پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

جذاب ترین دفاتر کاری در سال 2019

4 سال پیش ( 1398/6/31 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : کوین رایان  

بدون شک یکی از مواردی که در رابطه با هر برندی مورد توجه قرار خواهد گرفت، شکل دفتر کاری آنها خواهد بود. در این رابطه برخی از شرکت ها چیدمان خود را به نحوی انجام می دهند که در کنار جذابیت های بصری، تمامی نیازهای کارمندان نیز تامین شود. در این رابطه آشنایی با برترین ها، می تواند ایده های جذابی را به شما داده و راهنمای عمل بسیار خوبی محسوب شود. در همین راستا و در ادامه به بررسی 9 مورد منتخب خواهیم پرداخت.

1-Bark (شهر کلمبوس آمریکا)

دفاتر کاری جذاب

رتبه نخست لیست امسال به برند تولیدکننده لوازم حیوانات خانگی با نام بارک، اختصاص دارد. در این شرکت، فضا های کافی برای آوردن حیوانات خانگی کارمندان اختصاص داده شده است. همین امر نیز باعث شده تا به خوبی طرفداری خود از حیوانات را نشان داده و رضایت شغلی بیشتری را برای کارمندان خود به ارمغان آورند، با این حال برای حفظ نظافت، نه تنها از پوشک های مخصوص حیوانات استفاده می-شود، بلکه تمامی لوازم این شرکت به نحوی است که شست و شوی آنها با سهولت بالایی همراه باشد و به محض شسته شدن، خشک شوند. کفپوش های این شرکت نیز به نحوی است که آب را به سرعت به خود جذب کرده و دیگر نیازی به خشک کردن و یا شست و شو در بیرون از دفتر شرکت، وجود ندارد. ایجاد فضاهای کوچک ولی خلاقانه برای استراحت و بازی کارمندان با حیوانات خانگی خود، از دیگر موارد جذاب دفتر کاری این شرکت محسوب می شود. امکان نصب جی پی اس بر حیوانات نیز از دیگر مواردی است که باعث شده است تا کارمندان در کمترین زمان ممکن بتوانند حیوان خانگی خود را پیدا کنند. جذابیت وجود این حیوانات به حدی زیاد است که بسیاری از مشتریان را شگفت زده می کند. درواقع طراحی دفتر این شرکت به خوبی نشان می دهد که باید از حوزه اصلی کار خود در طراحی شرکت استفاده کنید.

مطلب مرتبط: اصول طراحی داخلی محیط کار

2- Digital Luxury Group (شهر ژنو سوئیس)

دفاتر کاری جذاب

این برند که در زمینه بازاریابی دیجیتال فعالیت دارد، تمامی تلاش خود را انجام داده است تا از شکل یک دفتر کاری فاصله گرفته و افراد را در محیطی به مانند خانه خود قرار دهد. درواقع در این شرکت آرامش، حرف اول را خواهد زد. به همین خاطر شما یک دفتر کاملا آرام با فضاهای مجزا را مشاهده خواهید کرد که برای هر اقدامی نظیر مطالعه، ایده آل است. در این شرکت دکوراسیون مینیمال مورد استفاده قرار گرفته شده است که سادگی و عدم شلوغی را به همراه دارد. درواقع تحقیقات روانشناسی بیانگر آن است که محیط کاری شلوغ، تمرکز و آرامش افراد را نابود خواهد ساخت. به همین خاطر نیز این شرکت به خوبی در کنار حفظ سادگی، تلاش کرده است تا از تمامی بخش ها استفاده لازم را داشته باشد. بزرگ بودن فضای این شرکت باعث شده است تا برای هر بخش، فضای کافی در نظر گرفته شده باشد که خود به افزایش راندمان کاری کارمندان منجر شده است. درواقع در این شرکت بی نظمی و شلوغی به چشم نخورده و بهترین مکان برای افرادی محسوب می شود که آرامش و ساکت بودن محیط کاری را می پسندند.

3-Gusto (شهر سان فرانسیسکو آمریکا)

دفاتر کاری جذاب

این شرکت از یک کارخانه ساخت و تعمیر کشتی، یکی از خلاقانه ترین طرح های ممکن را پدید آورده است. این شرکت تولیدکننده نرم افزار، با حفظ ظاهر اصلی کارخانه و برخی تغییرات جزئی، به تلفیقی از قدمت و تکنولوژی دست پیدا کرده است. بدون شک حضور در چنین شرکتی، برای هر فردی جذابیت بسیار بالایی را به همراه خواهد داشت. درواقع آنها با این اقدام خود، از مکانی متروکه، استفاده مفیدی را انجام داده اند که بدون شک برای آنها بار مالی بسیار کمتری را به همراه داشته است. به همین خاطر اگر نتوان این شرکت را دارای جذاب ترین دفتر کاری امسال تلقی کرد، با این حال بدون شک عنوان خلاقانه ترین طراحی متعلق به آنها است.

4-Mindvalley (شهر کوالالامپور مالزی)

دفاتر کاری جذاب

این شرکت که در زمینه معماری و طراحی داخلی فعال است، از تابلو های نقاشی مختلف از تمامی کشورهای جهان برای زیباسازی دفتر کاری خود استفاده کرده است. همین امر نیز منجر شده تا زیبایی این شرکت در بالاترین حد خود قرار گیرد. در کنار آن، استفاده از دفاتر دو طبقه، منجر به استفاده هرچه بهتر از فضا نیز شده است. استفاده از شیشه ها و مبلمان رنگی در کنار گیاهانی با رایحه خوشبو، آرامش و جذابیت بالایی را به این شرکت بخشیده است. نوع طراحی این شرکت نیز با توجه به نظرات روان شناسانه طراحی شده است تا افراد به خلاقیت بیشتری دست پیدا کنند. نکته جالب توجه دیگر این شرکت، وجود اتاق های هیپنوتیزم و ماساژ است که باعث شده است تا امکان از بین بردن کامل خستگی و استرس، فراهم باشد.

5-Slack (شهر سان فرانسیسکو آمریکا)

دفاتر کاری جذاب

با قدم زدن در دفتر کار این شرکت فعال در زمینه تولید نرم افزار، احساس خواهید کرد که در سرتاسر کره زمین قدم زده اید. درواقع نوع طراحی این شرکت به نحوی بوده است که شما به خوبی تمامی محیط ها نظیر جنگل و دریا را حس خواهید کرد. برای مثال در بخشی از این شرکت طراحی ای نظیر یک جنگل وجود دارد که برای استراحت، کلبه هایی کوچک و از جنس چوب تعبیه شده است. وجود تعداد بی شماری گیاه، این مکان را به فضایی فوق العاده برای مطالعه تبدیل کرده است. موسیقی درمانی نیز از دیگر مواردی است که به خوبی در این شرکت مورد استفاده قرار می-گیرد. برای مثال در بخشی از راهروی این شرکت به وسیله صفحات نمایش بزرگ، فرد را در شرایط قطب و اقیانوس قرار می دهند که پخش صداها نیز به درک بهتر آن کمک کرده است. درواقع قدم زدن در این شرکت به مانند کشف مناطق مختلف خواهد بود. برای مثال اگر فردی در محیط کویری و یا کوهستانی احساس آرامش بیشتری را دارد، تنها کافی است تا از دفتر کار خود خارج شده و به بخش مربوطه برود. این امر خود به عاملی برای عدم نشستن های طولانی کارمندان که اقدامی پرضرر محسوب می شود، تبدیل شده است.

6- Trend Micro (شهر قاهره مصر)

دفاتر کاری جذاب

این امر که در طراحی شرکت به ابعاد فرهنگی کشور خود توجه داشته باشید، بدون شک حس میهن پرستی افراد را افزایش خواهد داد. این امر درست اقدامی است که شرکت ترند میکرو که در زمینه امنیت سایبری فعالیت دارد، از آن استفاده کرده است. درواقع طراحی این شرکت درست به مانند مصر باستان بوده و همین امر جذابیت بصری بسیار بالایی را به همراه داشته است. میزان موفقیت این طراحی به حدی بوده که یک روز در هفته به علاقه مندان برای مشاهده دفتر شرکت اختصاص داده شده است. در این شرکت یک موزه نیز وجود دارد که به افراد نشان می دهد که در گذشته مردم چگونه از اطلاعات خود محافظت می کردند. به همین خاطر نیز محیط کاری این شرکت را باید یک دفتر و موزه بسیار جذاب تلقی کرد.

7-Vital Proteins (شهر شیکاگو آمریکا)

دفاتر کاری جذاب

این شرکت تولیدکننده مکمل های ورزشی و لوازم آرایشی و بهداشتی، در طراحی دفتر کاری خود به خوبی به اهمیت وجود فضای نشستن برای کارمندان خود پی برده است و حتی در پله های خود نیز فضایی را برای نشستن کارمندان، اختصاص داده است. وجود پنجره های زیاد نیز باعث شده است که میزان نیاز به استفاده از لامپ، در این شرکت به حداقل برسد. درواقع در این شرکت از شیشه، بیش از هر چیز دیگری استفاده شده است. جالب است بدانید که این شرکت در گذشته یک مرغداری بوده و نمونه ای از تجهیزات آن را همچنان می توان مشاهده کرد. توجه ویژه به روانشناسی رنگ ها برای هر بخش نیز از دیگر مواردی است که در طراحی این شرکت مورد استفاده قرار گرفته شده است.

مطلب مرتبط: افزایش بهره وری کارمندان با طراحی محیط کار الهام بخش

8- WhiteBalance (شهر دهلی نو هند)

دفاتر کاری جذاب

شرکت وایت بالانس که یک استودیو عکاسی و فیلم برداری از مجالس محسوب می-شود، در طراحی دفتر کار خود به استفاده از وسایل کلاسیک، توجه ویژه ای را نشان داده است. همین امر نیز باعث شده است تا دفتر این شرکت، به مانند یک خانه قدیمی و مجلل باشد. درواقع شما با حضور در دفتر کار این شرکت تصور خواهید کرد که وارد یک قصر زیبا شده اید. همین امر نیز به جنبه هنری فضای کاری آنها که همسو با نوع فعالیت شان می باشد، افزوده است.

9-The Wing (شهر نیویورک آمریکا)

دفتر کاری

این شرکت فعال در زمینه تکنولوژی، طراحی شرکت خود را درست به مانند یک هتل گران قیمت درآورده است. اگرچه هتل مذکور دیگر فعالیتی را ندارد، با این حال طراحی مطابق آن، باعث شده است تا توجه های بسیاری معطوف به این شرکت شود. درواقع آنها از این طرح خود به عنوان یک اقدام تبلیغاتی استفاده کرده اند که منجر به رشد و شهرت سریع آنها شده است. به همین خاطر استفاده از طرح های مشهور نیز می تواند به خوبی جذابیت بالایی را برای همگان به همراه داشته باشد. در نهایت کارمندان نیز از کار کردن در یک هتل جذاب، نهایت رضایت را خواهند داشت.

منبع : inc
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CMkp56zm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه