دوشنبه, ۲۹ شهریور(۶) ۱۴۰۰ / Mon, 20 Sep(9) 2021 /
           
فرصت امروز

جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو با آماده باش 411 نمایندگی از صبح دیروز فعالیت خود را در کل کشور آغاز کرد تا به گفته مدیرعامل ایساکو، این شرکت در سفرهای نوروزی همراه مشتریانش باشد.

به گزارش خبرنگار «فرصت امروز»، سیدرضا حسینی، مدیرعامل ایساکو، در این مراسم که در هتل المپیک تهران برگزار شد، گفت: ما وظیفه خودمان می دانیم با ارائه طرح های متفاوت در پاسداشت بهار در کنار مردم باشیم. ما خودمان را از چند هفته پیش در مراکز تجاری در دسترس مردم قرار دادیم تا بتوانیم راحت تر به مشکلات مردم رسیدگی کنیم.

حسینی گفت: طرح بازدیدهای رایگان از خودروها نیز ادامه دارد تا مردم با خیال راحت تری به سفرهای نوروزی بروند.  مدیرعامل ایساکو درباره محدوده اجرایی طرح خدمات نوروزی گفت: این طرح همه کشور را پوشش می دهد و از امروز تا 15 فروردین ماه در خدمت هموطنان عزیز خواهیم بود. نمایندگی ها در دو شیف فعالیت خواهند کرد.

  او افزود: پایگاه های امدادی در چهار محور برای نخستین بار ایجاد شده تا بتوانیم راحت تر امداد رسانی کنیم. در دو حوزه تعمیرگاه های مجاز 450 و بیش از 2 هزار اکیپ امدادی فعالیت خواهند کرد.

حسینی اظهار کرد: هزار و 150 امدادگر بالینی، 888 ناوگان حمل، 7 کانکس پشتیبانی و 4 پایگاه امدادی در این طرح خدمت رسانی می کنند.  مدیرعامل ایساکو همچنین با بیان اینکه تعداد نمایندگی های تمام وقت نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: این افزایش براساس بازخوردی است که خدمات سال گذشته از مشتریان گرفته شده و امسال 329 نمایندگی به طور کامل و 82 نمایندگی به صورت نیمه وقت در این طرح حضور دارند که جمعا 411 نمایندگی در این طرح حضور دارند. 

او با اشاره به افزایش شاخص روز نمایندگی در جشنواره خدمات پس از فروش نوروزی، بیان کرد: شاخص روز نمایندگی سال گذشته 6700 بود که امسال این عدد به 7600 افزایش پیدا کرده است. همچنین سبد قطعات نمایندگی ها نیز به طور کامل تجهیز شده است. 

حسینی از راه اندازی روبات تلگرام ایران خودرو خبر داد و گفت: روبات تلگرام ایران خودرو با آدرس irankhodro_robot راه اندازی شده تا مشتریان بتوانند دسترسی راحت تری به ما داشته باشند و ما بتوانیم خدمات را در زمان سریع تری ارائه کنیم.

مدیرعامل ایساکو درباره کنترل خدمت رسانی این طرح توضیح داد: هماهنگی و کنترل نحوه خدمات رسانی از چهار طریق انجام خواهد شد و براساس ارزیابی ها شبکه نمایندگی ها امتیاز می گیرند.

حسینی در ادامه این نشست در پاسخ به اینکه میانگین زمان انتظار مشتریان چقدر است، گفت: میانگین زمان انتظار مشتریان حدود 27 دقیقه بود اما امسال برنامه ما به گونه ای است که با اضافه کردن موتورسواران به عدد 25 دقیقه برسیم در حالی که میانگین این زمان در دنیا 30 دقیقه است.

او همچنین درباره اینکه بیشترین شکایت ها در سال گذشته مربوط به کدام قطعات بوده است، تصریح کرد: از 233 شکایت دریافت شده در سال گذشته، فقط 122 مورد مربوط به کمبود قطعات بوده که این نشان دهنده کامل بودن سبد قطعات نمایندگی ها بوده است. بیشترین شکایات مربوط به در دسترس نبودن همه ناوگان خدماتی نمایندگی ها بوده که با نمایندگی های متخاطی برخورد شده است.

حسینی درباره قطعات تقلبی تصریح کرد: ما می توانیم از مردم خواهش کنیم که از 360 فروشگاه ما که قطعات اصل را با امکان احراز اصالت قطعه، خرید کنند اما نمی توانیم مرزهای کشور را کنترل کنیم و در اینجا نیازمند همکاری دستگاه های نظارتی و اجرایی دیگر هستیم.

او ادامه داد: ستاد مبارزه با قاچاق کالا از یک ماه پیش اقدامات خوبی را برای برخورد جدی با قاچاق قطعات انجام داده است که امیدواریم در سال آینده دیگر شاهد وجود قطعات تقلبی در بازار نباشیم.

حسینی با بیان اینکه تنوع در قطعات ارائه شده وجود دارد، تصریح کرد: قطعات ما در دو گروه گرید A و B در اختیار مشتریان قرار می گیرد و ما اعتقاد داریم که نباید در محصولات ما از قطعات گرید C  استفاده شود.

مدیرعامل ایساکو با اشاره به کاهش مراجعه به تعمیرگاه در سال 95، تاکید کرد: میزان رضایتمندی مشتریان در سال 95 نشان می دهد که کیفیت قطعات افزایش پیدا کرده و این نشان دهنده توانمندی قطعه سازان ایرانی است. 

گفتنی است افتتاح جشنواره نوروزی ایران خودرو در کل کشور از دیروز آغاز شد و در مراسمی که در هتل المپیک تهران برگزار شد به صورت نمادین افتتاح این طرح در چهار شهر مشهد، رشت، اصفهان و همدان نیز صورت گرفت.

30 پرونده قضایی برای امدادهای متفرقه تشکیل شده است

شهرام صالحی، مدیرعامل امداد خودرو ایران نیز در این مراسم گفت: 30 پرونده قضایی علیه امدادگران متفرقه ایجاد شده که 50 درصد از این پرونده ها در مرحله صدور رأی قرار دارند.

او با بیان اینکه دو دسته واحدهای امدادی متفرقه وجود دارد، تصریح کرد: دسته اول شرکت هایی که برای تکمیل زنجیره خدمات پس از فروش تاسیس شده و مجوز قانونی دارند و دسته دوم واحدهای امدادی هستند که با آرم های تقلبی فعالیت کرده و از مردم سوء استفاده می کنند. 

او ادامه داد: با پیگیری های انجام شده از سه ماه پیش، برای واحدهای غیرقانونی امدادی پرونده قضایی تشکیل داده شده و این رویه در سال آینده هم ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل امداد خودرو ایران با بیان اینکه شماره 096440 مطمئن ترین راه برای درخواست امداد از ایران خودرو است، اظهار کرد: با ادامه پیگیری های قضایی ما، مردم نیز به تفاوت خدمات ارائه شده پی خواهند برد و این واحدهای غیرقانونی به طور خودکار حذف خواهند شد. 

او با اشاره به آمادگی کامل امداد خودرو ایران برای اجرای طرح نوروزی گفت: با آمادگی و تجهیز کامل ناوگان امداد خودرو ایران به استقبال نوروز می رویم.

لیست قیمت محصولت ایران خودرو

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mOFeJvf8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه