یکشنبه, ۶ آذر(۹) ۱۴۰۱ / Sun, 27 Nov(11) 2022 /
           
فرصت امروز

بسیاری از استارت آپ ها با امید تاثیرگذاری فزاینده بر روی مشتریان طراحی و حتی اجرا می شوند. این امر برای کارآفرینان تجربه ای منحصر به فرد در عرصه کسب و کار را به همراه داشته و می تواند برای آنها به طور قابل ملاحظه ای هیجان انگیز محسوب شود. یادتان نرود در دنیای امروز بسیاری از کارآفرینان برای بهینه سازی شرایط شان چه در عرصه برندسازی شخصی و چه در زمینه توسعه استارت آپ از بازاریابی به مثابه ابزاری اساسی سود می برند. شما نیز در این میان می توانید به خوبی از این ابزار برای پیگیری اهداف تان استفاده کرده و اوضاع تان در بازار را به طور چشمگیری بهبود بخشید. 

اغلب استارت آپ ها به دنبال استفاده از ایده های بازاریابی به طور رایگان هستند. این امر شامل تولید محتوای تاثیرگذار و سرمایه گذاری بر روی جلب نظر مشتریان با استفاده از تجربه دیگران است. شاید این امر در نگاه نخست جذابیت بسیار زیادی داشته باشد، اما نکته مهم اینکه شما برای بهبود اوضاع تان در عرصه کسب و کار باید به چیزی فراتر از ایده های رایگان و بدون بودجه بازاریابی فکر کنید. گاهی اوقات برندها چاره ای به غیر از سرمایه گذاری بر روی حوزه بازاریابی ندارند. خوشبختانه در اغلب موارد نیز این سرمایه گذاری سودآور بوده و امکان توسعه استارت آپ ها را فراهم می سازد. درست به همین خاطر اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به شیوه ای حرفه ای هستید، می توانید کارتان را با برخی از راهکارهای کاربردی در این راستا شروع کنید. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داده و کارتان در رقابت با برندهای بزرگ را نیز به طور قابل توجهی ساده تر از هر زمان دیگری خواهد کرد. 

توسعه استارت آپ ها با راهکارهای بازاریابی پولی

هدف ما در این مقاله بررسی برخی از راهکارهای حرفه ای برای بازاریابی با استفاده از بودجه های مناسب و تاثیرگذار است. این امر به شما کمک ویژه ای برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کرده و وضعیت تان در بازار را نیز به طور قابل ملاحظه ای بهبود خواهد بخشید. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال بهینه سازی اوضاع استارت آپ تان هستید، توصیه های مورد بحث در این مقاله می تواند به شما کمک شایانی نماید. 

مطلب مرتبط: اشتباهات اساسی در توسعه استارت آپ

تبلیغات پولی در شبکه های اجتماعی و جلب نظر مشتریان

بسیاری از برندها برای تبلیغات پولی ایده های تازه یا متفاوتی ندارند. امروزه دیگر فقط کانال های تلویزیونی پرطرفدار تنها راهکار برای تبلیغات پولی شناخته نمی شود. این امر می تواند برای شما جذابیت بسیار زیادی به همراه داشته و شانس تان در این میان را نیز افزایش دهد. ظهور شبکه های اجتماعی تا حد زیادی تنوع تبلیغات و بازاریابی پیش روی برندها قرار داده است. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به بهترین شکل ممکن هستید، می توانید کارتان را به بهترین صورت دنبال کرده و به خوبی بر روی مخاطب هدف تاثیرگذاری لازم را داشته باشید. 

طراحی ویدئو به دلیل استقبال بیشتر کاربران در شبکه های اجتماعی از آن باید همیشه در اولویت شما قرار داشته باشد. این امر می تواند در مدت زمانی کوتاه نتایج سرمایه گذاری شما بر روی عرصه تبلیغات را نشان دهد. به این ترتیب شما می توانید کارتان را به خوبی مدیریت کرده و به خوبی تاثیرگذاری بر روی مشتریان را توسعه دهید. اشتباه برخی از برندها در این میان تمرکز بر روی فرمت های دیگر محتوا در عرصه کسب و کار است. این امر می تواند موجب ناتوانی شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شده و هزینه بازاریابی تان را نیز از بین ببرد.

وقتی شما بر روی عرصه بازاریابی سرمایه گذاری می کنید، باید این سرمایه گذاری را به بهترین شکل ممکن سودآور سازید، در غیر این صورت همیشه مشکلات عمده ای در مسیر تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داشته و شاید هرگز فرصت بهینه سازی اوضاع مالی تان را هم پیدا نکنید. 

شبکه های اجتماعی در این دوران مهمترین منبع برای بازاریابی و تعامل با مشتریان محسوب می شود. استارت آپ شما برای رقابت در این حوزه نیازمند استفاده از تکنیک های دقیق است. یکی از این تکنیک ها می تواند سرمایه گذاری بر روی تبلیغات پولی با ویدئوهای با کیفیت باشد. این امر استارت آپ شما را به خوبی در میان سایر رقبا مشهور و جذاب نمایش خواهد داد. 

سرمایه گذاری بر روی تبلیغات در گوگل

گوگل یکی از بهترین پلتفرم ها برای نمایش تبلیغات و محتوای بازاریابی از سوی برندها محسوب می شود. صرف نظر از بحث مربوط به سئو برای نمایش محتوای برند در رتبه های بالاتر نتایج گوگل، همیشه امکان همکاری تبلیغاتی با این پلتفرم نیز برای کاربران وجود دارد. شما به این ترتیب امکان تاثیرگذاری ویژه بر روی مخاطب هدف را پیدا کرده و اوضاع تان در بازار به طور چشمگیری بهبود پیدا خواهد کرد. 

تبلیغات پولی در گوگل، محتوا یا لینک های مورد نظر شما را بالاتر از دیگر رقبا در رتبه های برتر نمایش می دهد. این امر می تواند باعث افزایش ترافیک سایت‎تان شده و میزان فروش‎تان را نیز بیشتر کند. اگر استارت آپ شما آمادگی ورود به عرصه فروش را دارد، می توانید از این تکنیک برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف استفاده کرده و شانس تان در این میان را نیز توسعه دهید. این امر کارتان را به خوبی در کانون توجه کاربران قرار داده و آشنایی بیشتری از سوی آنها با برندتان به همراه خواهد داشت. 

مطلب مرتبط: بازاریابی کم هزینه برای استارت آپ ها

سرمایه گذاری بر روی بازاریابی در همایش های تخصصی

همایش های تخصصی در عرصه کسب و کار برای بسیاری از برندها جذابیت زیادی دارد. در این میان برخی از استارت آپ ها که توانایی شرکت کامل در این همایش‎ها را ندارند، می‎توانند به جای تلاش برای استفاده از فرصت های سخنرانی به دنبال تبلیغات یا بازاریابی پولی در حاشیه مراسم باشند. این امر شاید عجیب به نظر برسد، اما به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان می دهد. تمام ماجرا در این میان حول محور مشتریان یک برند می گذرد. در این صورت شما می توانید به خوبی بر روی مشتریان دیگر برندها تاثیر گذاشته و آنها را به سوی برند خودتان جلب کنید. 

نکته مهم در بازاریابی پولی تلاش برای طراحی محتوایی به شدت جذاب و هیجان انگیز است. هرچه باشد شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف فرصت های بسیار بیشتری در زمینه بازاریابی ارگانیگ دارید، اما وقتی پای تبلیغات پولی در میان باشد فرصت های شما به شدت کم می شود. در این معنا شما باید خیلی زود بر روی مخاطب هدف تان تاثیر گذاشته و کارتان را توسعه دهید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصتی برای بهبود اوضاع تجاری تان پیدا نکرده و اوضاع تان در بازار به طور مداوم بدتر از هر زمان دیگری شود. در این صورت شما خیلی زود از نقطه نظر بهینه سازی اوضاع و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به مشکل می خورید. 

همایش های کاری که مرتبط با حوزه فعالیت برند شما هستند، امکان تاثیرگذاری بسیار خوبی بر روی مخاطب هدف به همراه دارند. این امر می تواند برای شما به مثابه یک محرک قوی در راستای سرمایه گذاری بر روی این حوزه ها عمل کند. درست به همین دلیل شما باید از هر فرصت یا به عبارت بهتر همایشی برای بهبود اوضاع تان در این میان به خوبی استفاده نمایید، در غیر این صورت شاید خیلی زود اوضاع تان به هم ریخته و توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را از دست بدهید. 

طراحی ویدئوهای تبلیغاتی باکیفیت

ویدئوهای تبلیغاتی همیشه مسیر مطمئنی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف محسوب می شود. این نوع ویدئوها به طور معمول نه تنها برای کاربران عادی، بلکه به طور ویژه ای برای مشتریان جذابیت دارد. درست به همین دلیل شما می توانید با خیال راحت ویدئوهای تبلیغاتی طراحی کرده و از آنها در جاهای مختلف سود ببرید. یادتان باشد امروزه تنها برخی از برندها در تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کامیابی مطلق دارند. سایر برندها باید برای این موفقیت تلاش زیادی نمایند. در این میان نیز ویدئو بهترین فرمت برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف بوده و شانس شما در عرصه کسب و کار را نیز به خوبی توسعه می دهد. 

یادتان باشد شما لازم نیست همیشه ویدئوهای متفاوت و پرتعداد برای کاربران آماده کنید. در این راستا استفاده از قانون 20/80 بهترین ایده است. بر این اساس شما با 20 درصد کار درست، یا به عبارت بهتر کیفیت بالاتر محتوا، می توانید تاثیرگذاری بهتری بر روی مخاطب‎تان داشته باشید. 

بسیاری از برندها به طور مداوم دنبال استفاده از ویدئوهای بازاریابی و تبلیغاتی طولانی و پرتعداد هستند. این امر شاید برای شما ایده ای بسیار جذاب به نظر برسد، اما در بلندمدت توانایی تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به طور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد. پس یادتان باشد همیشه ویدئوهای نه چندان زیاد اما از نظر کیفی عالی در اختیار کاربران قرار دهید. این طوری هم توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور حرفه ای را پیدا می کنید، هم اینکه شرایط تان در بازار به طور مداوم بهتر خواهد شد. با این حساب شما دیگر مشکلی از نظر سطح تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف در عرصه بازاریابی نخواهید داشت. این امر می تواند یک خبر بی نهایت امیدوارکننده برای شما و کسب و کارتان باشد. 

مطلب مرتبط: کم هزینه ترین روش های بازاریابی برای کسب و کارها

فعالیت به عنوان اسپانسر مراسم ها

یکی از شیوه های عالی برای بازاریابی و توسعه استارت آپ ها فعالیت به عنوان اسپانسر مراسم های بزرگ و معتبر است. بدون تردید شما به عنوان یک استارت آپ توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور متفاوت یا کاملا نوآورانه را ندارید. این امر می تواند گاهی اوقات برای شما دردسرساز شود. توصیه ما در این میان شروع کارتان با اسپانسری مراسم های محلی و توسعه کارتان به سطح مراسم های بزرگ در بلندمدت است. این امر به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف داده و اوضاع مالی تان در بازار را نیز بهینه سازی می کند. 

اشتباه برخی از استارت آپ ها در زمینه فعالیت به عنوان اسپانسر مراسم ها تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با تمرکز بر روی مراسم های بی نهایت بزرگ است. این امر هزینه بی نهایت زیادی روی دست برند شما خواهد گذاشت و شانس تان در این راستا را نیز به طور قابل ملاحظه ای بهینه سازی خواهد کرد. 

یادتان باشد شما در عرصه کسب و کار یا بازاریابی هیچ وقت بودجه بی نهایت ندارید. درست به همین دلیل باید تمام شرایط را با توجه به بودجه در دسترس مدیریت کرده و به دنبال تاثیرگذاری بهینه بر روی مخاطب هدف تان باشید، در غیر این صورت خیلی زود بودجه تان تمام شده و دیگر شانسی برای بهینه سازی اوضاع تان در بازار پیدا نخواهید کرد. این امر می تواند برای شما دردسرهای زیادی به همراه داشته و حتی اوضاع تان در بازار را بیش از هر زمان دیگری ناگوار سازد. 

همیشه شروع کار در سطحی استاندارد و سپس توسعه آن می تواند به شما برای بهبود اوضاع در بازار کمک کند. درست به همین دلیل شما باید به طور مداوم این نکته مهم را مد نظر داشته باشید. پس اگر به دنبال بهبود اوضاع تان در عرصه کسب و کار هستید، می توانید از همین امروز کارتان را شروع کرده، اما به این نکته توجه داشته باشید که قرار نیست یک شبه تبدیل به رقیب برندهای بزرگ دنیا شوید. 

همکاری با دیگر استارت آپ ها

همکاری با دیگر استارت آپ ها می تواند به شما برای بهینه سازی اوضاع تان کمک کرده و شرایط تان را نیز از نظر مالی توسعه دهد. گاهی اوقات یک استارت آپ برای اینکه دل مشتریان را به دست بیاورد، مسیر بی نهایت طولانی پیش رو دارد. این امر می تواند هر بازاریابی را از ادامه مسیر و تلاش برای تولید محتوا ناامید سازد. درست به همین دلیل اگر شما به دنبال بهینه سازی اوضاع تان در عرصه کسب و کار هستید، باید به طور مداوم شرایط تان در این راستا را مدیریت کرده و اوضاع تان را بهینه سازی نمایید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصتی برای بهینه سازی اوضاع کاری تان به دست نیاورید. نکته مهم در این راستا استفاده از قدرت جمعی استارت آپ هاست. این نکته می تواند برای شما جذابیت بسیار زیادی به همراه داشته و اوضاع تان در عرصه کسب و کار را نیز به طور قابل توجهی بهبود بخشد. 

وقتی یک استارت آپ به تنهایی در بازار توانایی تاثیرگذاری بر روی مشتریان را ندارد، این امر به معنای پایان دنیا برای این استارت آپ نیست. شما می توانید به سادگی هرچه تمام تر خودتان را برای آینده ای بهتر امیدوار نگه دارید. تنها مسئله مهم در این میان همکاری با برخی از استارت آپ های بزرگ دیگر است. به عنوان مثال، شما می توانید در عرصه بازاریابی برای اینکه هزینه های تان کاهش پیدا کرده و شانس بالاتری برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف داشته باشید، با گروهی از استارت آپ های دیگر همراه شوید. 

مطلب مرتبط: بازاریابی آهنربایی و تکنیک های آن

یکی از مهمترین نکات در زمینه فعالیت استارت آپ ها مربوط به زمانی است که نیاز به همکاری با بقیه استارت آپ ها یا برندها دارند. در این صورت شما هرگز نباید به سراغ رقیب اصلی تان بروید. این امر می تواند اوضاع شما در بازار را به طور کامل تغییر داده و شانس تان را نیز کاهش دهد. به هر حال در بازار هم کمتر رقیبی حاضر به همکاری مستقیم با شما خواهد بود. درست به همین خاطر باید با انتخابی درست به سراغ همکاری در عرصه بازاریابی بروید. توصیه ما در این بخش انتخاب برندی است که دارای زنجیره مشتریان مشترک با شما باشد. به عنوان مثال، اگر شما در زمینه خدمات پس از فروش اتومبیل فعالیت دارید، می توانید با یک برند کارواش زنجیره ای همکاری داشته و کارتان را به خوبی توسعه دهید. این امر شما را بدل به یکی از برندهای بی نهایت معتبر در عرصه کسب و کار خواهد کرد. 

همکاری با سایر استارت آپ ها همیشه می تواند همراه با نکات و مزایای بسیار مهمی برای شما باشد. این امر به شما قدرت و اعتبار بسیار زیادی داده و شرایط تان را نیز به خوبی مدیریت خواهد کرد. پس یادتان باشد در عرصه بازاریابی اگر به مشکلی برخورد کردید، می توانید همیشه روی کمک دیگران حساب کرده و اوضاع تان از این نظر را بهبود بخشید. 

برگزاری مراسم اختصاصی برند در حوزه کسب و کار

برگزاری مراسم های اختصاصی برای برند نیز می تواند ایده خوبی به منظور توسعه کسب و کار و حتی بازاریابی بهتر باشد. امروزه بسیاری از مشتریان در بازار به دنبال برندهایی هستند که اعتماد به نفس لازم برای اثرگذاری بر روی مشتریان با استفاده از مراسم های حرفه ای را دارند. اینکه شما برگزارکننده یک مراسم جذاب با بخش های متنوع باشید، نقش مهمی در توسعه توانایی های تان خواهد داشت. شما این طوری می توانید به سادگی هرچه تمام تر بر روی مخاطب هدف تان تاثیرگذاری و اوضاع تان از نظر بازاریابی را بهبود بخشید. یادتان باشد در دنیای کسب و کار بسیاری از برندها مشکلات زیادی برای جلب نظر مشتریان دارند. در این میان شما با برگزاری یک مراسم استاندارد و پوشش رسانه ای درست آن می توانید کارتان را به بهترین شکل ممکن توسعه داده و به مشتریان نشان دهید یک استارت آپ معتبر هستید. 

متاسفانه بسیاری از استارت آپ ها هرگز به برگزاری یک مراسم فکر نمی کنند. درست به همین دلیل برای مدت زمانی طولانی در راستای بهبود اوضاع شان به مشکل خورده و توانایی شان برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف را نیز از دست می دهد. این امر می تواند مشکلات برندها را به طور فزاینده ای بیشتر کرده و اوضاع شان در بازار را نیز تغییر دهد. درست به همین دلیل توصیه اساسی ما در این میان شروع کار بر روی برگزاری مراسم منحصر به فرد برندتان در عرصه کسب و کار است. 

منبع : entrepreneur
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZQM0SeiA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه