پنجشنبه, ۲۹ خرداد(۳) ۱۴۰۴ / Thu, 19 Jun(6) 2025 /
           
فرصت امروز

بودجه‌بندی تبلیغات

10 سال پیش ( 1394/1/30 )
 

آیا می‌دانستید در تبلیغ اینکه چقدر پول خرج می‌کنیم مهم است اما مهم‌تر آن است که چطور پول خرج می‌کنیم؟ عنصر کلیدی در تبلیغات خلاقیت است که این موضوع یعنی اینکه کاری را انجام بدهیم که دیگران نمی کنند یا اینکه الزاما کاری را که دیگران انجام می‌دهند ما انجام ندهیم و پیاده سازی این ایده هزینه زاست. پس از آنکه قدم اول یعنی هدف از تبلیغات روشن شد، باید نسبت به تعیین بودجه تبلیغاتی
اقدام کنیم.

بودجه تبلیغات یا پول دومین گام در تصمیمات اساسی تبلیغ به‌شمار می‌رود. متخصصان بازاریابی و تبلیغات چند روش عمده را برای تعیین بودجه تبلیغاتی تشریح می‌کنند. دقت سه روش اول نسبتا پایین، دقت روش چهارم میانه و دقت روش پنجم نسبتا بالاست. در نتیجه معمولا توصیه می‌شود برای تبلیغات از روش پنجم استفاده شود. این روش ها عبارتند از :

1-روش در حد استطاعت
2-روش درصدی از فروش
3-روش برابری با رقبا
4-روش رتبه بندی
5- روش هدف و انجام کار

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DZefAnwo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
لوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه