پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

فرصت امروز: بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل در بازار بورس امروز ۲۳۰ واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم ۳۰۸ هزار و ۹۶۰ واحد رسید.

براساس معاملات امروز بیش از سه میلیارد و ۵۱۷ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۴ هزار و ۴۵ میلیارد ریال داد و ستد شد.

رشد 230 واحدی شاخص کل بازار بورس

همچنین شاخص کل (هم وزن) با یک هزار و هشت واحد افزایش به ۸۶ هزار و ۱۰۴ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با ۶۷۴ واحد رشد به ۵۷ هزار و ۵۷۴ واحد رسیدند.

شاخص آزاد شناور نیز ۸۲۹ واحد افزایش به رقم ۳۵۳ هزار و ۵۷۶ واحد رسید، شاخص بازار اول ۱۶۶ واحد و شاخص بازار دوم ۴۷۱ واحد افزایش داشتند.

علاوه بر این در بین تمامی نمادها، ایران خودرو (خودرو) با ۱۴۱ واحد، گروه صنعتی پاکشو (پاکشو) با ۹۹ واحد، سایپا (خساپا) با ۹۱ واحد و گسترش نفت و گاز پارسیان (پارسان) با ۸۸ واحد و گروه مدیریت سرمایه گذاری امید (وامید) با ۶۹ واحد بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

در مقابل بانک ملت (وبملت) با ۲۲۸ واحد، پتروشیمی پارس (پارس) با ۱۱۹ واحد، پتروشیمی مبین (مبین) با ۱۰۵ واحد و بانک پاسارگاد (وپاسار) با ۱۰۵ واحد، پالایش نفت تهران (شتران) با ۹۱ واحد و صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با ۹۰ واحد از جمله گروه‌هایی بودند که افت شاخص بورس را رقم زدند.

برپایه این گزارش، در بین نمادهای امروز نماد بانک تجارت، بانک ملت، بانک اقتصاد نوین، سایپا، مس شهید باهنر، ایران خودرو و صنایع شیمیایی ایران در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

گروه خودرو در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه یک میلیارد و ۳۷ میلیون برگه سهم به ارزش ۲ میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال داد و ستد شد.

شاخص فرابورس نیز امروز ۲ واحد افت داشت و بر روی کانال سه هزار و ۹۱۴ واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار یک میلیارد و ۵۰ میلیون برگه سهم به ارزش بیش از هفت هزار و ۵۰ میلیارد ریال داد و ستد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NVZ4voBz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه