چهارشنبه, 01 مرداد 1399 - 14:00

اگرچه اسنپ چت در چند وقت اخیر با مشکلاتی مواجه بوده و این امر باعث شده است تا در رقابت با سایر شبکه ‎هایی نظیر اینستاگرام، کاملا عقب بماند. با این حال همچنان یکی از مهمترین شبکه ‏های جهان محسوب شده و فعالیت در آن می‎تواند نتایج فوق‎ العاده ای را به همراه داشته باشد. این نکته را نیز فراموش نکنید که با توجه به این امر که در حال حاضر بسیاری از برندها از این شبکه خارج شده و مدیران آن نیز از برنامه ‎های خود برای بهبود اوضاع صحبت کرده ‎اند حضور حرفه ای شما باعث خواهد شد تا با بهبود شرایط، در وضعیت ایده آلی قرار گیرید. به همین خاطر فعالیت حال حاضر شما در راستای یک هدف بلند مدت محسوب می شود. با این حال این شبکه به حدی نیز تضعیف نشده است که اهداف کوتاه مدتی را نیز به دست نیاورید. در ادامه به بررسی راهکارهای ساده و کاملا کارآمدی خواهیم پرداخت که باعث می‎ شود تا در مدت زمانی کوتاه، تعداد کاربران شما افزایشی چشمگیر را پیدا کند.

1-از ادمین استفاده کنید

راز جذب مخاطب اسنپ چت

با توجه به این امر که در اسنپ چت تنوع بالایی برای ارسال محتوا وجود دارد، بسیار طبیعی است که شما به فعالیت زیادی نیاز خواهید داشت. بدون شک انجام آن توسط یک نفر بسیار سخت بوده و لازم است که در این رابطه یک تیم را ایجاد نمایید. به همین خاطر رمز خود را در اختیار افرادی که در اصطلاح ادمین محسوب می ‎شوند قرار داده و فضا را برای فعالیت گسترده خود مهیا سازید. این امر پیش ‎زمینه اقداماتی محسوب می‎ شود که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. همچنین شما از همان ابتدا باید برنامه ‎ای برای افزایش تعامل خود با مخاطبین داشته باشید.

مطلب مرتبط: چگونه از اسنپ چت برای توسعه کسب وکارمان استفاده کنیم

2-به رویدادها توجه داشته باشید

رویدادها بهانه خوبی برای کسب مخاطبین بیشتر هستند. شما باید آنها را مورد توجه قرار داده و با اقداماتی، نظر کاربران را به سمت خود جلب کنید. برای مثال بسیاری از برندها در این رابطه مسابقاتی را برگزار می ‎کنند. در این رابطه تفاوتی ندارد که شما در چه منطقه‎ ای فعالیت می ‎کنید، شما می ‎توانید رویدادهای مختلف کشورهای دیگر را نیز مورد توجه قرار دهید. برای پیشرفت در این بخش، بررسی مداوم اقدامات صفحات برتر، می ‎تواند راهنمای عمل بسیار خوبی باشد.

3-به سوالات پاسخ دهید

یکی از اقدامات مهم در زمینه افزایش تعامل، پاسخ دادن سریع به سوالات است. در این رابطه توصیه می‎ شود که به یک پاسخ کوتاه بسنده کرده و از افراد بخواهید که برای توضیحات بیشتر، مستقیما با شما ارتباط برقرار نمایند. این امر باعث خواهد شد تا فضا برای افزایش اقدامات خود جهت تحت تاثیر قرار دادن آنها را داشته باشید. درواقع مفید بودن یک برند و صرفا تجاری فعالیت نکردن، بسیار مهم خواهد بود. همچنین در این رابطه صرفا منتظر سوالات کاربران نباشید. درواقع شما می ‎توانید سوالاتی هرچند ساده را مطرح کنید تا مخاطبان به واکنش نشان دادن ترغیب شوند.

4-تبلیغ مستقیم را فراموش کنید

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اسنپ چت برای تبلیغات مستقیم نبوده و ماهیت آن با سایر شبکه ها تفاوت ‎هایی را دارد. درواقع در این شبکه شما باید سرگرم‎ کننده باشید. بدون شک هیچ تبلیغ مستقیمی این قابلیت را نخواهد داشت. به همین خاطر ضروری است که تا حد امکان جذابیت کار را مدنظر قرار دهید. نکته ‎ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که اقدامات مذکور، به معنای فراموش کردن اصل تبلیغات نبوده و شما در این رابطه باید به صورت غیر مستقیم اقدام نمایید. در نهایت این نکته را نیز فراموش نکنید که هدف افراد در استفاده از اسنپ چت، صرفا تفریح است. این امر در حالی است که در شبکه‎ هایی نظیر لینکدین و اینستاگرام تفریح در جایگاه نخست قرار ندارد.

مطلب مرتبط: تبلیغات کاربردی در اسنپ چت

5-پیشنهادهایی با محدودیت زمانی ارائه دهید

با توجه به این امر که اصل اولیه اسنپ چت بر روی منقضی شدن موارد ارسالی است، شما باید در تولید محتوای خود از این ویژگی استفاده نمایید. در این رابطه ارائه پیشنهادهای ویژه با محدودیت زمانی بالا، خود به دلیلی برای مشاهده مداوم اقدامات شما تبدیل خواهد شد. در این رابطه فراموش نکنید که این تخفیف ‎ها اگرچه در ظاهر ضرر تلقی می شوند، با این حال منجر به افزایش چشمگیر تعداد مشتریان شما شده و در نهایت حتی سودهای بسیار خوبی را نیز به همراه دارد. به همین خاطر در این رابطه ابدا نباید نگرانی داشته باشید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید