چهارشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Wed, 2 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز

نخستین همایش تولید‌کنندگان ایرانی در مسیر بازارهای جهانی با رویکرد تجارت جهانی با برند تولید‌کنندگان ایرانی و در نظر گرفتن شرایط روز تجاری و اقتصادی فعالان تولید و صنعت برگزار شد.

دبیر همایش، ارائه راهکارهای عملی برای بالا بردن محبوبیت برند‌های ایرانی در داخل و خارج را از مهم‌ترین اهداف این همایش عنوان کرد.

علی‌اکبر کوهستانی گفت: برند مورد استقبال عموم مصرف کنندگان، نوعی ثروت پنهان برای صنایع تولیدی محسوب می‌شود. مدیر عامل موسسه مطالعات راهبردی با بیان اینکه برای افزایش توجه به اهمیت برند‌سازی و فرهنگ‌سازی آن در بین اقشار مختلف اقتصادی، نیازمند عزم و اراده ملی هستیم، ادامه داد: بالا بردن آگاهی شرکت‌های ایرانی از بازار‌های بین‌المللی و نحوه رقابت در عرصه جهانی از راهکارهای عملی و اثرگذار برای ورود به بازار‌های جهانی است.

به گفته دبیر همایش، ارائه واقع‌بینانه چشم‌انداز تجارت جهانی براساس معیارها و ضوابط تجارت اسلامی، بررسی چالش‌های جدید و عوامل مخل در فضای امن سرمایه‌گذاری وروند کالا‌رسانی در سطح جهانی، ارائه روش‌های عملی در شناسایی پتانسیل‌ها و اهرم‌های یفیت تولید اسلامی از مهم‌ترین دستاورد‌های این همایش به شمار می‌آِید. به گزارش «فرصت امروز» میزبانی این همایش را موسسه مطالعات راهبردی دهکده جهانی بر عهده داشت و با حضور مسئولان و مدیران دولتی، همچنین استادان دانشگاه و نخبگان علمی و اقتصادی روز گذشته برگزار شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/i7e4F1pD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه