شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
یونیلیور دیگر تبلیغات بستنی برای کودکان نخواهد ساخت

توقف تبلیغات یونیلیور برای کودکان زیر 12 سال

4 سال پیش ( 1398/12/1 )
پدیدآورنده : سیمون گوین   پدیدآورنده : علی آل علی  

برند یونیلیور در حوزه های بسیار زیادی فعالیت دارد. یکی از محورهای اصلی کسب و کار این برند انگلیسی- دانمارکی تولید بستنی است. اگرچه این عرصه سودآوری بسیار زیادی برای یونیلیور دارد، اما براساس اعلام رسمی مدیران این برند پس از سال 2020 دیگر تبلیغات بستنی برای کودکان زیر 12 سال تولید و نمایش داده نخواهد شد.

امروزه تعهد نسبت به سلامت مشتریان اهمیت بسیار زیادی دارد. برند یونیلیور در این زمینه اقدام به رعایت حقوق کودکان در عرصه تبلیغات کرده است. بر این اساس نمایش تبلیغ محصولات خوراکی مانند بستنی یا چیپس برای کودکان زیر 12 سال ممنوع خواهد شد. نکته جالب ماجرا اعمال این ممنوعیت از سوی خود یونیلیور است. به این ترتیب هیچ نهاد خارجی این برند را مجبور به اعمال چنین محدودیتی نکرده است.

توقف تبلیغات یونیلیور برای کودکان

براساس اعلام موضع رسمی یونیلیور این برند دیگر به طور مستقیم اقدام به نمایش تبلیغات بستنی و سایر تنقلات دارای سطح مواد مضر بالا برای کودکان در رسانه های مخصوص آنها نخواهد کرد. این امر با استقبال بسیاری از مشتریان و طرفدارهای این برند همراه شده است. تیم بازاریابی یونیلیور پس از سال 2020 دیگر امکان استفاده از المان های مخصوص کودکان زیر 12 سال یا نمایش محتوای تبلیغاتی در پلتفرم های مخصوص آنها را نخواهد داشت. نکته مثبت ماجرا برای یونیلیور امکان ادامه استفاده از شبکه های اجتماعی است. دلیل این امر محدودیت سنی 13 سال برای استفاده از شبکه های اجتماعی در بسیاری از کشورها عنوان شده است. بر این اساس ما همچنان تبلیغات این برند در شبکه های اجتماعی مشهور را مشاهده خواهیم کرد.

مطلب مرتبط: توقف برنامه فیس بوک برای فروش تبلیغات در واتس اپ

برند یونیلیور در ادامه افزایش سطح رعایت از حقوق مصرف کنندگان پس از سال 2020 میزان استفاده از شخصیت های مورد علاقه کودکان در دنیای تبلیغات را نیز کاهش خواهد داد. همچنین دیگر به عنوان اسپانسر رویدادهای مخصوص کودکان فعالیت نخواهد کرد. همچنین تیم بازاریابی این برند اقدام به طراحی یک لوگوی مخصوص برای فعالیت منحصر به فرد یونیلیور در حوزه کودکان کرده است. این اقدامات شامل تولید محصولات مفید و غیرمضر برای کودکان خواهد بود. به این ترتیب با مشاهده لوگوی موردنظر امکان اطمینان از سلامت محصول برای کودکان وجود خواهد داشت.

شاید در نگاه نخست اقدام یونیلیور بیش از اندازه همراه با احتیاط باشد، با این حال مسئولان این برند تصمیم قاطعی در راستای افزایش حمایت از حقوق کودکان در حوزه کسب و کار و تولید محصولات کرده اند. بی تردید این جهت گیری تاثیر مثبتی بر روی ذهنیت مشتریان از این غول دنیای کسب و کار خواهد داشت.

منبع : campaignlive
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bCTy9Llt
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه