شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

هرنوع بی نظمی در یک سفر به هر دلیلی که باشد، به راحتی وقت افراد را تلف خواهد کرد. درواقع زمان به طور خودکار در حال گذران است و اگر نتوان مدیریت درستی روی آن داشت با مشکل مواجه خواهید شد. به همین خاطر همواره باید نکاتی را در سفر خود رعایت کنید.

ایده

این روزها با مدرن شدن کسب و کارها و البته نه تنها مدرن بودن، بلکه به دلیل گسترش دامنه کسب و کار گاهی به شما به عنوان فردی در اداره مورد نظر، ماموریتی می دهند که باید تمام و کمال آن را اجرا کنید. شاید این ماموریت یک سفر داخلی یک روزه باشد و شاید یک سفر خارجی یک ماهه! به هر حال مهم است که شما بتوانید بدون دغدغه اضافی از پس این مسافرت بر بیایید. ما به شما کمک می کنیم تا این سفر را بهتر تجربه کنید.

نکته ۱: سعی کنید قبل از رفتن به ماموریت، تمام قرار های خود را مرور کنید، محل هتل را در نقشه ببینید و امکانات آن و راه رسیدن به محل هتل را بررسی کنید. از طرفی در صورت نیاز، برخی کارها را در اداره یا محل کار به شخصی واگذار کنید تا خیال تان راحت تر باشد. نکته مهم در سفر کاری این است که تمام مدارک لازمی را که باید به همراه داشته باشید در محل امنی از چمدان یا کیف تان قرار دهید.

نکته 2: برای اینکه بار سفر سبک تر باشد و دچار اضافه بار نشوید، بهتر است مدارک تان را اسکن کنید و روی فلش مموری بریزید و در نخستین مکان موجود از آنها پرینت بگیرید! این روش به امنیت بیشتر مدارک شما کمک می کند.

نکته ۳: در کشور های خارجی تعطیلات، ایام خاص خود را دارد، بنابراین سعی کنید کمی با آداب و رسوم و فرهنگ مردم کشور مورد نظر آشنا شوید.

نکته ۴: شاید زمانی که به مقصد رسیدید برای نخستین جلسه کاری تان وقت زیادی نداشته باشید و مجبورید در فرودگاه مدتی منتظر ساک و چمدان بمانید، پس بهتر است اگر مسافرت های کاری زیادی می روید از ساک دستی های کوچکی که می توانید در هواپیما همراه خود داشته باشید، استفاده کنید.

نکته ۵: سعی کنید تا تمام کارهای تان را انجام نداده اید به فکر گشت و گذار و دیدن جاذبه ها و خرید کردن نباشید. بهتر است لیستی از جاذبه ها را یادداشت کنید تا سر فرصت از آنها دیدن کنید.

نکته ۶: همیشه برای سفر های کاری از پروازهای مستقیم استفاده کنید، چرا که معلوم نیست تغییر مسیر و استفاده از پروازهای غیرمستقیم چقدر از وقت شما را بگیرد.

نکته ۷: ساعت پروازتان را طوری انتخاب کنید که روز به مقصد برسید، چرا که پیدا کردن هتل ها و محل های مورد نظر در شب راحت نیست و خیابان ها هم کمترین عابران را دارد و ممکن است امنیت شما به خطر بیفتد.

نکته ۸: بهتر است هتل مورد نظر شما نزدیک به محل جلسه و قرار ها باشد تا بتوانید به راحتی و بدون دغدغه به قرارهای کاری تان برسید.

نکته ۹: همراه تان یک ساندویچ یا شکلات داشته باشید تا بتوانید در صورت پیدا نکردن غذا سیر شوید. نکته دیگر هم این است که با خود چند کنسرو همراه داشته باشید. ممکن است برای رفتن به رستوران وقت نداشته باشید.

نکته ۱۰: سعی کنید به جای معطل شدن در مراکز خرید، از فروشگاه های اطراف هتل دیدن کنید، چراکه سفر شما یک سفر کاری است و بیشترین تمرکزتان باید روی روابط کاری خودتان باشد.

آنچه در عمل باید انجام دهید

- برای سفر کاری شناخت مقصد مهم ترین مورد است. شما باید بدانید به کجا و با چه فرهنگی سفر می کنید تا خود را به بهترین شکل آماده سازید.

- آگاهی به این امر که با چه وسیله ای سفر خواهید کرد نکته دیگری است که باید با توجه به نیازتان انتخاب شود.

- برنامه های خود را قبل از سفر در جایی نوشته تا با بررسی آن نسبت به این امر که دقیقا دارید طبق خواسته  مدیران عمل می کنید، اطمینان یابید.

برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rqvkDO12
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه