جمعه, ۲۱ مرداد(۵) ۱۴۰۱ / Fri, 12 Aug(8) 2022 /
           
فرصت امروز

اگر شما در کسب و کارتان فقط روی جذب ترافیک با پرداخت هزینه تبلیغاتی حساب باز کرده اید، دیر یا زود تمام منابع مالی تان از بین خواهد رفت. در چنین وضعیتی دیگر توانایی لازم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و حفظ ترافیک بالای سایت تان را نخواهید داشت. این امر در عین سادگی می تواند برای برند شما هزینه بسیار زیادی به همراه داشته و شما را از عرصه خرده فروشی به طور کامل حذف کند. 

امروزه دنیای سئو یکی از جذاب ترین حوزه های فعالیت دنیا را شامل می شود. این امر برای برندها همیشه همراه با نکات تازه و آموزنده ای است. درست به همین دلیل برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور مداوم با مشکلاتی رو به رو می شوند. نکته مهم اینکه شما باید برای بازگشت سرمایه مناسب در دنیای سئو همیشه به ویژگی های اصلی این حوزه یعنی کار بر روی جذب ترافیک بدون پرداخت هزینه کار کنید، در غیر این صورت خیلی زود توانایی تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف از بین رفته و شما در نهایت هیچ شانسی در بازار نخواهید داشت. 

سرمایه گذاری بر روی سئو و افزایش ترافیک خرده فروشی ها

وقتی یک خرده فروشی سرمایه گذاری عظیمی بر روی عرصه سئو می کند، اول از همه میزان رفتار حرفه ای خودش را نشان می دهد. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و در ابتدای شروع به کار مشکلات عجیبی پیش روی تان قرار نخواهد داد. ضمن اینکه شما با سئو مناسب و کاربردی توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهید، باید نسبت به کاهش هزینه های تبلیغاتی یا پرداخت هزینه برای نمایش تبلیغاتی لینک های برندتان در نتایج گوگل نیز توجه داشته باشید. 

بسیاری از برندها هنوز هم برای کاهش هزینه های بازاریابی و تبلیغات از سئو سود نمی برند. با این حساب مشاهده شکست های پی در پی آنها در بازار امر عجیبی نخواهد بود. اگر شما به دنبال تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب هدف در دنیای سئو هستید، باید از همین امر برای بهینه سازی کارتان دست به عمل بزنید. این امر با یادگیری شیوه های حرفه ای سئو صورت می پذیرد.

مطلب مرتبط: چالش افزایش ترافیک سایت در 5 گام

بی تردید برخی از خرده فروشی ها به طور طبیعی اصول اساسی در زمینه سئو را بلد هستند. خرده فروشی های بزرگی مثل آمازون به خوبی توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را داشته و امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را فراهم می سازد. نکته مهم اینکه شما باید برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور مداوم شرایط تان را تغییر دهید. این امر شامل یادگیری نکات تازه است. در غیر این صورت شاید خیلی زود از نظر مشتریان بدل به یک برند کلیشه ای و بی نهایت تکراری شوید. این امر می تواند موقعیت برند شما در بازار را به طور قابل ملاحظه ای تحت تاثیر قرار دهد. پس اگر دوست دارید همیشه یک خرده فروشی درجه یک برای مشتریان باشید، باید اصول و شیوه های سئوی تان نیز به مرور زمان به طور حرفه ای افزایش پیدا کند، در غیر این صورت شاید خیلی زود توانایی تان در این میان از بین برود.

ما در این مقاله به بررسی برخی از مهمترین نکات در زمینه سئو محتوا خواهیم پرداخت. این امر به طور تخصصی برای کسب و کارهای حوزه خرده فروشی طراحی شده است. با این حال سایر کسب و کارها نیز امکان استفاده از نکات مورد بحث در این بخش را خواهند داشت. 

پیدا کردن بهترین کلیدواژه ها برای خرده فروشی تان

سرمایه گذاری بر روی سئو و افزایش ترافیک خرده فروشی ها

برخی از خرده فروشی ها مثل آمازون یا eBay به طور کلی همه چیز را در فروشگاه شان عرضه می کنند. با این حال برخی دیگر از خرده فروشی ها گزینشی تر عمل می کنند. این امر به خرده فروشی های مورد نظر برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و شانس شان در بازار را نیز به طور قابل ملاحظه ای افزایش خواهد داد. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مشتریان به شیوه ای حرفه ای هستید، باید اول از همه وضعیت خرده فروشی تان را روشن کنید. این امر می تواند در بلندمدت به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و شرایط تان را نیز به طور قابل ملاحظه ای تغییر دهد. 

پیدا کردن کلیدواژه های مناسب برای برندها در امر نخست امر بسیار دشواری محسوب می شود. امروزه بسیاری از برندها به این مرحله هیچ توجهی نشان نمی دهند. درست به همین خاطر برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور مداوم با مشکلاتی اساسی رو به رو هستند. این نکته می تواند برای شما هزینه های زیادی به همراه داشته و شرایط تان را نیز به طور مداوم تغییر دهد. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان هستید، باید قبل از هر کاری سراغ کلیدواژه های مناسب بروید. به عنوان مثال، اگر خرده فروشی شما در زمینه عرضه محصولات ورزشی فعالیت دارد، بدون تردید استفاده از کلیدواژه ها یا ترندهای مربوط به دنیای مد و پوشاک چندان به کارتان نخواهد آمد. در این میان شما می توانید از شیوه های بسیار متنوع دیگری برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف تان سود ببرید. 

یادتان باشد برندهای پرشمار دیگری نیز مانند شما در بازار حضور دارند. شما در این میان باید برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تمام تلاش تان را به خرج داده و از موقعیت پیش آمده نهایت استفاده را ببرید، در غیر این صورت شاید خیلی زود از فهرست برندهای دوست داشتنی مشتریان خارج شوید. الگوبرداری از برندهای بزرگ در بازار می تواند یک شروع بسیار خوب برای شما و برندتان در عرصه خرده فروشی باشد. این امر به شما کمک می کند تا کلیدواژه های مناسب را پیدا کرده و بدون دردسر اضافی بر روی مخاطب تان تاثیرگذاری کنید. در این میان برخی از مشتریان برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف مشکلات شان را به طور مداوم پنهان می کنند. نکته مهم اینکه کمک گرفتن از دیگران در زمینه خرده فروشی هیچ مشکلی ندارد. پس شما باید بهانه ها را کنار گذاشته و خیلی راحت به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با استفاده از کمک دیگر برندها یا کارشناس ها باشید.

مطلب مرتبط: راه اندازی خرده فروشی آنلاین در سال 2022

استفاده از بک لینک ها

بسیاری از کاربران وقتی یک محتوای جذاب از سایتی را مشاهده می کنند، مایل به مطالعه سایر محتوای آن نیز هستند. این امر به آنها برای آشنایی بهتر با سایت مورد نظر کمک کرده و در عین حال انگیزه شان برای خرید را نیز دوچندان خواهد کرد. نکته مهم در این میان تلاش برای استفاده از بک لینک ها در بخش های مختلف سایت است. این لینک ها در واقع پشتیبانی برای هر محتوای سایت شما محسوب می شود. به این ترتیب وقتی کاربران یک محتوای سایت شما را مطالعه یا مشاهده می کنند، امکان مراجعه به سایر محتواها در قالب پیشنهاد نیز وجود دارد. 

بسیاری از خرده فروشی ها از بک لینک ها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف بدون زحمت زیاد سود می برند. وقتی یک مشتری در سایت خرده فروشی شما عبارت توپ تنیس را جست و جو می کند، به احتمال زیاد مایل به مشاهده سایر محصولات و تجهیزات مرتبط با این ورزش نیز خواهد بود. بک لینک های شما می توانند در این بخش به کارتان آمده و انگیزه کاربران برای خرید بیشتر را به شدت افزایش دهد. در این صورت شما دیگر نیازی برای پرداخت هزینه بسیار زیاد به منظور تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نخواهید داشت. 

یکی از جذابیت های مربوط به بک لینک ها امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به ساده ترین شکل ممکن است. این امر می تواند شما را در راستای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور قابل ملاحظه ای در شرایط بهتری قرار دهد. این امر شما را در کانون توجه مشتریان قرار داده و فروش بالای محصولات تان را نیز تضمین می کند. 

تنها کاری که شما برای طراحی حرفه ای بک لینک ها باید مد نظر داشته باشید، مربوط به مرور دقیق وضعیت محتوای سایت تان است. این امر شما را در موقعیت بسیار مناسبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف قرار داده و امکان شناسایی بهترین محتواها برای ایجاد ارتباط میان آنها را فراهم می سازد. اگر شما شناخت درستی از وضعیت سایت تان ندارید، باید خیلی زود این وضعیت را تغییر دهید. این امر شامل مرور محبوب ترین محتواهای سایت تان و تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با استفاده از شیوه های متفاوت است. چنین امری در نهایت برای شما مزایای بسیار زیادی به همراه داشته و توانایی تان را نیز تقویت خواهد کرد. 

یادتان باشد طراحی بک لینک ها گاهی اوقات امری تخصصی محسوب می شود. با این حساب شما همیشه باید همکاری با دیگر برندها را نیز در دستور کار قرار دهید. این امر می تواند فرصت های پیش روی شما را به طور قابل ملاحظه ای تغییر داده و به طور حرفه ای شرایط تان را از نظر تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف ساده سازد. هرچه باشد کارشناس های حرفه ای در زمینه طراحی بک لینک این کار را در مدت زمانی کوتاه تر و با میزان بالاتری از حرفه ای گری انجام خواهند داد. 

طراحی صفحات مجموعه ای

سرمایه گذاری بر روی سئو و افزایش ترافیک خرده فروشی ها

خرده فروشی های آنلاین به طور معمول برای هر صفحه از سایت شان به طور جداگانه بازاریابی می کنند. این امر امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را افزایش داده و برند مورد نظر را تبدیل به گزینه ای جذاب در فهرست نتایج گوگل خواهد کرد. اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور حرفه ای هستید، باید همیشه کارتان را به طور استاندارد پیش ببرید. شاید فکر کنید منظور ما در این بخش استفاده از کلیدواژه های مناسب برای هر صفحه است. نکته مهم اینکه چنین کاری هزینه بسیار زیادی از برند شما خواهد گرفت. به همین دلیل امروزه خرده فروشی های آنلاین بیشتر به دنبال طراحی صفحات مجموعه ای هستند. 

مطلب مرتبط: بهترین تکنیک های سئو برای کسب و کارها

وقتی از صفحات مجموعه ای حرف می زنیم، در واقع سئو محتوا برای صفحه ای را در نظر داریم که به جای یک محتوای مشخص و از پیش تعیین شده دارای فهرستی از محتواهاست. به این ترتیب کاربران با کلیک بر روی آن لینک در گوگل به جای اینکه با محصولی مشخص رو به رو شوند، مجموعه ای از محصولات را خواهند دید. 

فرض کنید شما یک خرده فروشی تخصصی در زمینه لوازم یدکی خودرو هستید. در این صورت شاید سئو برای تک تک صفحات سایت شما بسیار وقت گیر باشد. در عین حال این امر می تواند هزینه زیادی نیز روی دست تان بگذارد. در عوض اگر فقط برای یک صفحه راهنما که شامل دسته بندی محصولات سایت تان است تلاش کنید، نتیجه بخشی فعالیت سئوی تان بسیار بالاتر خواهد رفت. این امر نکته بسیار مهمی برای برندها در دنیای کنونی محسوب می شود. 

یادتان باشد در دنیای بازاریابی و سئو امروزی هرچه تلاش های شما سریع تر به نتیجه برسد، شانس بیشتری برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف خواهید داشت. این امر می تواند وضعیت شما را به طور قابل ملاحظه ای تغییر داده و اوضاع تان در بازار را به شدت بهینه سازد. 

طراحی وبلاگ برای خرده فروشی 

سرمایه گذاری بر روی سئو و افزایش ترافیک خرده فروشی ها

بسیاری از خرده فروشی های بزرگ دنیا فقط به دنبال فروش محصولات به مشتریان هستند. این امر شاید در نگاه نخست ایراد زیادی نداشته باشد، اما واقعیت این است که عاری از مشکل نیز نیست. وقتی شما فقط به دنبال فروش هستید، پیش فرض معمولی یا حتی کلیشه ای از شما در ذهن مشتریان شکل خواهد گرفت. این امر جلوی هرگونه تاثیرگذاری مناسب بر روی مخاطب هدف را گرفته و شما را در بن بستی بزرگ قرار می دهد. 

ایده ما در این بخش برای سئو مناسب استفاده از یک وبلاگ تخصصی است. شما در این وبلاگ علاوه بر تولید محتوای سئو شده به طور حرفه ای، امکان تعامل نزدیک تر با مشتریان علاقه مند به حوزه کاری تان را نیز خواهید داشت. امروزه برخی از خرده فروشی ها با همین تکنیک ساده نه تنها به عنوان یک فروشنده، بلکه مشاوری مطمئن در خدمت مشتریان شان هستند. شما به این ترتیب شانس تاثیرگذاری بسیار زیادی بر روی مخاطب هدف تان خواهید داشت.

یادتان باشد کاربران در فضای اینترنت اغلب اوقات به دنبال توصیه هایی حرفه ای برای خرید محصولات گوناگون نیز هستند. به همین خاطر اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان هستید، می تواند به طور حرفه ای از این نکته سود ببرید. این امر شانس شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب تان را به طور قابل ملاحظه ای افزایش خواهد داد. نکته مهم اینکه محتوای وبلاگ شما باید به طور تخصصی تهیه و عرضه شود، در غیر این صورت شاید کاربران توجه بسیار اندکی به شما نمایند. 

امروزه وبلاگ های بسیار زیادی در حوزه های مختلف در دسترس کاربران قرار دارد. با این حال فقط شمار اندکی از آنها تاثیرگذاری لازم را به همراه داشته اند. این امر مشکلات بسیار زیادی پیش روی برندها قرار می دهد. توصیه ما در این میان بسیار ساده است. شما باید فقط به فکر تولید محتوای جذاب و تاثیرگذار باشید، در غیر این صورت هیچ شانسی برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف تان نخواهید داشت. 

استفاده از تجربه وبلاگ های بزرگ دنیا می تواند به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک شایانی نماید. این امر در طول سال های اخیر برای برخی از کارآفرینان منبع یادگیری نکات تازه بوده است. بنابراین از ارزیابی وبلاگ های دیگر ترسی نداشته باشید و این کار را به سادگی انجام دهید. 

اضافه کردن کلیدواژه ها به تمام متا تایتل ها

سرمایه گذاری بر روی سئو و افزایش ترافیک خرده فروشی ها

متا تایتل (Meta Title) یکی از اصطلاحات مهم در حوزه سئو است. این مفهوم به کلیدواژه ها و کدهایی اشاره دارد که هر صفحه سایت به طور پیش فرض دارای آن است. به عبارت بهتر، صفحات سایت شما در ارزیابی از سوی الگوریتم گوگل با محوریت همین متا تایتل ها ارزیابی و طبقه بندی می شود. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و شانس تان را نیز به طور قابل ملاحظه ای تغییر می دهد. 

یادتان باشد شما باید در طراحی متا تایتل ها نهایت دقت تان را به خرج دهید، در غیر این صورت حتی بهترین محتوای دنیا هم شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نخواهد داشت. این امر می تواند در بلندمدت برای برخی از برندها به معنای خارج شدن از کورس رقابت در حوزه خرده فروشی باشد. 

نکته مورد نظر ما در این بخش استفاده از کلیدواژه های اصلی برند در متا تایتل هر صفحه سایت تان است. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی الگوریتم گوگل کمک کرده و در نهایت ترافیک بسیار بالایی برای سایت تان به همراه خواهد داشت. یادتان باید این امر می تواند شما را از نظر بازاریابی و سئو در موقعیت برتری در مقایسه با رقبا قرار دهد. درست به همین دلیل باید همیشه قبل از بارگذاری یک پست یا محتوا در سایت خرده فروشی این بخش را با دقت تمام مورد ارزیابی دوباره قرار دهید. 

مطلب مرتبط: 4 دلیل عمده پایین بودن ترافیک سایت

حذف محتواهای دوگانه و تکراری

گوگل نسبت به محتواهای تکراری بسیار حساس است. این امر یکی از نکات بی نهایت مهم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف محسوب شده و توانایی شما در این میان را نیز به شدت افزایش می دهد. وقتی گوگل محتوای تکراری در سایت شما مشاهده کند، به طور طبیعی رتبه سئوی تان را کاهش می دهد. بنابراین شما باید همیشه برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف از شیوه هایی نظیر حذف محتوای دوگانه یا تکراری سود ببرید. این شیوه ساده به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و شانس شما در این میان را نیز به شدت افزایش خواهد داد. 

بی تردید افزایش ترافیک برای خرده فروشی های آنلاین کار ساده ای نیست. با این حال شما باید در این میان همیشه حواس تان به کوچک ترین نکات نیز باشد. به این ترتیب شانس تان برای اثربخشی بر روی کاربران به شدت افزایش خواهد یافت. استفاده از نکات مورد بحث در این مقاله می تواند وضعیت سئو و ترافیک سایت خرده فروشی شما را به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشد. 

منبع : shopify
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aBq1ScmP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه