پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

برای برند شدن در یک حوزه لازم نیست دانشمند یا مدیر یک کارخانه باشید، گاهی اتفاقات کوچک و علایق‌تان می‌تواند شما را در راستای برند شدن سوق دهد. مثلا فرض کنید شما فرد کارمندی هستید که همیشه باید بیرون از خانه غذا بخورید، خودتان هم به رستوران‌گردی و تست غذاهای مختلف علاقه دارید و طعم غذاهای مختلف در رستوران‌های ایران را می‌چشید و تجربیات‌تان را در وبلاگ و سایت‌تان می‌نویسید. دست بر قضا مطالب با استقبال روبه‌رو شده و نام شما در رسانه‌های اجتماعی هم دیده می‌شود. مشابه این اقدامات را حمید سپیدنام معروف به مستر تیستر انجام داده که سابقه کار در زمینه بازاریابی و برندینگ اینترنتی را دارد و به‌عنوان برندساز برتر در جشنواره ملی راهکار در سال 91 انتخاب شد.

23453645768799

مستر تیستر اکنون به برندی شخصی تبدیل شده و از او برای حضور در رستوران‌های مختلف و نقد‌نویسی در مورد غذاها و نحوه برخورد کارکنان دعوت به عمل می‌آید. او خودش نیز همیشه گوش به زنگ و علاقه‌مند به تجربه غذاهای مختلف در رستوران‌های جدید تهران و سراسر ایران است. برای مثال هنگام افتتاح رستوران علی دایی یا امیر قلعه‌نویی او طبق معمول حضور داشت و یادداشتی هم درباره رستوران تازه تاسیس آنها نوشت. اکنون که او به برند شخصی معروفی تبدیل شده است، خود رستوران‌دارها تمایل به دعوت او برای بازدید از رستوران‌شان دارند. به همین دلیل بخش ویژه‌ای در سایتش را به «دعوت از مستر تیستر» ‌اختصاص داده و صاحب رستوران‌ها می‌توانند از او دعوت به عمل آورند. خودش اعتقاد دارد در برندسازی تمایز و سناریوسازی را مدنظر قرار داده است و اگر این دو مورد را به خوبی استفاده کنید، بخش چشمگیری از راه را پیموده‌اید. تمایز او حتی در نوع لباس پوشیدن و عینک و موهای فر و هیکل کمی فربه به چشم می‌خورد.

از دیگر نکات موفق‌آمیز برندینگ شخصی مستر‌تیستر این است که او از محیط اینترنت بهترین استفاده ممکن را برای معرفی خود کرده و این موضوع کمک شایانی به معرفی سریع برند آقای خوش خوراک داشته است. همچنین او برای شخصیت آقای خوش خوراک هزینه می‌کند. البته هم هزینه مالی و هم هزینه زمانی، چون به شهرهای مختلف مسافرت می‌کند و غذای رستوران‌ها را تست می‌کند. البته اکنون توانسته با شهرت برند خود از این سفرها کسب درآمد هم داشته باشد، ولی ماه‌های اول این‌گونه نبوده است. درنهایت اینکه آقای سپیدنام معروف به مستر تیستر توانسته برندی خوشمزه در ایران به نام آقای خوش خلق کند که به سرعت مشهور شده و این شهرت فرصت‌های کسب‌درآمدی خوبی برایش ایجاد کرده است به نحوی‌که در رستوران‌ها به‌راحتی با افراد مختلف ارتباط برقرار می‌کند و به معرفی شرکت خود که در زمینه طراحی سایت اینترنتی فعالیت دارد، می‌پردازد و مشتریان خوبی را از این طریق شناسایی می‌کند. او همچنین در فستیوال‌ها و جشنواره‌های خیریه و نمایشگاه و جشنواره‌های غذا به‌عنوان کارشناس حضور می‌یابد و از طریق اسپانسرینگ برای شخصیت آقای خوش خوراک کسب‌درآمد می‌کند.این شخصیت توانسته به خوبی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند و با رعایت اصول کامل برندسازی، به‌عنوان برندساز برتر نیز انتخاب شود.

345655686876

45556687679

7568796976

34ق7868769769

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4I8vFNye
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه