جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

بودجه‌بندی تبلیغات

8 سال پیش ( 1394/1/31 )
 

آیا می‌دانستید در تبلیغ اینکه چقدر پول خرج می‌کنیم مهم است اما مهم‌تر آن است که چطور پول خرج می‌کنیم؟ عنصر کلیدی در تبلیغات خلاقیت است که این موضوع یعنی اینکه کاری را انجام بدهیم که دیگران نمی کنند یا اینکه الزاما کاری را که دیگران انجام می‌دهند ما انجام ندهیم و پیاده سازی این ایده هزینه زاست. پس از آنکه قدم اول یعنی هدف از تبلیغات روشن شد، باید نسبت به تعیین بودجه تبلیغاتی
اقدام کنیم.

بودجه تبلیغات یا پول دومین گام در تصمیمات اساسی تبلیغ به‌شمار می‌رود. متخصصان بازاریابی و تبلیغات چند روش عمده را برای تعیین بودجه تبلیغاتی تشریح می‌کنند. دقت سه روش اول نسبتا پایین، دقت روش چهارم میانه و دقت روش پنجم نسبتا بالاست. در نتیجه معمولا توصیه می‌شود برای تبلیغات از روش پنجم استفاده شود. این روش ها عبارتند از :

1-روش در حد استطاعت
2-روش درصدی از فروش
3-روش برابری با رقبا
4-روش رتبه بندی
5- روش هدف و انجام کار

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DZefAnwo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه