جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

همانطور که سن ما بالا می رود اسید هیالورونیک موجود در پوست به طور طبیعی شروع به کاهش می کند و موجب می شود که پوست شود استحکام و انعطاف پذیری خود را از دست بدهد اکثر افرادی که به سن سی سالگی می رسند شروع به مشاهده تاثیرات تخلیه اسید هیالورونیک می کنند. تزریق ژل درمان کاملی برای تمام افرادی است که به دنبال برطرف کردن این مشکل هستند.

تزریق ژل پروفایلو به گونه: مزایا و معایب

پروفایلو چیست؟

پروفایلو نوعی تزریق ژل است اما برای حجم دادن به پوست یا محدود کردن حرکت عضلات صورت طراحی نشده است. درعوض ژل پروفایلو نوعی درمان هیدراتاسیون ضد پیری است که حاوی مقدار زیادی اسید هیالورونیک است (پروفایلو یکی از بالاترین غلظت های اسید هیالورونیک را در این صنعت دارد) که به طور طبیعی به تون، بافت، انعطاف پذیری پوست و گونه ها کمک می کند. تزریق ژل گونه نسبتاً بدون درد است و احساسی شبیه به یک خراش کوچک روی پوست دارید. نتایج فورا قابل مشاهده است، اما بهبودی کامل شش ماه پس از آن انجام می شود (که بستگی به نوع پوست و سبک زندگی افراد دارد).

مزایای تزریق ژل پروفایلو به گونه

تزریق ژل گونه پروفایلو به عنوان موثرترین درمان در افتادگی گونه شناخته شده است. اسید هیالورونیک فقط مسئول تحریک کلاژن و انعطاف پذیری پوست نیست بلکه منبع غنی از هیدراتاسیون آبرسانی به پوست است زمانی که شما تزریق ژل گونه پروفایلو را انجام می دهید حدود ۸ هفته تاثیرات آن را روی پوست خود مشاهده خواهید کر.د بنابراین ژل پروفایلو روشی ایده آل برای بهبود پوست شما است. 

درمان موثر غیر جراحی

اکثر درمان های مراقبت از پوست که موثر واقع شده اند معمولاً شامل یک فرآیند جراحی می شدند. بیشتر این درمان ها هم موثر و هم گران هستند با این حال تزریق ژل پروفایلو بر روی چهره و پوست شما بسیار عالی است و یک روش غیر جراحی محسوب می شود. هر چند این درمان غیر جراحی است اما نتایج آن بسیار ارزشمند است و همیشه بیشترین تاثیر را می گذارد. این به این معنی است که تزریق ژل پروفایلو برای تمام افراد مناسب است و هیچ گونه عوارض جانبی جدی ندارد.

با شل شدن پوست مبارزه کنید

تزریق ژل پروفایلو به گونه: مزایا و معایب

برای هر کسی که مشکل شل شدن پوست را دارد ژل پروفایلو درمان فوق العاده به حساب می آید درمان به این صورت انجام می شود که کلاژن و الاستین بر روی ماتریکس پوستی بازسازی می شوند و بلافاصله با شلی پوست مبارزه می کنند این به این معناست که شما مجبور نیستید شلی پوست را تجربه کنید چون این درمان پوست شما را سفت می کند و گونه های شما جوانتر به نظر می رسند.

کیفیت پوست خود را بهبود ببخشید

تزریق ژل پروفایلو به گونه ای طراحی شده است که راه حلی برای مشکلات متعدد پوست به حساب می آید. مشکلاتی که افراد روزانه با آنها درگیر هستند افرادی که پوستشان چین و چروک پیدا می کند یا پوست آنها شل می شود این درمان روشی بی نظیر برای بهبود آنهاست با این درمان چروک ها از گونه ها حذف می شوند و پوست شما صاف تر بدون لکه و بی عیب و نقص به نظر می رسد؛ پوست را به سمت بالا می کشد و موجب می شود که چهره شما جوان تر و تازه تر به نظر برسد.

تزریق ژل پروفایلو به گونه ها شامل چه چیزی می شود؟

تزریق ژل پروفایلو به گونه: مزایا و معایب

ژل پروفایلو فقط زیر سطح پوست تزریق می شود و در طی دو جلسه با فاصله ۴ هفته انجام می شود. بعد از تزریق به سرعت در زیر پوست پخش می شود تا کم آبی پوست را بهبود ببخشد نیاز به ماساژ ندارد و دانه های ریز یا گره جا نمی گذارد. ژل پروفایلو در شعاع دو سانتی متری محل تزریق جذب میشود. بنابراین در مقایسه با سایر درمانهای جوانسازی تزریقی پوست برای درمان گونه ها نیاز به نقاط تزریق کمتری دارد.

یک دوره واحد از تزریق پروفایلو شامل دو درمان تزریقی با چهار هفته فاصله است بعد از آن شما می توانید منتظر هیدراتاسیون عالی پوست خود باشید. این کار باعث درخشش پوست و برطرف شدن خطوط چین و چروک می شود و پوست شما صاف تر و گونه ها سفت تر می شوند. دوره هایی که شامل دو درمان هستند هر شش ماه یک بار تا زمانی که بتوان نتایج حاصل از آن را حفظ کرد میتوان آنها را تکرار کرد.

ریکاوری چگونه انجام می شود؟

زمان استراحت بعد از تزریق ژل پروفایلو برای گونه ها بسیار کوتاه است و شما باید بتوانید مثل قبل به فعالیت های عادی و سبک روزانه خود بلافاصله بعد از انجام این تزریق باز گردید. اما توصیه می شود که شما از انجام ورزش و فشارهای فیزیکی در روز اول بعد از درمان خودداری کنید و تا چند روز بعد از تزریق از سونا یا حمام بخار استفاده نکنید. تا چند روز بعد از درمان شما نباید در معرض نور شدید خورشید قرار بگیرید.

نتایج

تزریق ژل پروفایلو به سرعت نتیجه می دهد بعد از یک دوره توصیه شده پوست عمیقاً آبرسانی می شود گونه ها سفت تر به نظر می رسند و خطوط ظریف چین و چروک صاف می شوند. تون پوست به طور قابل توجهی تغییر میکند و پوست نرمتر می شود در بیماران بزرگسال حتی خطوط چین و چروک عمیق تر مثل خطوط اطراف بینی اطراف دهان بهبود پیدا می کند و بافت پوست به طورکلی تازه تر جوان تر محکم تر و درخشان تر به نظر می رسد.

در این قسمت چند نکته برای بهینه سازی نتایج درمان آورده شده است:

  • از مصرف هرگونه نوشیدنی های الکل دار قبل از روز درمان خودداری کنید این به کاهش احتمال کبودی کمک می کند.
  • در هفته قبل از درمان سعی کنید از خوردن آسپرین، ایبوپروفن یا هرگونه داروی ضد التهابی خودداری کنید چون خطر بروز کبودی را افزایش می دهد.
  • لطفاً برای درمان های دیگر پوستی مثل لایه برداری، فیشال، میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ تا یک هفته قبل و دو هفته بعد از تزریق ژل برنامه ریزی نکنید.
  • اگر شما مشکلاتی مثل سرماخوردگی، تبخال، بثورات پوستی یا موارد دیگری دارید حتماً قبل از جلسه درمان با پزشک خود در میان بگذارید تا پزشک وضعیت شما را بررسی کند و به شما بگوید که آیا می توانید در این جلسه شرکت کنید یا نه . سلامت عمومی شما باید از نگرانی های زیبایی شناختی مهمتر باشد.

ژل پروفایلو چه مدت دوام دارد؟

تاثیر ژل پروفایلو با توجه به سن و شرط پوست شما متفاوت است. اما شما می توانید بعد از تزریق انتظار داشته باشید که پوست شما سفت تر شود انعطاف پذیری و تون پوست شما تا ۶ ماه بهبود پیدا کند.

آیا تزریق ژل پروفایلو و برای هر فردی مناسب است؟

تزریق ژل پروفایلو به گونه ای برای تمام سنین چه زنان و چه مردان در سنین بیست و سی سالگی که اولین نشانه های پیری مشاهده می شود تا بیمارانی که در دهه ۶۰ به بالا هستند و به دنبال درمان ضد پیری قوی اما طبیعی هستند مناسب است.

مانند هر درمان تزریقی دیگری اگر باردار هستید متخصصین پوست ژل پروفایلو را پیشنهاد نمی کنند. بهترین کار این است قبل از انجام تزریق ژل پروفایلو یا هر گونه درمان تزریقی زیبایی شناختی دیگری تا پایان دوره شیردهی صبر کنید.

عوارض جانبی

 عوارض جانبی شایع تزریق ژل پروفایلو شبیه به انواع دیگر تزریق ژل است و شامل کبودی و ورم مختصر می شود. خطرات شبیه به ژل های دیگر است و می تواند موجب واکنش آلرژیک یا عفونت برای بیمار شود که البته این عوارض بسیار نادر هستند.

پوست به خوبی می تواند اسید هیالورونیک را تحمل کند. تنها عارضه جانبی آن کبودی و ورم مختصری در محل تزریق است که این عوارض در یک مدت زمان کوتاه از بین میرود و هیچ ارتباطی با سوزن یا ژل ندارد.

از لحاظ اقدامات ایمنی ژل پروفایلو بسیار با محیط زیست سازگار است. چون از اسید هیالورونیک طبیعی ساخته شده است و بدون هیچ گونه عوامل مرتبط شیمیایی تثبیت شده است که خطر واکنش های جانبی را کاهش می دهد. این محصول به دلیل ایمنی بسیاری که دارد برنده جوایز زیادی شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fnT9xuiM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه