پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

طراحی لوگو برای شرکت ها

2 سال پیش ( 1401/1/16 )
 

در این مقاله از سایت فرصت امروز : طراحی لوگو برای شرکت ها با اعتبار بخشیدن به کسب وکارتان اعتماد ایجاد کرده و افراد را وادار می کند که به سمت شما جذب شوند. داشتن یک لوگو حرفه ای به مشتریان بالقوه می گوید که شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید و چگونه کسب وکار شما برای آنها سودمند خواهد بود.

اگر لوگوی شما غیرحرفه ای به نظر برسد، مردم بدون شک دررابطه با کیفیت محصولات و خدماتی که ارائه می دهید نیز دچار شک خواهند شد. افراد قضاوت های فوری می کنند و طراحی ضعیف ممکن است باعث شود که مردم در لحظه کسب وکار شما را رد کنند. برای داشتن یک لوگوی حرفه ای و قوی می توانید به رایان طرح مراجعه کنید. رایان طرح یک شرکت طراحی لوگو بسیار حرفه ای است که سابقه ای طولانی و بی نظیر در این زمینه دارد.

در ادامه این مقاله قصد داریم اطلاعات مفیدی را دررابطه با طراحی لوگو برای شرکت ها، سفارش طراحی لوگو و هر آن چه که باید درباره آن بدانید به شما بگوییم.

طراحی لوگو برای شرکت ها

طراحی لوگو و آنچه که باید درباره آن بدانید

طراحی لوگوی یکی از مهم ترین عوامل تأثیرگذار در موفقیت شرکت ها محسوب می شود؛ زیرا مالکیت، کیفیت و ارزش های یک شرکت را نشان می دهد. لوگو چیزی است که در محصولات، کارت ویزیت، وب سایت، رسانه های اجتماعی و مهم تر از همه در ذهن مشتریان شما نقش می بندد.

لوگوی شما احتمالاً یکی از اولین تعاملاتی است که افراد با شرکت شما دارند و این فرصتی ارزنده برای شماست تا تأثیر اولیه خوبی داشته باشید و هدف خود را به صورت بصری بیان کنید. ایجاد یک لوگوی قوی شما را در ذهن مخاطب متمایز می کند. لوگوها تداعی نمادین عمیقی دارند که با خاطرات و احساسات افراد مرتبط است.پس با سفارش طراحی لوگو خود در رایان طرح یک لوگو ناب داشته باشید.

سبک های طراحی لوگو

لوگوها به 5 سبک اصلی تقسیم می شوند که هرکدام نقاط قوت و ضعف منحصربه فرد خود را دارند. در این بخش تعریفی از هر نوع لوگو، همراه با نکاتی در مورد نحوه انتخاب یکی از آن ها آورده شده است. برای تصمیم گیری در مورد اینکه کدام سبک لوگو برای برند شما بهتر عمل می کند، کمک می خواهید؟ تیم حرفه ای رایان طرح برند شما را ارزیابی کرده و یک لوگوی فوق العاده ایجاد می کند که هویت اصلی کسب وکار شما را نمایان می سازد. در ادامه 5 سبک اصلی طراحی لوگو برای آشنایی شما معرفی شده است.

1. وردمارک (متن)

یک مطالعه در مورد لوگوهای متعلق به 100 برند برتر جهان نشان داده است 37٪ از آنها فقط از متن تشکیل شده که اغلب با استفاده از یک فونت منحصربه فرد تلطیف شده است. این سبک به عنوان علائم کلمه یا گاهی اوقات لوگوتایپ شناخته می شوند. کلمه ها زمانی بهترین کارایی را دارند که نام شرکت بسیار متمایز باشد. گوگل طراحی لوگوی ساده و مینیمالیستی دارد، اما برای آنها موفقیت آمیز بوده زیرا نام آنها بسیار عجیب و به یادماندنی است. همین امر در مورد یاهو، پینترست و سایر برندهایی که از متن نسبتاً ساده به عنوان لوگوی شرکت خود استفاده می کنند نیز صدق می کند.

2. علامت حروف (حرف اول)

علامت حروف در لوگو، از این نظر که از متن تشکیل شده اند شبیه علائم کلمه هستند، اما حروف اول شرکت را به جای نام کامل آنها برجسته می کنند. اگر تلفظ نام سازمان شما دشوار باشد یا به خصوص طولانی باشد، این سبک طراحی لوگو می تواند مفید باشد. به هرحال، «IBM» لوگوی بسیار جذاب تر و مختصرتر از “International Business Machines”ایجاد می کند.

3. علامت یا نماد تجاری

یک علامت یا نماد می تواند ایده های خاص را بسیار مؤثرتر از متن بیان کند. به این فکر کنید که چگونه علائم راهنمایی ورانندگی می توانند تصاویر را بدون اشاره به حتی یک کلمه، با اطلاعات ادغام کنند. به همین ترتیب، لوگوهای علامت تجاری می توانند بدون استفاده از کلمات یا حروف، بازنمایی واضحی از هویت شرکت شما به مخاطبان ارائه دهند. این باعث می شود که آنها برای شرکت های جهانی بسیار مفید باشند، زیرا مصرف کنندگان در کشورهای دیگر می توانند طراحی لوگو را بدون توجه به زبانی که می فهمند با یک هویت مرتبط کنند.

4. علامت ترکیبی (متن و نماد)

56% از لوگوهای برندهای برتر هم متن و هم نماد را در خود جای داده اند. علائم ترکیبی بهترین ها در جهان هستند، بنابراین منطقی است که بسیار محبوب باشند. آنها نام یک شرکت را هجی می کنند درحالی که به طور هم زمان آن را با یک نماد بصری مرتبط می کنند. افزودن متن به لوگوی شما می تواند به شما کمک کند خود را از سایر شرکت هایی که ممکن است از نمادهای مشابه استفاده کنند متمایز کنید.

5. نشان (متن درون نماد)

بر خلاف علامت های ترکیبی که متن و نمادها را در کنار هم قرار می دهند، این سبک شامل قراردادن متن در داخل یک نماد است به طوری که این دو عملاً از هم جدا نیستند. این سبک لوگو به ظاهر یک نشان رسمی یا مهروموم شباهت دارد که آنها را به گزینه ای متداول و مناسب برای سازمان های دولتی و سیاسی تبدیل می کند، اما این سبک توسط شرکت های خصوصی معروف مانند قهوه استارباکس و هارلی دیویدسون نیز تا کنون استفاده شده اند.

 

طراحی لوگو برای شرکت ها

 

نقش لوگو در افزایش فروش مشتری

استراتژی برندسازی قوی عنصر اساسی موفقیت هر برندی است و حیاتی ترین راه برای ارائه کسب وکار استفاده از طراحی لوگوی مناسب است. ما در حال حاضر در دنیایی زندگی می کنیم که بازاریابی بصری این صنعت را در اختیار گرفته است. یکی از ساده ترین راه ها برای دستیابی به مشتریان، تبلیغات در بیلبوردها، تلویزیون و تابلوهایی است که در هر گوشه شهر نصب شده اند.

علاوه بر این، برخی از نظرسنجی ها نشان داد که مصرف کنندگان تمایل بیشتری به خرید محصول موردنظر و ایجاد یک خاطره بصری از نام تجاری دارند که اغلب از طریق لوگو میسر است. در بسیاری از موارد، فراموش کردن نام شرکت بسیار آسان تر است، اما لوگو بیشتر از هر چیزی به خاطر می آید.

بنابراین، لوگو باید به گونه ای طراحی شود که با مشتریان ارتباط برقرار کند و باعث شود آنها سریع تر حافظه بصری شرکت را توسعه دهند. یک لوگو با طراحی مناسب می تواند برای موفقیت برند حیاتی باشد، زیرا مأموریت و فلسفه سازمانی را در برمی گیرد.

لوگوی موفق ترین شرکت ها به شدت با مشتریان ارتباط قرار کرده و اغلب نیاز به ذکر عنوان برند یا محصول را از بین می برند. مک دونالد، نایک، استارباکس، اپل و بسیاری از شرکت های دیگر را می توان به عنوان نمونه در نظر گرفت؛ بنابراین، مدیریت صحیح برند از طریق طراحی لوگو در تجارت ضروری است، زیرا آنها تصویری را در ذهن مشتری فرموله می کنند و در نتیجه او را برای خرید جذب می کنند.

نحوه سفارش طراحی لوگو

برای سفارش طراحی لوگو ابتدا لازم است به چند نکته توجه کنید. قبل از هر چیزی کسب وکار خود را به خوبی برای طراح لوگو توصیف کنید، به سؤالات طراح لوگو پاسخ دهید و انتخاب کنید که چقدر می خواهید برای طراحی لوگو بپردازید. همچنین با مشورت شرکت طراحی لوگو موردنظر سبک طراحی لوگو خود را انتخاب کنید. سپس با آگاهی از نحوه پرداخت و شرایط طراح لوگو، به سفارش طراحی لوگو خود بپردازید. در ادامه بهترین شرکت طراحی لوگو که می توانید برای سفارش طراحی لوگو به آن ها مراجعه کنید، معرفی شده است.

طراحی لوگو برای شرکت ها

معرفی بهترین شرکت طراحی لوگو

شرکت طراحی لوگو رایان طرح یکی از بهترین شرکت ها در این زمینه است که باسابقه طولانی و تیم طراحی لوگو مجرب بسیار محبوب و پرطرف دار است. شما می توانید طراحی لوگوی شرکت خود را با هر سبکی که مد نظرتان است به طراحان لوگو رایان طرح بسپارید و از نتیجه مطلوب کار مطمئن باشید.

سؤالات متداول

چه چیزی یک لوگوی شرکتی خوب را می سازد؟

یک لوگوی خوب متمایز، مناسب، کاربردی، گرافیکی و از نظر شکل ساده است و پیام موردنظر مالک را منتقل می کند. یک مفهوم یا «معنا» معمولاً پشت یک لوگوی مؤثر است و پیام موردنظر را منتقل می کند.

در سفارش طراحی لوگو شرکت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • درک کنید که چرا به یک لوگو نیاز دارید؛
  • هویت برند خود را مشخص کنید؛
  • برند خود را به خوبی توصیف کنید؛
  • سبک طراحی لوگو خود را انتخاب کنید؛
  • به رنگ ها توجه کنید؛
  • هزینه ها را برای پرداخت در نظر بگیرید.

طراحی لوگو چقدر طول می کشد؟

زمان طراحی لوگو از دریافت سفارش تا تکمیل مشروط به حجم کاری معمولاً یک تا دوهفته طول خواهد کشید. مقیاس های زمانی نیز به زمان پاسخگویی و هرگونه تغییر اضافی در طرح ها بستگی دارد.

02191307049 - تلفن سفارش طراحی لوگو -( موقع تماس با کارشناسان بفرمایید که از سایت فرصت امروز تماس گرفته اید که تخفیف برای شما در نظر گرفته شود) 

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا ضمن ایجاد آشنایی و بیان اطلاعات لازم دررابطه با طراحی لوگو برای شرکت ها و میزان اثرگذاری آن ها برای جذب مشتری به معرفی بهترین شرکت طراحی لوگو در این زمینه نیز بپردازیم. شرکت طراحی لوگو رایان طرح متشکل از یک تیم مجرب از طراح لوگو است که کار طراحی را به شیوه ای منحصربه فرد و عالی انجام می دهند. برای سفارش طراحی لوگو شرکت خود و مشاوره رایگان تنها کافی است با رایان طرح تماس گرفته (شماره تماس) و باقی کار را با خیال راحت به آن ها بسپارید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/I9X7Orid
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه