شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

یوجنیو کاریوگاتی، مدیر شرکت خودروسازی ایتالیا گفت که لغو تحریم‌های ایران فرصت ویژه‌ای برای شرکت‌های ایتالیایی فراهم کرده است. یوجنیو کاریوگاتی که مدیرعامل شرکت خودروسازی «جینیس کار» ایتالیا (Genius Car Ltd)  است با بیان اینکه با کنار گذاشتن موانع سیاسی از فضای کسب‌و‌کار، اقتصاد فرصت شکوفایی پیدا می‌کند، تاکید کرد: لغو تحریم‌های ایران فرصت ویژه‌ای برای شرکت‌های خارجی برای فعالیت در بازار ایران فراهم کرده است. او در گفت وگو با ایرنا افزود: ایتالیا و ایران تشابه‌های فرهنگی زیادی دارند که به برقراری ارتباط میان دو ملت و رونق کسب‌و‌کارهایی که به سود هر دو کشور است کمک می‌کند.

وی درباره چگونگی حل بحران‌های اقتصادی از طریق کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط گفت: کسب‌و‌کارها همواره باید به بحران به‌عنوان یک فرصت نگاه کنند؛ بحران نشان‌دهنده لزوم تغییر است و اگر بتوان تغییرات مورد نیاز را ایجاد کرد، می‌توان بر بحران فائق آمد. وی اضافه کرد: اگر چه بحران، خطرات زیادی دارد اما فرصت‌های زیادی نیز در بر دارد؛ اگر این فرصت‌ها را بشناسیم و وسایل ایجاد تغییر را مهیا کنیم، در آن صورت «بحران» وسیله پیشرفت خواهد بود.

کاریوگاتی اضافه کرد: شرکت خودروسازی «جینیس کار» علاوه بر ایتالیا، در فرانسه و انگلستان نیز دارای شعبه‌های فعال بوده و درصدد است در غرب اروپا نیز به فعالیت بپردازد. وی ادامه داد: هدف ما از سفر به تهران که نخستین دیدار ما از ایران محسوب می‌شود، بررسی بازار است. آنچه دریافته‌ایم این است که مردم ایران کالاهای ایتالیایی را به لحاظ کیفیت، دوست دارند و این، زمینه کار را هموار می‌کند. مدیرعامل شرکت خودروسازی جینیس کار ایتالیا گفت: در نظر داریم ابتدا فعالیت خود را از تهران آغاز کنیم و سپس آن را در سایر شهرها گسترش دهیم.

به گزارش ایرنا، شرکت جینیس کار، یک شرکت هلدینگ ایتالیایی است که مالکیت برخی شرکت‌های اروپایی در زمینه‌های فناوری و نوآوری را نیز در اختیار دارد. دومین نمایشگاه بین‌المللی اختصاصی ایتالیا در ایران با حضور 60 شرکت تولیدی و خدماتی ایتالیایی 20 تا 23 دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

شرکت‌های ایتالیایی، در این نمایشگاه دستاوردهای خود را در زمینه‌های خدمات فنی، مهندسی، مبلمان و تجهیزات اداری و منزل، هتل سازی، ساخت فضاهای شهری، معماری، تجهیزات آشپزخانه، حمام و در و پنجره به نمایش گذاشتند.نخستین نمایشگاه اختصاصی کشور ایتالیا، دی ماه سال گذشته در تهران برگزار شد. ایتالیا از جمله کشورهایی است که در دوران اعمال تحریم‌ها، روابط خود را با ایران حفظ کرد. این کشور از شریک‌های ایران در اروپا است که حجم مبادلات تجاری دو کشور، تا 7میلیارد دلار نیز ثبت شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NI6fwgDP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه