دوشنبه, ۱۲ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Mon, 2 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز
آیا می‌دانستید؟

محصول لوکس

8 سال پیش ( 1395/2/8 )
 

آیا می‌دانستید محصول لوکس از دو بعد کارکردی و سمبولیک (رویا برای مصرف‌کننده و پرستیژ برای دیگران) تشکیل شده است؟ سخت‌ترین کار، تفکیک جنبه کارکردی از رویایی است که با خود حمل می‌کند. اگر کارکرد چیزی عینی و قابل اندازه‌گیری و به‌سادگی قابل تعریف است، بعد سمبولیک، فردی و به‌شدت انتزاعی و به سختی قابل مدیریت است.

وقتی پای بعد سمبولیک به میان می‌آید، یک محصول با جنبه کاربردی مشخص ممکن است به تعداد زیادی از اشیای لوکس با جنبه کاربردی یکسان و جنبه سمبولیک متفاوت تبدیل شود، چرا که مشتریان بالقوه با رویاهای متفاوت جنبه سمبولیک متفاوتی به محصولات می‌بخشند.

بنابراین می‌توان محصولات جدیدی را در بازار فعلی عرضه کرد، بدون اینکه وارد رقابت شاخ به شاخ با محصولات فعلی شد و سهم بازار را از آنان گرفت. یکی از خصوصیات دنیای لوکس‌گرایی این است که عرضه و ایجاد جایگاه برای محصولات جدید همواره ممکن است، برخلاف دنیای کالاهای مصرفی، دنیای کالاهای لوکس به سبب جنبه‌ سمبولیک آن هرگز اشباع نمی‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VE32AtQR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
قیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهلوازم یدکی تویوتاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه