سه شنبه, ۲۹ اسفند(۱۲) ۱۴۰۲ / Tue, 19 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران گفت: بازار خودروهای خارجی با ورود به بورس کالا، شفاف و متعادل می شود.

به گزارش فرصت امروز به نقل از سنا، ابراهیم جمیلی اظهار کرد: علاوه بر خودروهای داخلی باید نسبت به عرضه خودروهای وارداتی در بورس کالا هم اقدام کرد، چراکه شفافیت و رقابت، نیاز کل بازار خودرو است.

وی تصریح کرد: ورود ایران خودرو و سایپا یا هر خودروساز دیگری به بورس کالا، می تواند اقدام مؤثری باشد؛ زیرا باعث ایجاد شفافیت و رقابت شده و رقابت هم در کیفیت و هم در قیمت محصول مؤثر است.

رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران با بیان اینکه استمرار عرضه و البته کنار گذاشتن کامل رویکرد قیمت گذاری دستوری دو شرط اصلی برای تحقق اهداف ورود خودرو به بورس کالا است، گفت: موضوع مهم دیگر علاوه بر ورود خودروهای داخلی به بورس کالا، این است که امکان عرضه محصول های وارداتی هم در بورس کالا ایجاد شود و افرادی که خودرو وارد کردند بتوانند به راحتی محصولات خود را در بورس کالا عرضه کنند، زیرا این امر باعث ایجاد شفافیت و رقابت در کل بازار می شود.

جمیلی اظهار کرد: قیمت خودروهای خارجی که درحال حاضر افزایش پیدا کرده است با ورود به بورس کالا و شفافیت کامل، قطعاً متعادل می شود و به دولت پیشنهاد می شود از این ظرفیت بازار سرمایه نهایت بهره را ببرد.

وی گفت: با توجه به قیمت خودرو و ارز، دولت می تواند مالیات خود را به دلیل عرضه در بورس کالا به صورت واقعی دریافت کند، یعنی هم درآمد دولت واقعی و شفاف شده و هم مردم دیگر به خودرو به عنوان کالایی سرمایه ای نگاه نمی کنند و هر کسی که نیاز به خودرو داشته باشد، اقدام به خرید می کند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

جدول کامل قیمت محصولات ایران خودرو

جدول کامل قیمت محصولات سایپا

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wcBIeecq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورپرده پذیراییلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه