شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

Baby saree dress یا همان لباس سرهمی نوزادی لباسی است که تمام بدن نوزاد را می پوشاند آستین آن تا مچ دست را پوشش می دهد و در بعضی از مدل ها آستین کمی کوتاه تر است در برخی از مدل های سرهمی جوراب و دستکش هم دارند سرهمی در جنس ها و مدل های مختلف تولید می شود که براساس نوع جنس آن هم برای محیط بیرون از خانه و هم برای محیط داخل خانه استفاده می شود.

سرهمی یکی از لباس های بسیار راحت هست که هم برای مواقع بازی کودک بسیار کارایی دارد و هم موقع خواب می تواند آرامش فرزند شما را دو چندان کند سرهمی نوزادی مجلسی دخترانه آن چیزی است که بسیاری از مادر ها برای سیسمونی بچه به آن نیاز دارند اگر به دنبال یک سرهمی تمام عیار هستید ولی اطلاع دقیقی در این زمینه ندارید ما را همراهی کنید. فروشگاه آنلاین نیکامد هر آنچه که در خصوص یک سرهمی باید بدانید در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

سرهمی نوزادی

مزایای سرهمی

  • طراحی این مدل لباس به گونه ای است که کل بدن نوزاد را می پوشاند و این یکی از مزایای مهم این لباس است که باعث شده در ردیف پر فروش ترین های پوشاک بچه گانه قرار بگیرد.
  • سرهمی به وسیله زیپ و یا دکمه باز و بسته می شود که به هنگام پوشاندن آن به کودک مشکلی نخواهید داشت
  • سرهمی در انواع و مدل های مختلف تولید می شود از این رو برای تمامی فصول سال قابل استفاده است.
  • مانع از سُز خوردن کودک روی کاشی و سطوح لیز می شود
  • حرکت نوزاد در سرهمی بسیار آسان و راحت هست
  • به طور کل لباس های دخترانه از تنوع بیشتری برخوردار است و در این میان سرهمی نوزادی مجلسی از این قاعده استثنا نیست طرح های دخترانه این لباس بسیار جذاب و شادی آفرین است و برای هر سلیقه ای طرحی خاص دارد.

نکاتی که قبل از خرید سرهمی باید به آن توجه کنید

  1. جنس سرهمی نوزادی؛دقت کنید جنس لباس برای نوزاد نباید از پلی استر یا الیاف مصنوعی باشد چرا که به پوست حساس کودک آسیب می رساند و عوارضی را به دنبال خواهد داشت.

جنس سرهمی باید متناسب با موقعیت کودک و فصل سال انتخاب شود اگر سرهمی را برای خواب کودک می خواهید بهتر لست از جنس نخ پنبه باشد اگر سرهمی را برای محیط بیرون از خانه مثلا برای دورهمی ها و مهمانی های خانوادگی لازم دارید که زمان زیادی به تن فرزند شما هست بهتر است جنسی را انتخاب کنید که کودک در آن راحت باشد و اذیت نشود چرا که راحت بودن نوزاد از هر چیز دیگر اهمیت بیشتری دارد در این مواقع نباید صرفا به شیک بودن کودک توجه کرد و از آرامش او غافل بود سرهمی برای هر فصلی از سال جنس متناسب با آن را دارد.

خرید سرهمی نوزاد

جنس های معمولا از این جنس تولید می شود ؛

  • نخ
  • پنبه
  • مخمل
  • ویسکوز
  • مخمل
  • پارچه ای
  • پلی استر
  • فوتر
  • پلار
  • الیاف مصنوعی
  1. مدل سرهمی ؛ سرهمی دخترانه در مدل ها و طرح های بسیار متنوعی عرضه می شود مدلهایی که برای سرهمی نوزادی مجلسی وجود دارد شامل ؛ آستین حلقه ای، آستین بلند و پفی ، در انواع یقه ها، جوراب دار و بدون جوراب یافت می شود قبل از انتخاب وخرید سرهمی به مکانی که می خواهید از آن استفاده کنید و دمای هوا نیز دقت داشته باشید اگر سرهمی را برای داخل منزل و یا هوای گرم می خواهید داشتن کلاه نیازی نیست بلکه باعث اضطراب بچه هم می شود.
  2. سایز ؛ در انتخاب سایز این مدل لباس بسیار دقت کنید اگر سایز و اندازه لباس کوچک باشد مانع از حرکت آزادانه بچه می شود و بعد از مدت کوتاهی کودک را کلافه می کند ولی سایز بزرگ مشکلی را به وجود نمی آورد این لباس ها را بهتر است یک سایز بزرگ تر خریداری کنید به دلیل سبک و مدل آن ممکن است سایز آن با مدل های دیگر کمی متفاوت باشد.
  3. کیفیت و دوخت سرهمی؛ دوخت سرهمی باید به گونه ای باش که درزها کاملا پوشیده باشد برای این منظور فلت بهترین دوخت است هنگام خرید سرهمی به دوخت و الگوی لباس توجه داشته باشید بعضی از الگو های لباس بچه گانه به گونه ای هستند که حالت کشیدگی دارند این ویژگی لباس باعث می شود کودک حرکت آزاد و راحتی نداشته باشد. همچنین باید فرق بین بادی بچه گانه مجلسی با سرهمی بچه گانه را بدانید که بتوانید در طرح دوخت آنها تمییز قائل شوید.
  4. نحوه باز و بسته شدن سرهمی؛ سرهمی نوزادی مجلسی در دو نوع زیپ دار و دکمه دار تولید می شود که انتخاب آن به سلیقه خود شما بستگی دارد در مواقعی که شما زمان کمتری دارید و یا برای آماده شدن عجله دارید سرهمی زیپ دار بسیار گزینه مناسبی خواهد بود نکته ای که به هنگام خرید سرهمی زیپ دار باید بدان توجه کرد آن است که دقت کنید مخفی کن زیپ هم داشته باشد تا نوزاد آن را در دهان نکند و لب و دهان خود را زخمی نکند.

خرید سرهمی نوزادی از فروشگاه آنلاین نیکامد

تفاوت لامپر و سرهمی دخترانه

لامپر دخترانه و سرهمی دخترانه دو تفاوت کلی با همدیگر دارند ؛

  • سرهمی به وسیله زیپ و یا دکمه باز و بسته می شود اما لامپر ها زیپ یا دکمه ندارند و از طرف سر پوشانده می شوند.
  • سرهمی ها پاچه دارند و گاهی پاپوش یا همان جوراب هم به لباس وصل است بنابراین سرهمی کل بدن را می پوشاند ولی لامپر پاچه کوتاه است.

انواع سرهمی دخترانه

  • سرهمی زمستانه ؛ سرهمی زمستانه از جنس نخ پنبه است که ضخیم است و برای فصل سرد سال مناسب است این لباس را در نوع کلاه دار آن انتخاب کنید تا از نفوذ سرما به داخل لباس جلوگیری کند سرهمی هایی که برای هوای بسیار سرد مناسب است معمولا از جنس فوتر ، کتان دوخته می شوند که کلاه دار و جوراب دار هستند.
  • سرهمی تابستانه؛ سرهمی ها متناسب با هوای هر فصل دوخته می شوند سرهمی نوزادی مجلسی برای فصل تابستان بیشتر بدون کلاه و جوراب است و آستین آن حلقهای است تا از گرمای اضافی جلوگیری کند بعضی از سرهمی های دخترانه برای فصل تابستان جوراب و کلاه هم دارند این مدل برای نوزادان تازه متولد شده مناسب است چرا که بچه ها در این سن بدن ضعیفی دارند و ممکن است به کوچکترین نسیمی سرما بخورند سرهمی نوزاد برای تابستان از ضخامت کمتری برخوردار است و معمولا در رنگ های روشن دوخته می شود تا مانع از جذب گرما شود.

رنگ سرهمی دخترانه

سرهمی نوزادی مجلسی آن هم دخترانه در رنگ های بسیار شاد مانند یاسی ، بنفش، صورتی ، قرمز ، گلبهی و غیره تولید می شود از میان رنگ هایی که موجود است برای لباس های بچهگانه رنگ سیاه کاربرد کمتری دارد ولی بعضی از خانواده ها به این نوع رنگ علاقه دارند به همین جهت فروشگاه های عرضه لباس بچه گانه این نوع رنگ را با ترکیب رنگ های دیگر تولید میکنند که مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته و فروش بسیاری هم داشته است .

نکات شست و شوی سرهمی

  • تفکیک لباس ها ؛ ما به شما توصیه می کنیم که برای شستن لباس های بچه گانه اولا آنها را از دیگر لباس ها جدا کنید.
  • نوع شوینده؛ با صابون بچه و با دست بشویید چرا که موادی که در دیگر شوینده ها به کار رفته حساسیت زا هستند و پوست بدن کودک را ملتهب می کند و با بدن لطیف و ظریف کودک سازگاری ندارد
  • توجه به جنس لباس بچه ؛ برای شستن لباس بچه باید به جنس و نوع بافت آن دقت کرد مثلا در زمستان که بیشتر لباس های بچه از جنس پنبه و پشم هستند برای شستن این نوع لباس ها باید از آب ولرم و مایع لباسشویی اس بشویید تفاده کرد و بهتر است آن ها را با دست شستن برخی البسه در ماشین لباسشویی عمر مفید آن ها را کم می کند و در بعضی مواقع لباس را از ریخت و قیافه می اندازد و باعث می شود لباس کش بیاید و یا تنگ شود .
  • شستن با ماشین لباسشویی ؛ اگر هم می خواهید لباس بچه گانه را با ماشین لباسشویی بشویید درجه ماشین را در متوسط تنظیم کنید و مدت شست و شو را در تایم کم قرار دهید مثلا یه ربع شستن برای لباس بچه کافی است.

توجه به فروشگاه های عرضه سرهمی

  1. از فروشگاه هایی سرهمی برای نوزاد خود بخرید که ضمانت بازگشت هم داشته باشد. معمولا والدین قبل از تولد نوزاد برای او لباس تهیه می کنند ممکن است نوزاد بعد از تولد درشت اندام و یا ریز اندام باشد و سرهمی برایش کوچک و یا بزرگ باشد و شما بخواهید آن را تعوض کنید و یا ممکن است بعد از خرید عیب و ایرادی در آن ببینید و بخواهید آن را پس بدهید و یا به هر دلیلی بخواهید آن را مرجوع دهید پس به ضمانت بازگشت دقت کنید
  2. از فروشگاه هایی خرید کنید که قیمت مناسب تری داشته باشند برای آنکه متوجه شوید کدام فروشگاه سرهمی را با قیمت مناسب می فروشد می توانید از دیگران پرس و جو کنید و یا خودتان چندین مغازه را بازدید کنید و قیمت ها را با یکدیگر بسنجید اگر به صورت آنلاین خرید می کنید مقایسه قیمت های سرهمی در سایت ها کار آسان تری خواهد بود قیمت مناسب نشان می دهد که فروشگاه های عرضه سرهمی نوزادی مجلسی نسبت به مشتریان خود متعهد و وفادار هستند
  3. در صورت خرید آنلاین مطمئن باشید که آن فروشگاه نماد اعتماد الکترونیک داشته باشد تا شما نگرانی نداشته باشید.
برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/67m8tDk0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه