پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

جهت گیری بازاریابی هوندا برای مقابله با کرونا

4 سال پیش ( 1399/1/25 )
پدیدآورنده : رابرت ویلیامز   پدیدآورنده : علی آل علی  

دنیای کسب و کار در طول چند ماه اخیر درگیر اتفاقات مربوط به شیوع ویروس کرونا بوده است. بی‎تردید بروز بحران مالی در کسب و کارهای مختلف نتیجه طبیعی چنین وضعیتی خواهد بود. برخی از برندها در راستای کمک به آسیب‎دیدگان در رابطه با ویروس کرونا و کمک به پیگیری از شیوع آن اقدامات قابل توجهی انجام داده اند. یکی از برندهای موفق در این زمینه هونداست. این شرکت ژاپنی با فعالیت مناسب در طول دهه های اخیر در بازارهای جهانی موفق به کسب اعتبار و شهرت بسیار زیادی شده است. این غول دنیای خودرو و موتورسیکلت‎سازی همیشه تعهدات بشردوستانه قابل توجهی داشته است. شاید یکی از دلایل موفقیت تیم بازاریابی هوندا در جلب توجه جهانی نیز همین نکته باشد. مدیران ارشد هوندا در راستای فراهم‎سازی شرایط مناسب برای مقابله با کرونا اقدام به ایجاد تغییرات قابل ملاحظه در فرآیند بازاریابی شان کرده اند. بر این اساس کمپین های آتی این برند با هدف اطلاع‎رسانی در زمینه چالش های ویروس کرونا طراحی و منتشر خواهد شد.

بازاریابی هوندا برای مقابله با کرونا

کمپین اصلی هوندا برای آگاهی‎بخشی پیرامون ویروس کرونا تحت عنوان «قدرت امری بزرگ‎تر» است. این کمپین در رسانه های ارتباطی مختلفی منتشر خواهد شد. محتوای اصلی آن نیز در زمینه بیان فرآیند کمک افراد مختلف به یکدیگر در راستای غلبه بر مشکلات گوناگون است. به این ترتیب مخاطب با مشاهده این کمپین انگیزه بیشتری برای همکاری با دیگران به منظور مدیریت و کنترل وضعیت ویروس کرونا پیدا می کند.

ویدئوی رسمی کمپین هوندا بر روی نمایش نحوه کمک این شرکت به سازمان های بهداشتی و تغییر کاربری برخی از خط های تولیدی برای ارائه لوازم بهداشتی از قبیل ماسک است. تیم بازاریابی هوندا کمپین موردنظر را ابتدا در شبکه های اجتماعی و سپس سایر رسانه ها منتشر خواهد کرد.

مطلب مرتبط: تغییر برنامه بازاریابی فورد در شرایط شیوع ویروس کرونا

بخش دیگری از تلاش های هوندا برای نمایش وضعیت مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا مربوط به طراحی کمپینی تکمیلی از سوی تیم بازاریابی برند زیرمجموعه شان است. آکورا به عنوان برند زیرمجموعه هوندا در زمینه تولید خودروهای لوکس فعالیت دارد. فعالیت بازاریابی این برند در طول چند ماه گذشته بر روی ترغیب مخاطب هدف به استفاده کمتر از خودروهای شخصی و تردد در معابر اختصاص داده شده است.

منبع : marketingdive
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6w3GuVLA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه