چهارشنبه, ۶ بهمن(۱۱) ۱۴۰۰ / Wed, 26 Jan(1) 2022 /
           
فرصت امروز

حضور در عرصه فروش آنلاین یکی از مهمترین ترندهای چند سال اخیر محسوب می شود. بسیاری از برندها برای اینکه توانایی مدیریت مشتریان و فروش بالا را حفظ کنند، به طور مداوم به سوی عرضه محصولات شان در فروشگاه های آنلاین جهت گیری می کنند. این امر در طول چند سال اخیر بازار بسیار پرسودی برای خرده فروشی های آنلاین ایجاد کرده است. براساس گزارش موسسه ادوبی، خریداران آمریکایی در سال 2020 نزدیک به 14 میلیارد ساعت در خرده فروشی های آنلاین وقت گذرانی کرده اند. گردش مالی این بازار پرسود نیز در سال گذشته بالغ بر 73 میلیارد دلار بوده است. با این حساب حضور در خرده فروشی های آنلاین و عرضه محصولات در آن امر مهمی خواهد بود. 

بدون تردید هر برندی برای تجربه فروش های سریع و ساده باید حضور در خرده فروشی ها را تجربه کند. این امر در دنیای کنونی پای اینترنت را نیز به وسط کشیده است. بنابراین برندها برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان شان چاره ای به غیر از حضور در فضای آنلاین ندارند. در ادامه برخی از راهکارها برای فروش بالا در این فضای جالب و البته بسیار رقابتی را مورد بررسی قرار خواهیم داد. 

فروش بالا در خرده فروشی های آنلاین با تکنیک های طلایی

استفاده حداکثری از تمام کانال ها

اغلب برندها برای فروش آنلاین محصولات شان اول از همه به سراغ آمازون می روند. این امر به دلیل شهرت بالای آمازون و همچنین فروش فوق العاده بالای برخی از برندها در آن صورت می گیرد. نکته مهم در این میان ضرورت تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به منظور تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب هدف است. این به معنای حضور در دیگر پلتفرم های مهم است. 

مطلب مرتبط: فروش بیشتر در صنعت خرده فروشی آنلاین در سال 2022

امروزه گوگل، فیس بوک و به طور کلی شبکه های اجتماعی نیز در زمینه فروش محصولات به طور مستقیم گام های مهمی را برداشت هاند. گوگل به عنوان یکی از غول های دنیای آنلاین همیشه گزینه های تبلیغاتی بسیار جذابی برای برندها دارد. با این حساب شما در کنار حضور در آمازون می توانید از گزینه های تبلیغاتی گوگل برای جلب نظر هرچه بیشتر کاربران نیز سود ببرید. این امر برندتان را در وضعیت بسیار مناسبی در مقایسه با رقبای تان قرار خواهد داد. 

وقتی صحبت از فروشگاه های آنلاین می شود، شما باید eBay را هم به عنوان یکی از گزینه های مهم در نظر داشته باشید. همچنین بسیاری از برندهای بزرگ و کوچک نیز در سراسر دنیا به عنوان خرده فروشی آنلاین فعالیت دارد. شناسایی خرده فروشی های محلی و سرمایه گذاری بر روی آنها نیز گزینه مهمی برای شما خواهد بود. 

توجه به کاربران موبایل

شما برای فروش مناسب محصولات تان باید همیشه کاربران موبایل را نیز مد نظر داشته باشید، در غیر این صورت هرگز فرصتی برای تاثیرگذاری بر روی آنها پیدا نخواهید کرد. امروزه برخی از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان به طور مداوم در تلاش برای استفاده از تکنیک های مختلف هستند. در این میان یکی از نکات مهم یعنی توجه به کاربران موبایل کاملا گم می شود. با این حساب مشاهده ناتوانی برندها برای تاثیرگذاری بر روی دامنه وسیع کاربران موبایل امر عجیبی نخواهد بود. 

تعامل با مشتریان مانند انسان های واقعی

اگر شما در فضای شبکه های اجتماعی و به طور کلی فروش آنلاین با معیارهای مختلف سر و کار دارید، دلیلی برای تعامل با مشتریان براساس همان معیارهای خشک و بی روح نیست. شما باید همیشه اندکی وجهه انسانی به برندتان اضافه کنید، در غیر این صورت در طول مدت زمان کوتاه تمام کاربران انگیزه تعامل با شما را از دست می دهند. چنین امری برندتان را با شرایط بسیار دشواری برای جلب نظر مشتری رو به رو خواهد کرد. 

شما هر وقت در تلاش برای تعامل با مخاطب هدف تان هستید، باید به طور حرفه ای با آنها در قالب مشتریان واقعی رفتار کنید. این امر تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به شدت ساده خواهد کرد، در غیر این صورت دردسرهای بسیار زیادی برای تاثیرگذاری بر روی کاربران خواهید داشت. 

مطلب مرتبط: نرخ فروش بیشتر در صنعت خرده فروشی آنلاین با محتوای بصری

آموزش نکته ای تازه به مشتریان

آموزش نکته ای تازه به مشتریان به یکی از نیازهای پایدار مشتریان توجه نشان می دهد. این امر تمایل تمام مشتریان برای یادگیری نکات تازه است. بنابراین شما باید این تمایل اساسی در مشتریان را جدی تلقی کنید، در غیر این صورت شانسی برای باقی ماندن در بازار رقابتی کنونی نخواهید داشت. وظیفه بخش خدمات پشتیبانی در این میان بسیار مهم محسوب می شود. شما در صورت ارائه خدمات مناسب به بهترین شکل ممکن توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را خواهید داشت. 

منبع : entrepreneur
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MflXXfiT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه