پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

گروهی از کالاهای پزشکی که برای استفاده در محل کار یا منازل نیز کاربرد دارند، تجهیزات پزشکی خانگی هستند که به صورت تخصصی یا عمومی برای درمان، پیشگیری، توانبخشی و تناسب اندام توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. عدم تحرک و ورزش، عادت های نادرست غذایی و استرس عواملی هستند که در شیوع بیماری های قلبی و عروقی، دیابت، فشار خون، چاقی و غیره تاثیر بسزایی دارند. بیماران با خرید تجهیزات پزشکی مانند ترازو و دستگاه قند خون می توانند میزان وزن و همچنین قند خون را به صورت روزانه و هفتگی کنترل کرده و از بروز اتفاقات اورژانسی جلوگیری کنند.و نکات لازم درباره خرید دستگاه تست قند خون صحبت کنیم.

 

راهنمای خرید ترازو و دستگاه قند خون دقیق و ارزان 1401

 

ترازو چیست و شامل چند نوع است؟

امروزه تناسب اندام برای افراد اهمیت بسیار زیادی دارد و با وزن کشی روزانه سعی دارند وزن خود را در حد ایده ال نگه دارند. برای این کار از دستگاهی به نام ترازو استفاده می کنند.لیست قیمت و خرید ترازو دیجیتالی و ترازو عقربه ای وزن کشی در تجهیزات پزشکی توانی نو موجود است. سنجش وزن فقط از لحاظ زیبایی و تناسب اندام مهم نیست، بلکه برای حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری های ناشی از اضافه وزن مانند دیابت، فشار خون، نامنظم شدن هورمون ها و غیره نیز اهمیت دارد. انواع مختلف این تجهیزات پزشکی پرکاربرد شامل ترازو دیجیتال و عقربه ای می باشد. انواع دیجیتال به دلیل دقت بسیار زیاد در وزن کشی و نشان دادن وزن دقیق  از طرفداران بیشتری برخوردار است. برای سنجش دقیق وزن بدن باید از مقیاس شاخص توده بدنی یا BMI استفاده شود. فرمول محاسبه BMI عبارت است از میزان وزن بر حسب واحد کیلوگرم تقسیم بر میزان قد بر حسب واحد متر به توان دو. میزان طبیعی و نرمال عدد به دست آمده باید بین 18 تا 24.9 باشد. در صورتی که BMI فردی بیشتر از این عدد باشد، دچار چاقی و اضافه وزن است و حتما باید وزن خود را کنترل کند.

ترازو دیجیتال به عنوان جدیدترین تجهیزات پزشکی برای سنجش وزن یک صفحه نمایش دیجیتال دارد و اعداد را به صورت دیجیتالی نشان می دهد. این دستگاه از یک برد و قطعات الکترونیک تشکیل شده است و جزء محبوب ترین تجهیزات پزشکی خانگی به شمار می روند. برای استفاده از این دستگاه فرد روی ترازو قرار می گیرد و وزن او به صورت اعداد دیجیتال روی صفحه نمایش مشاهده می شود. با پایین آمد فرد از روی ترازو دیجیتال صفحه نمایش به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد . باتری های این دستگاه قابلیت شارژ با برق خانگی را دارند.

ترازو عقربه ای نسبت به نوع دیجیتال قدیمی تر است اما همچنان جزء پرطرفدارترین ترازوهای وزن کشی موجود در بازار به شمار می رود. این مدل نسبت به انواع دیجیتال با دوام تر و محکم تر هستند و استفاده از آن ها بسیار راحت است. صفحه نمایش این دستگاه دقیقا شبیه به ساعت بوده و عقربه های آن با قرار گرفتن فرد روی ترازو حرکت می کنند. وقتی روی ترازو چیزی قرار ندارد، عقربه حتما باید روی عدد صفر قرار داشته باشد. پس از اینکه فرد روی ترازو قرار می گیرد، عددی که در مقابل عقربه ترازو قرار گرفته به عنوان وزن فرد در نظر گرفته خواهد شد.

در زمان خرید ترازو دیجیتال و عقربه ای ابتدا دقت این دستگاه ها را مورد بررسی قرار دهید . دقت ترازو برای نشان دادن وزن دقیق اهمیت زیادی دارد. نکته بعدی توجه به میزان تحمل وزن دستگاه است. اگر افراد بالای 120 کیلوگرم قصد استفاده از ترازو را دارند بهتر است ترازو دیجیتال بخرند. زیرا این ترازوها تحمل وزن بالای 150 کیلو را نیز دارند. کیفیت ساخت ترازو را در هنگام خرید فراموش نکنید. دستگاه های موجود در بازار با متریال های مختلفی مانند پلاستیک فشرده، شیشه، آلومینیومو غیره توسط شرکت های داخلی و خارجی ساخته می شوند. برخی از ترازوهای دیجیتال پیشرفته صفحه نمایش خودکار دارند و علاوه بر وزن قادرند درصد آب بدن، دما، فشار خون و درصد چربی را نیز نشان دهند. قیمت و خرید ترازو دیجیتال و عقربه ای با توجه به نوع، جنس و برند سازنده آن ها متفاوت است.

 

راهنمای خرید ترازو و دستگاه قند خون دقیق و ارزان 1401

 

دستگاه قند خون چیست و چه کاربردی دارد؟

خرید دستگاه تست قند خون و نوار دستگاه قند خون برای بیماری دیابت یکی از شایع ترین بیماری های جهان است و متاسفانه آمار ابتلا به این بیماری روز به روز افزایش می یابد. دستگاه قند خون یا گلوکومتر یکی از تجهیزات پزشکی پرکاربرد و قابل حمل است که با استفاده از آن می توان میزان قند خون را به طور دقیق اندازه گیری کرد. افراد مبتلا به دیابت حتما باید برای خرید دستگاه قند خون اقدام کنند، زیرا وجود این دستگاه در منزل آن ها ضرورت دارد. بیماران دیابتی به طور منظم میزان قند خون خود را اندازه می گیرند تا با کنترل بیماری خود مجبور نباشند که روزانه به پزشک مراجعه کنند. بیماران دیابتی قبل از استفاده از این دستگاه حتما باید دست های خود را با مواد شوینده بشویند. این کار برای پیشگیری از عفونت محل فرو کردن لانست به انگشت لازم است. همچنین میزان خطای دستگاه قند خون را به صفر می رساند.

برای تست قند خون ابتدا یک نوار تست را در داخل دستگاه گلوکومتر قرار داده و سپس با فرو کردن لانست در نوک انگشت چند قطره خون را روی نوار بریزید. نوارهایی که استفاده می کنید باید باکیفیت و استاندارد باشند. زیرا استفاده از نوارهای بی کیفیت نتیجه تست قند خون را دچار مشکل خواهد کرد. نوارهای با کیفیت دارای تاییدیه وزارت بهداشت هستند و تاریخ انقضا دارند. برای تجزیه و تحلیل خون توسط دستگاه تست قند خون فقط به یک دقیقه زمان نیاز است. با مشاهده صفحه نمایش دیجیتال دستگاه از میزان قند خون خود آگاه خواهید شد. گلوکز طبیعی موجود در خون هنگام ناشتا بین 80 تا 120 میلی گرم و بلافاصله پس از خوردن غذا کمتر از 180 میلی گرم است. دو ساعت بعد از غذا نیز میزان طبیعی قند خون زیر 140 میلی گرم است.

در زمان خرید دستگاه تست قند خون باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید. این نکات شامل قیمت دستگاه قند خون، دقت اندازه گیری، حجم خون مورد نیاز، مجهز بودن دستگاه به سیستم BVC، امکان نمونه گیری از نقاط دیگر بدن، سرعت اندازه گیری قند خون، ذخیره  کردن نتایج و محاسبه میانگین قند خون، داشتن قابلیت اتصال به رایانه، توجه به صفحه نمایش، ابعاد و اندازه دستگاه، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش، وجود لوازم و تجهیزات به کار رفته در ساخت دستگاه در بازار و باکیفیت بودن نوارهای تست قند خون می باشد. توجه داشته باشید که علاوه بر قابلیت های ذکر شده، قیمت و خرید دستگاه قند خون به برند سازنده آن نیز بستگی زیادی دارد.

 

راهنمای خرید ترازو و دستگاه قند خون دقیق و ارزان 1401

 

خرید دستگاه قند خون و ترازو دیجیتال و عقربه ای ارزان از سایت توانی نو

اگر قصد دارید دستگاه تست قند خون و ترازو دیجیتال و عقربه ای را به صورت آنلاین و با قیمتی ارزان خریداری کنید، حتما به سایت فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو با آدرس اینترنتی https://tavanino.com/ سر بزنید. فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو با عرضه کالاهای پزشکی و توانبخشی از طریق واردکنندگان اصلی آغاز کرد و هم اکنون به عنوان یکی از برترین سایت های ارائه کننده تجهیزات پزشکی با قیمت ارزان شناخته می شود. همه محصولات موجود در فروشگاه توانی نو از جمله ترازوهای عقربه ای و دیجیتال و دستگاه تست قند خون دارای ضمانت  اصالت کالا و خدمات پس از فروش هستند و با قیمتی ارزان تر از سایر فروشگاه ها به فروش می رسند. در این سایت علاوه بر مشاهده تصاویری از تجهیزات پزشکی به همراه ویژگی ها و قیمت آن ها، مقاله هایی جذاب و کامل در مورد بیماری های مختلف و روش های درمانی آن ها  نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است. کارشناسان توانی نو آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zfpFWhKY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه