پنجشنبه, ۳۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

TikTok یکی از داغ ترین شبکه های اجتماعی روز جهان است، اما مدیرعامل ردیت، این پلتفرم را آماج انتقادات خود قرار داده است.

به گزارش زومیت، استیو هافمن هم بنیانگذار و مدیرعامل شبکه اجتماعی ردیت در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ گروهی، اظهارات تندی علیه TikTok مطرح کرد. در این جلسه که علاوه بر هافمن، الیوت شار، مدیر ارشد حوزه امنیت اجتماعی و سم لشین، قائم مقام سابق بخش محصولات فیس‎بوک هم حضور داشتند، هافمن پلتفرم TikTok را شبکه ای دانست که درست مثل انگل است.

ذات TikTok مثل انگل

به گزارش تک کرانچ، هافمن در بخشی از صحبت هایش با سایر اعضای پنل، با آنها درباره نوآوری های TikTok وارد مشاجره شد. او در زمانی که اعضای پنل پیشنهاد دادند استارت‎آپ های حاضر در سیلیکون ولی از نوآوری های TikTok الگوبرداری کنند، عصبانی شد. او در پاسخ به این پیشنهاد گفت:

شاید بعدها از این حرفی که می خواهم بگویم پشیمان شوم، اما حتی نمی توانم به چنین پیشنهادی فکر هم کنم. چرا؟ چون ذات این اپلیکیشن مثل یک انگل است. چرا؟ چون فناوری های صوتی و الگوریتم انگشت نگاری که استفاده کرده اند، وحشتناک است. من حتی نمی توانم خودم را برای نصب چنین اپلیکیشنی روی تلفن همراهم قانع کنم.

براساس این گزارش او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت:

من مدام به دیگران می گویم: این ابزار جاسوسی را نصب نکنید.

سخنگوی TikTok در واکنش به این اظهارات گفته است:

این اظهارات هیچ پایه و اساسی ندارد و بدون هیچ پشتوانه قابل ارائه ای مطرح شده است.

آقای هافمن اظهارات خود را در رویدادی مطرح کرد که بسیاری از سرمایه گذارهای سیلیکون ولی در آن حضور داشتند. این کنفرانس یک روزه، Social 2030 نام داشت و با هدف بررسی مسائل روز اپلیکیشن های شبکه اجتماعی که احتمالا شکل دهنده وضعیت آنها در آینده است، برگزار شد.

براساس این گزارش آقای هافمن زمانی به TikTok حمله کرد که بحث پنل به نحوه بررسی فعالیت های کاربران این اپلیکیشن رسید. این اپلیکیشن یکی از موضوعات پرطرفدار در این همایش بود. سم لشین یکی از کسانی بود که در این همایش از نوآوری های TikTok تمجید کرد. هافمن از معدود کسانی بود که در این همایش به انتقاد از TikTok پرداخت.

بایت دنس، مالک TikTok هنوز واکنشی به این اظهارات نداشته است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/E6qDBowf
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه