دوشنبه, ۵ مهر(۷) ۱۴۰۰ / Mon, 27 Sep(9) 2021 /
           
فرصت امروز
1 هفته پیش
راهکارهای افزایش فروش کسب و کارهای کوچک در دوران کرونا
همه گیری کرونا تمام بخش های جامعه را تحت تاثیر قرار داده است. یکی از تاثیرات مهم کرونا در این میان بر روی کسب و کارهای کوچک قابل مشاهده است. چنین کسب و کارهایی در طول یک سال و نیم اخیر رشدهای فاجعه باری را تجربه کرده اند. این امر وضعیت آنها در بازار را به طور قابل ملاحظه ای دشوار کرده است.  بدون تردید مهم ترین تا...
3 هفته پیش
فروش مجازی موفق با نکات حرفه ای
شاید در نگاه نخست همه گیری کرونا موجب شکل گیری پدیده فروش مجازی یا آنلاین شده باشد، اما این ترند حتی اگر کرونا نیز در کار نبود، بازهم گزینه ای اجتناب ناپذیر به نظر می رسید. امروزه ما در عصر کنفرانس های کاری در پلتفرم زوم و معامله های کلان در حوزه B2B در همین فضا به سر می بریم. با این حساب اگر کسب و کاری در شرایط کنونی...
3 هفته پیش
3 راز فروش بالا در شبکه های اجتماعی
در هر زمینه ای اگر می خواهید موفقیتی را به دست آورید، لازم است تا به حرفه ای ها توجه داشته باشید. این افراد به علت دانش و تجربه بالایی که دارند، راهکارهایی را معرفی می کنند که بالاترین حد نتایج را به همراه دارد. به عقیده جک ما راز موفقیت در هر زمینه ای این است که به افراد باتجربه مراجعه کنیم. این امر باعث می شود تا تجر...
4 هفته پیش
کارهایی که قبل از فروش کسب و کارتان باید انجام دهید
برخی از کارآفرینان پس از مدت زمانی فعالیت بر روی یک استارت آپ و راه اندازی کسب و کارشان به فکر فروشش می افتند. این امر با هر دلیل و هدفی که باشد، گامی مهم برای هر کارآفرینی محسوب می شود. بنابراین باید با دقت نظر بالایی صورت گیرد، در غیر این صورت شاید پس از مدت زمانی کوتاه پشیمانی زیادی به همراه داشته باشد.  وقتی...
1 ماه پیش
مدیریت مشتریان ناراضی در صنعت خرده فروشی آنلاین
مدیریت نارضایتی ها و اعتراض های مختلف بخشی از کار به عنوان مدیر روابط عمومی یا مهمتر از آن مدیرعامل در یک خرده فروشی آنلاین محسوب می شود. حجم اعتراض ها در این حوزه به دلیل فرآیند غیرحضوری امور بسیار بیشتر از فروشگاه های معمولی است. با این حساب شما باید خودتان را حسابی برای دردسرهای این حوزه آماده کنید.  بدون تردی...
1 ماه پیش
چرا به روز رسانی پلتفرم در خرده فروشی های آنلاین مهم است؟
اگر یک یا دو دهه پیش درباره خرید آنلاین از خانه و بدون هیچ دردسری با کسی صحبت می کردید، به احتمال زیاد به شما می خندید. با این حال امروزه خرید آنلاین بدل به یکی از عادت های عادی در میان افراد مختلف شده است. این امر به طور ویژه ای با شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا بدل به عادتی عادی شده است. امروزه دیگر کمتر کسی برای خری...
1 ماه پیش
فروش بیشتر با توصیه های حرفه ای
اگر شما کسب و کاری که متکی بر فروش هرچه بیشتر است را مدیریت می کنید، باید همیشه به دنبال راهکارهای تازه و خلاقانه برای افزایش درآمدتان باشید. شاید در این میان استخدام مسئول روش یا حتی همکاری با موسسه های حرفه ای ایده جذابی باشد، اما همیشه بهترین راه حل نیست. شما به عنوان کارآفرین همیشه بهترین فروشنده برای کسب و کارتان...
1 ماه پیش
نرخ فروش بیشتر در صنعت خرده فروشی آنلاین با محتوای بصری
امروزه اغلب مردم به خوبی از اهمیت محتوای بصری در بازاریابی و فروش آگاهی دارند. بسیاری از برندها دیگر از محتوای متنی برای بازاریابی و راه اندازی کمپین های فروش استفاده نمی کنند. این امر با توجه به افزایش تمایل کاربران برای مشاهده محتوای بصری هماهنگی بالایی  دارد. با این حساب برندهایی که در عصر کنونی به دنبال فروش ب...
1 ماه پیش
فروش بیشتر با اعتمادسازی در میان مشتریان
ایجاد اعتماد در میان مشتریان یکی از مهمترین نکات برای بازاریابی و فروش در دوره کنونی محسوب می شود. نحوه رفتار و حتی سلیقه مشتریان در بازار به طور معناداری در حال تغییر است. اگر برندها در این میان اقدام به ایجاد تغییرات واضح در نحوه عملکردشان نکنند، خیلی زود با مشکلات اساسی در این راستا مواجه خواهند شد. یکی از نکاتی که...
1 ماه پیش
بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای خرده فروشی های آنلاین
شبکه های اجتماعی ابزار مهمی برای توسعه شهرت و محبوبیت کسب و کارها محسوب می شود. بسیاری از برندهای مشهور کارشان را با تبلیغات در شبکه های اجتماعی شروع کرده اند. این امر حتی برای خرده فروشی های آنلاین نیز اهمیت بالایی دارد. براساس گزارش موسسه اوبرلو، 54 درصد از مردم برای خرید محصولات اول از همه به سراغ شبکه های اجتماعی م...
2 ماه پیش
چطور تبلیغی مخاطب پسند داشته باشیم؟
راهنمای طراحی تبلیغات پرفروش
تبلیغی که توانایی به همراه آوردن فروش برای برندها را نداشته باشد، هر چیزی که باشد یک محتوای تبلیغاتی نیست. امروزه همه برندها در بازار به دنبال فروش بیشتر هستند. اگر در این میان ابزارهای تبلیغاتی کمکی به آنها نکند، هیچ کس حتی یک دلار هم بر روی بازاریابی و تبلیغات سرمایه گذاری نخواهد کرد.  بسیاری از برندها به طور م...
2 ماه پیش
چرخه فروش چیست و چگونه کار می کند؟
فروش بالا برای هر برندی هدف اصلی محسوب می شود. بسیاری از کسب و کارها در بازار به دنبال اهداف مختلف هستند، اما معیار اصلی برای موفقیت در زمینه دستیابی به تمام اهداف با فروش بالا مشخص می شود. هر برندی در بازار به دنبال تاثیرگذاری بهینه بر روی مخاطب هدفش است. اگر در این میان خبری از فروش نباشد، هیچ برندی امکان ادامه فعالی...
2 ماه پیش
پیش بینی هایی از تغییرات آتی دنیای فروش
آینده عرصه فروش چگونه خواهد بود؟
عرصه فروش به عنوان یکی از بخش های مهم برای هر کسب و کاری به سرعت در حال تغییر است. شاید در طول دهه های اخیر این روند تغییر خیلی مشهود نبود، اما اکنون شرایط فرق کرده است. استفاده از مدل های تازه و همچنین ورود فناوری های نوین به دنیای کسب و کار وضعیت فروشندگان و این حرفه را نیز مثل بسیاری از بخش های زندگی روزمره تحت تاثی...
2 ماه پیش
فروش بیشتر در بازار با بازاریابی در شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی ابزار مهمی برای بازاریابی و فروش محسوب می شود. بسیاری از برندها در طول سال های اخیر سرمایه گذاری بسیار زیادی بر روی این حوزه داشته اند. این امر موجب تعامل هرچه بیشتر کاربران شبکه های اجتماعی با برندها شده است. البته این امر همیشه نکته مثبتی محسوب نمی شود، زیرا گاهی اوقات محتوای بازاریابی برندها برای مخ...
2 ماه پیش
مدرن سازی تکنیک های بازاریابی و فروش با 4 توصیه کلیدی
بازاریابی و فروش اجزای جدایی ناپذیر فرآیند کسب و کار محسوب می شود. شاید الگوهایی نظیر تبلیغات آنلاین در طول یک دهه اخیر به طور چشمگیری توسعه پیدا کرده باشد، اما بازاریابی و فروش قدمتی به اندازه تاریخ کسب و کار دارد. هیچ برندی بدون بازاریابی و تکنیک های فروش توانایی موفقیت در بازار را ندارد. همین امر حضور در بازار را بد...
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه