دوشنبه, ۴ بهمن(۱۱) ۱۴۰۰ / Mon, 24 Jan(1) 2022 /
           
فرصت امروز
1 ماه پیش
بازاریابی و فروش بیمه در شبکه های اجتماعی
این روزها بازار فروش بیمه در ایران چندان تعریفی ندارد. نمایندگان بیمه با چالش های زیادی روبه رو هستند. نابسامانی های اقتصادی، تورم و گرانی، نبود اشتغال، نبود چشم انداز روشن مالی و ... بازار بیمه را با چالش های مختلفی روبه رو ساخته است. بسیاری از فروشندگان و نمایندگان بیمه از وضعیت بازار فروش بیمه اظهار نارضایتی می کنن...
1 ماه پیش
تکنیک های طراحی دوره آموزشی آنلاین با فروش بالا
تصویر سنتی از یک کارآفرین شامل فردی است که در زمینه تولید یک محصول یا عرضه خدماتی خاص فعالیت دارد. بسیاری از مردم در سراسر دنیا تصویر یک کارآفرین را به طور مداوم همراه با حضور در یک فروشگاه به یاد می آورند. این امر شاید در طول دهه های گذشته تصویر درستی از کارآفرینی در سراسر دنیا بود، اما اکنون شرایط به طور قابل ملاحظه...
1 ماه پیش
ارزیابی سوددهی خرده فروشی های آنلاین با معیارهای طلایی
ایجاد یک خرده فروشی آنلاین که موفقیت بالایی در بازار کسب کند، امر بسیار سختی محسوب می شود. سالانه شمار بسیار زیادی از کارآفرینان که وارد این حوزه شده اند، با شکست از آن خارج می شوند. همین امر راه اندازی فروشگاه آنلاین را بدل به امری پرریسک کرده است. اگر شما با وجود تمام ریسک های این حوزه هنوز هم مایل به ورود بدان هستید...
1 ماه پیش
افزایش فروش در شبکه های اجتماعی با 4 اصل ساده 
امروزه فضای شبکه های اجتماعی به قدری قدرتمند است که شما حتی با فعالیت ضعیف هم می توانید فروش آنلاین را تجربه کنید. با این حال اگر خواهان رشد مداوم و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود هستید، باید به کیفیت کار خود نیز توجه داشته باشید. در این زمینه سوال اصلی این است که چه ترفندهایی با بالاترین نتایج برای شما همراه خواهد...
1 ماه پیش
8 اقدام برای فروش بالا در تعطیلات سال نو
بدون شک تعطیلات سال نو فرصتی ایده آل است تا برندها بتوانند فروش بالایی را داشته باشند. انسال با توجه به درگیر بودن جهان با ویروس کرونا، طبیعی است که بسیاری از برندها با فروش به مراتب پایین تر از حد انتظاری مواجه شده باشند. با این حال در چند ماه اخیر به خاطر واکسیناسیون جهانی، اوضاع بهتر شده و به همین خاطر تعطیلات سال ن...
1 ماه پیش
4 استراتژی فروش بیشتر در تعطیلات سال نو
با نزدیک شدن به هفته های پایانی سال، دغدغه اصلی تمامی برندها این است که از فرصت تعطیلات برای فروش بیشتر استفاده کنند. درواقع هر رویدادی می تواند فرصتی طلایی برای افزایش فروش باشد و بدون شک سهم تعطیلات سال نو به مراتب بیشتر است. در این راستا وجود استراتژی باعث خواهد شد تا اقدامات شما بتوانند در راستای یک هدف قرار گرفته...
1 ماه پیش
جدیدترین ترندهای بازاریابی در حوزه خرده فروشی آنلاین
راه اندازی یا مدیریت خرده فروش های آنلاین همیشه امر سخت و دشواری محسوب می شود. بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان شان مسیری طولانی را طی می کنند. نکته مهم اینکه برخی از برندها در همان ابتدای مسیر با شکست در زمینه جلب نظر مشتریان رو به رو می شوند. این امر برای شما دردسرهای زیادی به همراه خواهد داشت. اکنون س...
1 ماه پیش
فروش بالا در خرده فروشی های آنلاین با تکنیک های طلایی
حضور در عرصه فروش آنلاین یکی از مهمترین ترندهای چند سال اخیر محسوب می شود. بسیاری از برندها برای اینکه توانایی مدیریت مشتریان و فروش بالا را حفظ کنند، به طور مداوم به سوی عرضه محصولات شان در فروشگاه های آنلاین جهت گیری می کنند. این امر در طول چند سال اخیر بازار بسیار پرسودی برای خرده فروشی های آنلاین ایجاد کرده است. بر...
1 ماه پیش
فروش بیشتر در تعطیلات با ساده ترین راهکارهای دنیا
بازه زمانی پایان سال دوباره فرا رسیده است. این یعنی شمار بالایی از خریداران دوباره برای تهیه محصولات موردنیازشان در فروشگاه های مختلف صف خواهند کشید. بازاریاب ها در این بازه زمانی مهم از همیشه خوشحال تر خواهند بود. دلیل این امر نیز امکان تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مشتریان است. اگر شما هم در عرصه کسب و کار به دنبال کسب ر...
2 ماه پیش
چگونه فروش آخر سال برندتان را افزایش دهید؟
همیشه وقتی به ماه های پایانی سال نزدیک می شویم، مهمترین نکته افزایش فروش برندها به منظور کسب سود مناسب است. مشتریان در این زمان تمایل بسیار بالاتری برای خرید از خودشان نشان می دهند. درست به همین خاطر کسب و کارها امکان عرضه محصولات به طور حرفه ای را دارند. با این حساب اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان هست...
2 ماه پیش
راهنمای فروش محصولات در توییتر
تعامل با مشتریان در شبکه های اجتماعی همیشه کار ساده ای نیست. بسیاری از بازاریاب ها به طور مداوم برای ایجاد تعامل با مشتریان از همه مهمتر ثبت نرخ های فروش بالا در این پلتفرم ها با مشکل رو به رو هستند. امروزه شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین گزینه های جست و جوی محصولات تازه از سوی مشتریان است. با این حساب اگر برن...
2 ماه پیش
4 دلیل درست برای فروش یک کسب و کار کوچک
یکی از سوالات همیشگی کارآفرین ها این است که چه زمانی باید کسب و کار خود را به فروش برسانند. در این زمینه توصیه اولیه این است که اگر صاحب یک کسب و کار بزرگ هستید، ابدا به فکر فروش نباشید. درواقع این اقدام تنها زمانی توجهی دارد که در آستانه ورشکستگی باشید و معمولا فروش برندهای بزرگ، به معنای ضرر کردن محسوب می شود. با این...
2 ماه پیش
چگونه فروش بالاتری در اینستاگرام داشته باشیم؟
با بررسی آمارهای شبکه اجتماعی اینستاگرام متوجه این موضوع خواهید شد که شاهد یکی از 5 شبکه اصلی هستیم که با توجه به فعالیت تخصصی در زمینه ارسال عکس، مورد توجه افراد مشهور مختلفی از سراسر جهان نیز قرار گرفته است. حضور میلیاردها کاربر نیز این موضوع را تضمین می کند که شما شانس رشد بسیار بالایی را خواهید داشت. با این حال در...
2 ماه پیش
فروش بهتر در مناسبت های مهم با 6 راهکار کاربردی
امروزه هر برندی نوعی خرده فروشی محسوب می شود. شیوه خرید مشتریان در طول 20 ماه اخیر با توجه به شیوع کرونا تغییرات کاملا محسوسی به خودش دیده است. فروش آنلاین در طول دو سال اخیر به دلیل سهولت بسیار بیشتر در شرایط جاری طرفدارهای زیاد پیدا کرده است. به همین خاطر اغلب برندها به سوی فروش آنلاین محصولات شان جهت گیری کرده اند....
2 ماه پیش
فروش بیشتر در صنعت خرده فروشی آنلاین در سال 2022
سال 2021 در حال پایان است و از همین حالا بسیاری از کارآفرینان به دنبال راهکارهای تاثیرگذار برای شروع سال 2022 با توانایی بازاریابی و فروش بالاتر هستند. در این میان صنعت خرده فروشی آنلاین جایگاه ویژه ای برای خودش دارد. این صنعت در طول دو سال اخیر با شیوع ویروس کرونا موفق به جلب نظر دامنه وسیعی از مشتریان شد. با این حال...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه