پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

فرصت امروز: بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل در بازار بورس امروز هشت هزار و ۶۳۹ واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم ۴۹۴ هزار و ۹۹ واحد رسید.

براساس معاملات امروز بیش از ۶ میلیارد و ۴۰۱ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۷ هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال داد و ستد شد.

شاخص کل بازار بورس سوار بر مدار نزولی

همچنین شاخص کل (هم وزن) با سه هزار و ۳۴۵ واحد افت به ۱۷۲ هزار و ۳۸۵ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با دو هزار و ۲۲۵ واحد کاهش به ۱۱۴ هزار و ۶۸۹ واحد رسیدند.

شاخص آزاد شناور نیز با ۱۳ هزار و ۸۷۵ واحد کاهش به رقم ۶۲۸ هزار و ۲۳ واحد رسید، شاخص بازار اول ۶ هزار و ۷۸۷ واحد و شاخص بازار دوم ۱۵ هزار و ۳۱۶ واحد کاهش داشتند.

علاوه بر این در بین تمامی نمادها، نماد صنایع پتروشیمی خلیج فارس(فارس) با یک هزار و ۲۹ واحد، گروه مپنا (رمپنا) با ۳۵۷ واحد ملی صنایع مس ایران (فملی) با ۲۴۱ واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۱۴۷ واحد، فروشگاه های زنجیره ای افق کرورش (افق) با ۶۲ واحد، سرمایه گذاری کشاورزی کوثر (زکوثر) با ۵۰ واحد بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

در مقابل نماد فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۴۵۷ واحد، پتروشیمی پارس (پارس) با ۴۱۴ واحد، سرمایه گذاری غدیر (وغدیر) با ۳۶۲ واحد، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی) با ۳۱۵ واحد و پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با ۳۱۳ واحد از جمله گروه‌هایی بودند که افت شاخص بورس را رقم زدند.

برپایه این گزارش، امروز نماد بانک ملت، گلوکوزان، سایپا، بانک تجارت، ایران خودرو، پالایش نفت اصفهان و ملی صنایع مس ایران در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

گروه شیمیایی هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه ۳۲۵ میلیون و ۸۸۱ هزار برگه سهم به ارزش پنج هزار و ۵۴۵ میلیارد ریال داد و ستد شد.

شاخص فرابورس نیز نزدیک به ۷۷ واحد کاهش داشت و بر روی کانال ۶ هزار و ۵۰۶ واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار یک میلیارد و ۲۷۴ میلیون برگه سهم به ارزش بیش از ۲۹ هزار و ۲۱۸ میلیارد ریال داد و ستد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/grl9BNhG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه