پنج شنبه, 19 فروردين 1395 - 07:20

رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: در سال جدید نظارت‌ها بر عملکرد شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو افزایش یابد. محمد جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مشکل بودن پذیرش خودرو در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش، تأخیر در ارائه خدمات، کمبود قطعات یدکی و بالا بودن هزینه خدمات از مشکلات موجود در خدمات پس از فروش خودرو است.

وی ادامه داد: این مشکلات در حدی است که خودروسازان و واردکنندگان خودرو به برخی از دستورالعمل‌های مطرح در قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو عمل نمی‌کنند. رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان افزود: به‌عنوان مثال در این قانون قید شده که در صورت تأخیر در تعمیر خودرو و متوقف شدن آن در تعمیرگاه، شرکت خودروساز یا واردکننده خودرو موظف به پرداخت جریمه خواب خودرو است اما در حال حاضر به این قانون عمل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جدید نظارت‌ها در این حوزه باید تشدید شود، تصریح کرد: به‌زودی اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو ابلاغ خواهد شد. در صورت اجرای درست این قانون و نظارت بر آن، عملکردها در این حوزه بهبود خواهد یافت.

شما می توانید جهت اطلاع از آخرین قیمت خوردوهای تولید داخل به سرویس قیمت روز فرصت امروز مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید