافت.

کمپانی تویوتا ضمن تداوم و توجه ویژه خود بر فروش خودروهای هیبریدی در سال 2016، اعلام کرده است که در سال 2020 میلادی، فروش بیش از 400‌هزار دستگاه خودروی الکتریکی در سال را در اروپا هدف خود قرار داده است.

منبع: haber7.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5yRCGqVA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه