پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

توصیه هایی برای علاقه مندان به بلاگری در سال 2020

3 سال پیش ( 1399/5/29 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : ملیندا جیمز  

در حال حاضر شغل ‎هایی که حالت دورکاری دارند، در صدر توجهات قرار گرفته و در این رابطه بلاگری، یکی از گزینه ‎های محبوب است. به همین خاطر صحبت در رابطه با این موضوع، کاملا ضروری است. با این حال یکی از واقعیت ‎های جهان معاصر، سرعت تغییر بسیار بالای آن است. به همین خاطر طبیعی است که حتی توصیه‏ های سال گذشته نیز تغییراتی را پیدا کرده باشد. در همین راستا به بررسی مواردی خواهیم پرداخت که شانس موفقیت شما را در حوزه بلاگری در سال 2020، افزایش می ‎دهد.

1-در حوزه مورد علاقه خودتان بنویسید

توصیه علاقه مندان بلاگری سال 2020

یکی از اقداماتی که برای شروع کار شما کاملا مناسب خواهد بود این است که برای خودتان تولید محتوا کنید. درواقع نوشتن در زمینه‎ ای که به آن علاقه دارید، یک تمرین بسیار خوب بوده و باعث می‎ شود تا مهارت نویسندگی شما، بهبود پیدا کند. در این راستا می‎ توانید موارد را در فضاهایی نظیر شبکه‎ های اجتماعی منتشر نموده و با توجه به بازخوردها، اقدام به بهبود سطح خود نمایید. بدون شک در صورت فعالیت مناسب شما، فرصت ‎های شغلی مناسبی را به دست خواهید آورد، با این حال فراموش نکنید که بهتر است تا زمانی که به سطح مورد نظر دست پیدا نکرده ‎اید، در این رابطه به دنبال پیدا کردن شغلی نباشید. درواقع شروع ضعیف، یک نقطه منفی در رزومه شما خواهد بود.

2-تمرکز بر روی شبکه‎ های اجتماعی

حضور فعال در شبکه ‎های اجتماعی، می ‎تواند باعث ایجاد یک برند شخصی برای شما شود. درواقع این بخش بیشتر به فعالیت اینفلوئنسرها شباهت دارد، با این حال تفاوت اصلی این است که شما با تولید محتوا، در تلاش برای جذب مخاطب هستید. در این راستا فراموش نکنید که به ثروت کلی، در هر شبکه‎ ای ویدئو بیشتر از عکس و متن بازخورد خواهد داشت. به همین خاطر شما می ‎توانید متن خود را به یک ویدئو تبدیل نمایید. در نهایت پس از مدتی فعالیت و ارتباط با مخاطبان، شما به سلیقه آنها نزدیک ‎تر خواهید شد که خود یک مزیت فوق ‎العاده است.

مطلب مرتبط: چگونه بلاگر موفقی باشیم

3-ارتباط با جامعه هدف

در هر بخشی که شما بخواهید تولید محتوا داشته باشید، ارتباط با جامعه از جمله اصل‎ های مهم محسوب می ‎شود. درواقع شما بدون قدرت ارتباطی مناسب، قادر به حفظ مخاطبان خود نخواهید بود. در این رابطه توجه داشته باشید که بدترین حالت این است که افراد صرفا بازدید کننده اقدامات شما باشند. این امر باعث خواهد شد که همواره احتمال از دست دادن آنها وجود داشته باشد. در کنار این موضوع توجه داشته باشید که بهتر است تا مطالعه مداومی را نیز داشته باشید. این امر باعث خواهد شد تا سطح محتواهای شما افزایشی چشمگیر را پیدا کند.

4-توجه به اقدامات سایرین

در نهایت شما می ‎توانید با تمرکز بر روی اقدامات انجام شده از سوی سایر افراد نیز به سطحی مناسب دست پیدا کنید. برای این منظور توصیه می ‎شود که در حوزه مورد علاقه خود، بهترین ‎ها را مورد بررسی قرار داده و رازهای موفقیت هر یک از آنها را در یک فهرست قرار دهید. این موارد، راهنمای عمل شما خواهد بود. در این رابطه شما باید دید یک منتقد را داشته باشید نکات منفی موجود را نیز شناسایی نمایید. با انجام این اقدام، پس از مدتی قدرت کشف خلأهای موجود را به دست خواهید آورد. درواقع انجام اقدامی منحصر به فرد، سکوی پرتاب و تضمین‎ کننده رشد سریع شما خواهد بود. در کنار این موضوع فراموش نکنید که شما تنها نبوده و همواره می ‎توان از کمک سایرین استفاده نمود و یا در قالب یک تیم فعالیت کرد.

منبع : blogtrepreneur
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OwoPr0WL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه