جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

اسامی کشورهای موجود در گنشین ایمپکت

بازی گنشین ایمپکت یکی از بازی های جذابی در سبک اکشن نقش آفرینی است که توسط شرکت miHoYo ساخته شده است. شما می توانید این بازی را در سیستم عامل های اندروید و iOS و همچنین بر روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ویندوز و نینتندو سوییچ عرضه شده است.

بازی گنشین ایمپکت یکی بازی جهان باز است و داستان آن در دنیای فانتزی Teyvat اتفاق می افتد. در دنیا فانتزی این بازی شاهد هفت ملت و کشور هستیم. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با کشورهای داخل بازی گنشین ایمپکت آشنا کرده و در مورد ویژگی های هر یک از این مناطق اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

کشورهای اصلی در بازی گنشین ایمپکت

در بازی گنشین ایمپکت شاهد 7 کشور اصلی و چند منطقه غیر اصلی هستیم. به منظور بررسی کشورهای اصلی داخل این بازی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Mondstadt

Mondstadt

یکی از کشورهایی که در بازی گنشین ایمپکت وجود دارد، Mondstadt است. این منطقه یکی از هفت کشور موجود در دنیا فانتزی Teyvat است. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که Mondstadt اولین کشور و منطقه ای است که شخصیت شما در ابتدا بازی به منظور جستجوی خواهر یا برادر گمشده خود وارد آن می شود. عنصر اصلی که در شهر Mondstadt وجود دارد، Anemo یا همان عنصر باد است.

همچنین خدایی که در این کشور پرسیده می شود، Barbatos یا همان Venti است. یکی از موضوعات مهمی که باید به آن توجه کنید این است که سازندگان بازی گنشین ایمپکت هر یک از مناطق بازی را بر اساس یک منطقه در دنیا واقعی ساخته است. شهر Mondstadt از نظر معماری و تم از کشور آلمان الهام گرفته شده است.

Liyue

یکی دیگر از کشورهای داخل بازی گنشین ایمپکت، Liyue است. به منظور بررسی این منطقه این منطقه باید گفت که Liyue یک منطقه بندری پر رونق که در شرق دنیا بازی گنشین ایمپکت قرار دارد. در این منطقه شاهد کوه های بلند و جنگل ها هستیم. ویژگی هایی که Liyue از نظر زیبایی ظاهری دارد، باعث شده تا این منطقه 4 فصل باشد و بتوانید مناظر فوق العاده ای را در کشور Liyue مشاهده کنید.

نماد و عنصر کشور Liyue، زمین است. همچنین خدایی که در کشور Liyue پرستیده می شود، Zhongli یا همان Rex Lapis است. همچنین از نظر طراحی، منطقه Liyue بر اساس کشور چین ساخته شده است و وقتی به این منطقه وارد می شوید، حس و حال ورود به یک شهر چینی را تجربه خواهید کرد.

Inazuma

Inazuma یکی دیگر از مناطق و کشورهای اصلی در دنیا Teyvat است. عنصر اصلی که در این دنیا وجود دارد، نور یا الکترو است. مردمی که در منطقه Inazuma زندگی می کنند، The Immortal Shogun یا Baal را می پرستند. همچنین به منظور طراحی این کشور، سازندگان بازی گنشین ایمپکت از کشور ژاپن الهام گرفته است.

Sumeru

Sumeru یکی از جدیدترین کشورهای معرفی شده در بازی گنشین ایمپکت است. برای ساخت این منطقه از فرهنگ خاورمیانه و هندی الهام گرفته شده است و این کشور محیطی بیابانی و همچنین بخش هایی با جنگل های بارانی دارد.

به منظور معرفی Sumeru می توان گفت که این منطقه به عنوان منطقه ای برای یادگیری و کسب دانش است. همچنین در هنگام تجربه بازی گنشین ایمپکت به شما اعلام می شود که مردم منطقه Sumeru توانایی خواندن ستاره ها را دارند و سایر مردمی که در دنیا Teyvat زندگی می کنند، چنین توانایی ندارند. لازم به ذکر است که عنصر اصلی موجود در منطقه Sumeru طبیعت است. همچنین خدایی که در این منطقه پرستیده می شود، God of Wisdom است.

Fontaine

از دیگر کشورهایی که در بازی گنشین ایمپکت وجود دارد و با انتشار Act IV: Masquerade of the Guilty به این بازی اضافه شد، منطقه Fontaine است. Fontaine یکی از کشورهای اصلی در دنیا Teyvat است. مردمی که در کشور Fontaine زندگی می کنند، خدای عدالت یا همان God of Justice را می پرستند. همچنین عنصر اصلی که در این منطقه وجود دارد Hydro یا همان آب است. نکته دیگری که در مورد منطقه Fontaine باید به آن توجه کنید این است که برای طراحی و ساخت این کشور، از کشور فرانسه الهام گرفته شده است.

Natlan

یکی از کشورهای موجود در گنشین ایمپکت، منطقه Natlan است. به منظور معرفی این کشور باید گفت که Natlan توسط Pyro Archon Murata به عنوان خدای جنگ و بانوی آتش اداره می شود و مردم کشور Natlan این خدا را می پرستند.

نکته جالبی که باید به آن توجه داشته باشید این است که مردمی که در منطقه Natlan زندگی می کنند، ارتباط قوی با آتش دارند و عنصر اصلی موجود در این دنیا نیز آتش است. اگر چه به صورت رسمی مشخص نشده است که کشور Natlan بر اساس کدام منطقه در دنیا واقعی ساخته شده است، با این حال شایعات منتشر شده نشان می دهد که این کشور بر اساس کشورهای آمریکای لاتین ساخته شده اند.

Snezhnaya

کشور دیگری که در دنیا بازی گنشین ایمپکت وجود دارد، منطقه Snezhnaya است. به منظور معرفی کشور Snezhnaya باید به این نکته اشاره کرد که این منطقه، بخش برفی در دنیا Teyvat است. عنصر اصلی در کشور Teyvat یخ بوده و همچنین مردم کشور Snezhnaya، The Tsaritsa را به عنوان خدا می پرستند. همچنین برای طراحی این قسمت از دنیا Teyvat تلاش شده تا از کشور روسیه الهام گرفته شود.

مناطق غیر اصلی در بازی گنشین ایمپکت

علاوه بر مناطق اصلی، در دنیا Teyvat شاهد مناطقی هستیم که جز بخش های فرعی نقشه به حساب می آیند. به منظور معرفی این مناطق، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Dragonspine

Dragonspine یکی از مناطق غیر اصلی در بازی گنشین ایمپکت است. از نظر محل قرارگیری این منطقه در جنوب Mondstadt قرار دارد. به خاطر آب و هوای سرد و طبیعت خطرناکی که دارد به این نام شناخته می شود. در گذشته منطقه Dragonspine بخش سر سبزی بود که پادشاه و شاهزاده آن این استعداد را داشتند تا بتوانند از طریق رویاها پیشگویی کنند.

Khaenri’ah

Khaenri’ah

Khaenri’ah نام منطقه ای است که در گذشته تمدنی باستانی در آن زندگی می کردند. این کشور یک تمدن زیرزمینی بود که مردم آن بر هنر خمیا که نوعی از کیمیاگری است، مهارت داشتند. این منطقه به دلایل نامعلوم توسط خدایان Celestia و همچنین هفت خدا فعلی نابود شد.

Celestia

Celestia یکی دیگر از مناطق غیر اصلی در بازی گنشین ایمپکت است که اطلاعات زیادی از آن وجود ندارد، به جز این که Celestia یک مکان مرموز است و بسیاری از مردم نمی توانند آن را درک نکنند. طبق شایعات، گفته می شود که این مکان مانند بهشت است، جایی که خدایان در آن زندگی می کنند. همچنین، شایعات حاکی از آن است که فانیانی که کارهای قهرمانانه انجام می دهند، می توانند وارد این منطقه شوند.

نحوه پیشرفت در بازی گنشین ایمپکت

در صورتی که گیمر بازی گنشین ایمپکت هستید و قصد دارید تا به سرعت در این بازی پیشرفت کنید، پیشنهاد ما این است که اقدام به خرید کریستال گنشین ایمپکت کنید. با استفاده از این کریستال ها می توانید شخصیت خود را به سرعت در بازی ارتقا داده و از این طریق ماموریت هایی که در هر یک از کشورهای موجود در بازی گنشین ایمپکت وجود دارد را به سرعت انجام دهید.

البته موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که به واسطه تحریم های موجود، گیمرهای ایرانی نمی توانند به صورت مستقیم اقدام به خرید کریستال گنشین ایمپکت کنند. در چنین شرایطی می توانید با کمک مجموعه های واسط، از داخل کشور و به صورت ریالی، کریستال بازی گنشین ایمپکت را خریداری کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AD7oYsaG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه