جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

سال 2021 به نیمه خودش رسیده است و بسیاری از ترندهای بازاریابی در حال قدیمی شدن هستند. اگر شما هرچه سریع تر نسبت به استفاده از ترندهای تازه در این راستا اقدام نکنید، شاید خیلی زود از چشم مشتریان بیفتید. بسیاری از برندها در طول سال های اخیر حتی به تغییر الگوهای بازاریابی شان هم توجه نشان نداده اند. اگر شما جزو چنین برندهایی نیستید، شاید استفاده از ترندهای تازه بازاریابی در نیمه دوم 2021 برای تان جالب باشد. اگر اینطور است، مقاله کنونی مخصوص شماست. در ادامه برخی از ترندهای برتر بازاریابی برای ادامه سال جاری را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد. 

ترندهای بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای نیمه دوم سال 2021

استوری به جای پست

استوری یکی از سرویس های جذاب برای کاربران در شبکه های اجتماعی است. شاید شما این بخش را بیشتر با اینستاگرام و اسنپ چت به یاد بیاورید، اما امروزه تقریبا تمام شبکه های اجتماعی دارای بخش استوری هستند. بازاریابی برای مخاطب هدف با استفاده از استوری به دلیل ماهیت منحصر به فردش دارای تاثیرگذاری بسیار بیشتری است. 

مطلب مرتبط: ترندهای بازاریابی شبکه های اجتماعی در سال 2020

اگر شما هنوز هم زمان و هزینه زیادی برای طراحی پست بازاریابی اختصاص می دهید، باید به طور کامل در زمینه بازاریابی متفاوت عمل نمایید. توجه بیشتر به بخش استوری شما را نسبت به رقبای تان کاملا متمایز خواهد کرد. همچنین امکان دریافت بازدید بیشتر را نیز به همراه دارد. 

بسیاری از کارآفرینان نسبت به بازدید و توجه بیشتر کاربران به بخش استوری شک دارند. نکته مهم در این میان بازنشر پست ها در بخش استوری است. این امر خودش بیانگر توجه بالاتر کاربران به استوری است. بنابراین شما باید برای ادامه سال جاری توجه هرچه بیشتری به بخش استوری در مقایسه با پست داشته باشید. 

داستان سرایی خلاصه ‎وار

داستان برندها همیشه جذابیت زیادی دارد، اما مشتریان امروزه دیگر حوصله ای برای شنیدن داستان های طولانی ندارند. اگر شما به دنبال بازاریابی در شبکه های اجتماعی بدون هیچ نوع دردسر اضافه ای هستید، باید به سراغ داستان های خلاصه بروید. چنین داستان هایی برای مخاطب هدف جذابیت بسیار زیادی دارد. 

شاید کاربران دیگر مثل زمان های قبل زمان زیادی در اختیار نداشته باشند، اما هنوز هم علاقه بالایی به داستان برندها دارند. شما با کاهش حجم داستان تان بزرگترین کمک ممکن را به آنها خواهید کرد. این کار شما را تبدیل به برندی مورد علاقه برای مشتریان می کند. همچنین میزان توجه کاربران به داستان تان و تعداد بازنشرش را نیز افزایش خواهد داد. 

ارزیابی نتیجه تبلیغات با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی روز به روز در حال توسعه است و بیش از هر زمان دیگری زندگی ما را شبیه فیلم های علمی- تخیلی می کند. اگر شما در این میان استفاده مناسبی از هوش مصنوعی در زمینه زندگی شخصی و کسب و کار داشته باشید، کارتان خیلی ساده خواهد شد. 

ارزیابی نتیجه تبلیغات در شبکه های اجتماعی همیشه امر دشواری است. بسیاری از برندها به طور مداوم از این کار طفره می روند. اگر شما هم جزو چنین برندهایی هستید، هوش مصنوعی برای کمک به شما آماده است. شما با هوش مصنوعی امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با ارزیابی کمپین های قبلی تان را دارید. این امر بسیاری از مشکلات تان را حل و فصل خواهد کرد و کمپین های بعدی تان را بهتر می کند.

ارتباط نزدیک تر با مشتریان

شبکه های اجتماعی فضایی برای تعامل و ارتباط بهتر میان کاربران است. اگر شما در این فضا برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف ایده ای نداشته باشید، مشکلات تان به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا خواهد کرد. برخی از برندها شبکه های اجتماعی را بدل به فضایی برای انتشار محتوای بازاریابی و انتقال پیام های شان به مشتریان کرده اند. این امر با ماهیت شبکه های اجتماعی به طور کامل در تضاد است. بنابراین شاید بد نباشد که در ادامه سال جاری شیوه بازاریابی تان را تغییر دهید.

مطلب مرتبط: ترندهای بازاریابی شبکه های اجتماعی در سال 2019

تلاش برای ارتباط نزدیک با مخاطب هدف همیشه شما را به اطلاعات دقیقی می رساند. چنین اطلاعاتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کاربرد دارد. بنابراین در یک نگاه کوتاه شما با ارتباط بهتر با مشتریان امکان تبدیل شان به مشتری وفادار را خواهید داشت. معنای این امر فروش بیشتر و امکان تضمین توسعه برند در بلندمدت خواهد بود. 

منبع : entrepreneur
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KW2PalbG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه