سه شنبه, ۲۸ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Tue, 16 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

در سال ۲۰۱۸ یک پسربچه ۷ ساله با به اشتراک گذاری ویدئوهایش در سایت یوتیوب موفق به کسب درآمدی در حدود ۲۲ میلیون دلار شد. شگفت انگیزتر آن که ویدئوهای او در رابطه با معرفی و بررسی اسباب بازی هایش بوده است!

شش روش از بهترین‌ راه‌ های کسب درآمد از یوتیوب در سال 2022

در ادامه می خواهیم لیستی از ده روش فوق العاده را که می تواند موجب کسب درآمد شما از یوتیوب شود، معرفی کنیم.

  • از طریق مدل آبونمان، ویدئوهای خود را به اشتراک بگذارید.
  • با استفاده از لینک های موجود در وبلاگ خود به چنل یوتیوب متصل شوید.
  • از طریق برنامه اینفلوئنسری آمازون به آدرس یوتیوب خود وصل شوید.
  • از آبونمان های اشتراکی استفاده کنید.
  • در پیج های گوناگون به شکل شریکی عضو شده و از تبلیغات برای یکدیگر سود ببرید.
  • از لینک های متصل به  شرح ویدئوی خود استفاده کنید.
  • به دنبال کرادفاندینگ یا تامین مالی جمعی پروژه بعدی خود باشید.
  • فروش کالا
  • اجازه پخش و اشتراک گذاری ویدئوهای خود را بدهید.
  • با استفاده از کانتت ایدی محتوای دسترسی به اطلاعات به اشتراک گذاری شده را تأیید کنید.
  • بهترین راه درآمدزایی در YouTubeClick با استفاده از اپلیکیشن اجتماعی توئیتر است.

چگونه در یوتیوب درآمدزایی کنیم؟

1- در صفحات گوناگون به  روش شریکی عضو شوید و با تبلیغ کسب درآمد از یوتیوب داشته باشید

این مدل کسب درآمد بسیار متداول است و اکثریت کاربرانی که در یوتیوب فعالیت دارند به آن مشغولند. به این فعالیت، درآمد بر تبلیغات می گویند که مکانیزم عملکردی آن به این صورت است که شرکت ها , جهت ارائه کالا یا خدمات خود از طریق تبلیغات در یوتیوب در ازای پرداخت مبلغی که آن را بصورت 32 درصد سهم یوتیوبر و 68 درصد سهم خود یوتیوب می باشد ارائه می دهد. این تبلیغات را می توان در فرمت های مختلف ارائه کرد:

  • تبلیغات ویدئویی قبل از پخش ویدئوها
  • آگهی های تبلیغاتی گوگل به صورت رندم

با این حال برای شروع کسب درآمد از این آگهی ها، مسئولان یوتیوب محتوای کانال شما را بررسی خواهند کرد تا طبق تمام دستورالعمل های ارائه شده عمل کرده باشید. برای اینکه واجد شرایط شوید باید دارای شروط زیر باشید:

  • در ۱۲ ماه گذشته بیش از ۴۰۰۰ ساعت عمومی پخش ویدئوی معتبر داشته باشید.
  • حداقل ۱۰۰۰ مشترک و فالوور داشته باشید.
  • یک حساب کاربری مرتبط داشته باشید.
  • در یک کشور یا منطقه ای زندگی کنید که در آن برنامه های مرتبط با YouTube  در دسترس است.
  • سیاست های کسب درآمد را دنبال کنید.

یک راه دیگر برای استفاده از برنامه شرکای کاری کانال YouTube از طریق عضویت در کانال آنان است که به بینندگان امکان می دهد تا از طریق پرداخت ماهانه به شبکه شما بپیوندند. بدین ترتیب شما نیازی به شرکای کاری ندارید اما باید در حدود سی هزار فالوور داشته باشید. این روش برای گیمرها مناسب است.

2- در توضیحات ویدیو، لینک های وابسته بگذارید و از یوتیوب کسب درآمد داشته باشید

استفاده از لینک های وابسته در خط اول توصیف ویدئو، یک راه عالی برای درآمدزایی از  ویدئو است؛ به خصوص وقتی که شما در حال مرور محصولات هستید و لینک مربوطه، بیننده را به صفحه محصول هدایت می کند برای هر تراکنش که از طریق لینک وابسته به  شما رخ می دهد، کمیسیون دریافت می کنید. کاربران به متن بیشتر از ویدئو واکنش نشان می دهند.

3- از طرفداران خود در یک مدل مبتنی بر اشتراک گذاری داده ها کسب درآمد کنید

پلتفرم هایی به طور خاص و برای این نوع از بودجه، مانند  Patreon وTipee  ساخته شده اند. این سکوها به وفادارترین طرفداران شما اجازه کمک مالی به اندازه 1.5 دلار را می دهد. این کمک باعث می شود تا شما بتوانید به محتوای منحصر به فرد و پاداش های یونیکی که توسط سازندگان محتوای مورد علاقه خود ایجاد کرده اید دسترسی داشته باشید.

یک روش خوب برای پیگیری آن است که شفافیت در مورد این موضوع که این پول چگونه صرف می شود و آنچه که باید در هر آگهی ارائه شود را داشته باشید. مردم به جای پرداخت به واسطه هایی که صرفاً امکان دسترسی به هنرمندان را می دهد بیشتر مایل به حمایت از هنرمندانی هستند که واقعا عاشق آن ها هستند.

علاوه بر آن YouTube یک ویژگی به نام سوپر گپ دارد که به سازندگان امکان ایجاد یک مهلت گفتگوی زنده را نیز می دهد.

4- در برنامه اینفلوئنسری آمازون عضو شوید

برنامه اینفلوئنسری آمازون این فرصت را در اختیار کاربران قرار می دهد تا یک صفحه شخصی مجزا در آمازون داشته باشند و محصولات پیشنهادی خود به مخاطبین را معرفی کنند که از این روش، چیزی بین 8 تا 10 درصد کمیسیون مبلغ فروش را از آن خود می کنند. برای شرکت در این برنامه الزاماتی از قبیل تعداد فالوورهای رسانه های اجتماعی و معیارهای دیگر در نظر گرفته می شود. در این روش با پیشنهاد محصولات در آمازون تقریباً همین مقدار کمیسیون به فرد تعلق می گیرد با این تفاوت که دیگر صفحه شخصی مجزا در اختیار او قرار نخواهد گرفت.

5- کانال یوتیوب را به سایت خود لینک کرده و از یوتیوب کسب درآمد کنید

تصور کنید که یک ویدئو در مورد یک محصول دارید. شما می توانید این محتوا را در وبلاگ خود ذخیره کنید. هم کانال شما و هم وبلاگ، پیوندهای وابسته خواهند داشت که می توانید از هر دو قسمت برای کسب کمیسیون ها استفاده کنید.در واقع این یک بازی برد - برد است.

6- برای کسب درآمد از یوتیوب به سمت یوتیوب پریمیوم بروید

یوتیوب پریمیوم این امکان را به کاربران می دهد تا با پرداخت ماهانه 11.99 دلار بصورت تکی و 15 دلار بصورت فامیلی از شر تبلیغات وسط ویدیو خلاص شوند. در این روش، 55 درصد درآمد حاصله از مدت زمان تماشای ویدیو به کانال پرداخت می شود.

اگر می خواهید ببینید کانال تان ارزش فکر کردن به یوتیوب پریمیوم را دارد یا نه، نگاهی به مدت زمان تماشای ویدیوها و میزان تعامل کاربران بیندازید.

سوالات متداول درباره کسب درآمد از یوتیوب

برای کسب درآمد در یوتیوب به چند بازدید نیاز دارم؟

اگر می خواهید از نمایش تبلیغات در میان ویدیوهای خود کسب درآمد کنید، باید 1000 عضو و 4000 ساعت مدت زمان تماشای ویدیو طی 12 ماه گذشته داشته باشید سپس می توانید جهت فعال سازی درآمد کانال خود از طریق یک شخص در خارج از کشور که حساب ادسنس دارد و یا از طریق شرکت های واسطه جهت نقد کردن درامد یوتیوب خود اقدام کنید. پس از آنکه این الزامات اولیه محقق شد، کانال فرد برای شرکت در برنامه یوتیوب بررسی می شود. هرچه بازدیدهای بیشتری داشته باشید درآمد بیشتری خواهید داشت. همچنین اگر با پیوند وابسته از ویدیوی خود کسب درآمد می کنید، برای فروش و دریافت پورسانت فقط یک بار تماشای ویدیو هم کافی است. در واقع هیچ قانون حداکثری در این روش وجود ندارد.

بالاترین رقم کسب درآمد از یوتیوب برای یوتیوبرها چقدر بوده است؟

به گزارش فوربس 10 ستاره برتر به لحاظ کسب درآمد از یوتیوب در سال 2018 عبارت اند از:

  • : Ryan ToysReview 22 میلیون دلار
  • Jake Paul: 21.5 میلیون دلار
  • Dude Perfect:20 میلیون دلار
  • DanTDM: 18.5 میلیون دلار
  • Jeffree Star: 18 میلیون دلار
  • Markiplier: 17.5 میلیون دلار
  • Vanoss Gaming :17 میلیون دلار
  • Jacksepticeye: 16 میلیون دلار
  • PewDiePie: 15.5میلیون دلار
  • Logan Paul: 14.5 میلیون دلار

در واقع گوگل 68٪ از درآمد حاصله را به یوتیوبر پرداخت می کند، بنابراین به ازای هر 100 دلاری که یک تبلیغ کننده می پردازد، 68 دلار به یوتیوبر تعلق می گیرد.

به ازای هر 1000 بازدید درآمد تبلیغات می تواند بین 0.30 تا 5 دلار متغیر باشد. معمولاً پرطرفدارترین بخش مربوط به محتوای بازی هاست؛ بعد از آن مواردی مثل لایف هک، شایعات زرد مربوط به افراد مشهور، اخبار، غذاها، فعالیت های مربوط به حیوانات و سرگرمی معمولاً راحت تر نظر کاربران را جلب می کنند.

با 1000 بازدید چقدر می توانم کسب درآمد از یوتیوب داشته باشم؟

پاسخ به عوامل مختلفی بستگی دارد. از آنجا که استراتژی تبلیغاتی صاحبان تبلیغ می تواند متفاوت باشد، ممکن است به ازای صرفاً نمایش تبلیغ هیچ مبلغی دریافت نکنید یا اگر کاربر روی بنر تبلیغ کلیک کرد، 3 دلار دریافت کنید. علاوه بر این تبلیغ کنندگان فقط زمانی پرداخت می کنند که تبلیغ واقعاً تماشا شود.

نتیجه گیری

هرچند کسب درآمد از یوتیوب به نظر راه خوبی برای درآمدزایی غیرفعال به نظر می رسد، اما شاید بهترین راه ممکن برای شروع کسب درآمد آنلاین نباشد. زیرا مدت زمان زیادی طول می کشد و صبر زیادی می خواهد.

توصیه ما به شما این است که ابتدا یک وبلاگ راه اندازی کنید و از یوتیوب به عنوان راهی برای تبلیغ وبلاگ خود استفاده کنید. در مرحله بعد استفاده از پیوندهای وابسته هم در وبلاگ و هم در توضیحات ویدیو شانس تان برای کسب درآمد سریع را تا حد زیادی افزایش می دهد.

این مطلب به کمک مجموعه اندروپی در سایت دیجیاتو با موضوع 6 مورد از بهترین  راه های کسب درآمد از یوتیوب در سال 2022 به نگارش در امده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8eQwzbSW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه